Ga naar inhoud

De Rode Ridder


Martin

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 5 weeks later...

Gisteren gelezen en ik ben zeer positief. Ben blij dat het weer (een soort van) afgeronde verhalen worden. De intrige was interessant genoeg en de tekeningen wederom prachtig.

 

Wat altijd wel vreemd blijft: Johan die zeer sceptisch is over het bestaan van een hellehond, terwijl hij toch al het nodige heeft meegemaakt :)

Link naar reactie
  • 2 months later...

De cover van het Rode Ridder album De Slavin, dat op 11 september verschijnt.

Net zoals het vorige album is dit een op zichzelf staand verhaal.

 

RR259.jpg

 

"Het is jaarmarkt en dat feest trekt veel volk. Ook slavenhandelaar Omero is van de partij. Maar Ciaran, z'n gegeerde slavin, weet te ontsnappen. De jonge vrouw loopt in de armen van de Rode Ridder die Omero een lesje in menselijkheid wil geven. Daar heeft hij meer hulp bij nodig dan aanvankelijk gedacht. Zeker wanneer blijkt dat zelfs de deken van de stad de kant van de slavenhandelaar kiest. Ondertussen weet de wrede Omero een nieuw slachtoffer te maken, een koppige rosse die beweert dat ze een heksenjong is..."

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
Op 18/8/2018 om 11:24, Martin zei:

Ciaran, z'n gegeerde slavin

 

Mooie cover, jammer dat ze een echte mannennaam heeft gekregen. In het Gaelic betekent het iets van 'kleine donkerharige', donker haar heeft ze wel maar klein lijkt ze niet! Komt er misschien een grote en zeer modieuze transgender-verrassing uit de hoge hoed?

Link naar reactie
3 uren geleden, Daan zei:

 

Mooie cover, jammer dat ze een echte mannennaam heeft gekregen. In het Gaelic betekent het iets van 'kleine donkerharige', donker haar heeft ze wel maar klein lijkt ze niet! Komt er misschien een grote en zeer modieuze transgender-verrassing uit de hoge hoed?

 

Misschien haalde de scenarist zijn inspiratie bij Elton John 😉 

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

an sich wel gelijk in. Ik had van Johan meer verwacht in ieder geval.

 

Desalniettemin heb ik genoten van deze aflevering en niet enkel wegens SPOILER !! die laatste pagina.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Al begrijp ik niet dat Allis zelfs maar in de schaduw kan staan van voorgaande liefdes als Astra, Indigo laat staan Galaxa. En niet enkel omdat ik persoonlijk denk dat het leeftijdsverschil enorm is, ook dat nog.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
15 hours ago, Timhardt said:

In die eerste 36 zitten ook erg goeie strips. Kerwyn, de zwarte banier, angst over nevelland, ...  daarna komt met de de laatste droom enzo nog beter albums. Net voor het begin van de cyclus van horst stopt de reeks voor me. Misschien geeft SU in 2020 nog verder integrales uit...

 

Indien deze 36 nummers een verkoopsucces worden, wees dan maar zeker dat er een vervolg komt.

Dat heeft men  de recente jaren ook meegemaakt, toen de luxes en trilogieën uitbracht werden.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
On 10/3/2018 at 12:13 PM, Aerogi said:

Dat Johan zich 2x laat vangen in de rug vind ik ongeloofwaardig

 

11 hours ago, Tweetie said:

Dat vond ik ook niet best. Geen idee hoe die het zoveel albums heeft overleefd.

 

Jullie willen hiermee toch niet beweren dat al de andere rest wel geloofwaardig is ?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...