linthout Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Beste mensen, mag ik er even jullie aandacht op vestigen dat het vandaag wel de verjaardag is van Eufrazie. Dat gebeurt slechts één keer om de vier jaar, dus het is toch een gebeuren. Bloemen, pralines en andere geschenken mogen bij mij thuis afgeleverd worden, ik bezorg die dan wel aan haar. Met dank, Linthout Quote Link to comment
Waldorf Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Hoeveel lentes jong is Eufrazie ? Dat vraag je toch niet aan een dame! Of nee, wacht, Linthout is geen dame, maar hij weet wel hoe oud Eufrazie is. Gelukkige bejaarddag aan het feestvarken! Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
linthout Posted February 29, 2016 Author Share Posted February 29, 2016 Hoeveel lentes jong is Eufrazie ? Haar leeftijd is betwistbaar: lees dat allemaal in 'De Schrikkeljarige'. (overal te koop) Zal ik je het telefoonnummer van de plaatselijke bloemenwinkel geven, Koen? Quote Link to comment
linthout Posted February 29, 2016 Author Share Posted February 29, 2016 Met dank aan Koen voor de bloemen die op komst zijn, nu nog iemand voor een mooie doos pralines... En misschien een geschenkbon door den Aldi of de Lidl? (voor het warenhuis van Lokeren graag, ze woont wel in Tollembeek, maar in Lokeren komt ze ook soms) KOMAAN! WAAR ZITTEN DE FANS VAN EUFRAZIE! Laat jullie niet kennen, jongens! Eufrazie verjaart maar één keer om de vier jaar!!!! Dat moet gevierd worden!!!! (Champagne is ook goed, ze drinkt dat wel niet, maar Cesar zal die dan wel soldaat maken) LEVE EUFRAZIE!!!! Quote Link to comment
nobody Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Allez hop. Gelukkige verjaardag, meiske. (eerst dacht ik dat er Eufrazie bier was, toen ik den draad zag) Quote Link to comment
TDPB Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Is een cadeaubon voor de matottenwinkel ook goed? Quote Link to comment
Zwendel Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Voor de slavin van Tollembeek: Quote Link to comment
Martin Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Leve Eufrazie! Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Kool Thing Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Een echte Cesar Salade voor Eufrazie ! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Martin Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Een echte Cesar Salade voor Eufrazie ! Die echte Cesar salade is niet meer dan een snack naast het enige echte lekkere Cesaer bier. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
SPeeDy Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Ik heb er speciaal een dag verlof voor genomen en er een Cesar van 't vat op gedronken. Is dat ook goed? Quote Link to comment
Martin Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Ik heb er speciaal een dag verlof voor genomen en er een Cesar van 't vat op gedronken. Is dat ook goed? Okee dan, omdat jij het bent. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Gilles Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Er is een nieuwe stolp voor onze-lieve-vrouwke onderweg naar Tollembeek. Quote Link to comment
linthout Posted February 29, 2016 Author Share Posted February 29, 2016 Eufrazie heeft haar nachtkleed aangetrokken en ze is naar boven gegaan. Ze zei dat ik jullie allemaal hartelijk moet bedanken! Over vier jaar hetzelfde! Quote Link to comment
Yncke Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Wens haar een goede nacht, en nog een gelukkige verjaardag! Quote yncke.be Link to comment
eriktex Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Wanneer is Miss Pussy jarig? ???? Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Zwendel Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Ik kan me voorstellen dat het enthousiasme dan nog groter zal zijn... Met al die geile strippers hier... Dat is een belediging voor Eufrazie. Pas maar op als ge ooit in Tollembeek komt. Quote Link to comment
Timothy van Damme Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Een dag te laat, maar alsnog gefeliciteerd aan de vrouw die het kanaal van Tollembeek naar Terneuzen heeft gegraven. Wij hebben er nog altijd veel plezier van! Quote Link to comment
Recommended Posts