Guest Kontiki Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Vanaf 31 mei en voor een habbekrats te koop bij Humo, 19 weken lang alle gags van Guust Flater met extra dossiers in een hardcoveruitvoering met linnen rug. Ik heb al de Franse versie en dit is een werkelijke musthave. De extra dossiers zijn heel mooi vormgegeven en vertellen meer over Guust, zijn schepper André Franquin en hun beider carrière. In elk album staat een portfolio, bijkomende artikels, noem maar op. Dit hoort net zo goed permanent in een stripspeciaalzaak te koop te zijn. Quote
Timothy van Damme Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Is zoiets ook voor een Nederlander te krijgen? En hoe werkt zoiets? Moet je daar een abonnement voor afsluiten? Het zou voor mij namelijk een mooi moment zijn om eindelijk eens aan Guust te beginnen. Quote
Guest Kontiki Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Als ik uitga van de Franse versie is het formaat zo'n 24 x 32 cm. Quote
Kool Thing Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Hier ga ik voor! Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Guest Kontiki Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Is zoiets ook voor een Nederlander te krijgen? En hoe werkt zoiets? Moet je daar een abonnement voor afsluiten? Het zou voor mij namelijk een mooi moment zijn om eindelijk eens aan Guust te beginnen. Die albums worden meegeseald met een deel van de oplage. Ze zijn ook (na) te bestellen. Abonnementen zijn dus helemaal niet nodig, maar ik weet niet hoe het met de distributie van losse nummers van Humo in Nederland zit. Ik zou het zo zeggen: je hebt nog twee weken om bij je plaatselijke krantenboer uit te zoeken hoe hij Humo voor je kan bemachtigen. Op bestelling is er altijd veel mogelijk. Quote
Zwendel Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Hola, goed nieuws, ga ik kopen. Was al van plan om de Guust albums eens volledig te kopen (heb er nu een paar losse). Quote
Zwendel Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Die albums worden meegeseald met een deel van de oplage. Ze zijn ook (na) te bestellen. Abonnementen zijn dus helemaal niet nodig, maar ik weet niet hoe het met de distributie van losse nummers van Humo in Nederland zit. Ik zou het zo zeggen: je hebt nog twee weken om bij je plaatselijke krantenboer uit te zoeken hoe hij Humo voor je kan bemachtigen. Op bestelling is er altijd veel mogelijk. Tot nu toe is nabestellen altijd enkel in Belgie mogelijk geweest. Quote
Werner Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 David, is dit naar jouw opinie de ultieme Guust Flater-uitgave? Ik heb nog de 'oude' uitgaven toen er nog maar 17 albums in de reeks waren, heb lang gedacht om die te upgraden, en als jij zegt dat dít de ultieme Flater is, dan is dit wel een heel verleidelijk aanbod. Quote http://www.wernerpeeters.behttp://www.dvdinfo.be
Guest Kontiki Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Die vraag heb ik op Facebook voor je beantwoord. Quote
Hamirubi Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Coolios! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Yncke Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Die vraag heb ik op Facebook voor je beantwoord.Kan d'r iemand dat antwoord voor deze geblokkeerde Belg copy pasten? Ik vraag 't me namelijk ook af... Quote yncke.be
JJL Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 David, is dit naar jouw opinie de ultieme Guust Flater-uitgave? Ik heb nog de 'oude' uitgaven toen er nog maar 17 albums in de reeks waren, heb lang gedacht om die te upgraden, en als jij zegt dat dít de ultieme Flater is, dan is dit wel een heel verleidelijk aanbod. "De ultieme Guust Flater-uitgave"??? Kontiki meldt in zijn allereerste post dat dit "een werkelijk musthave" is; welke bevestiging zoek je nog meer? Quote
Guest Kontiki Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Deze reeks is chronologisch, opnieuw geletterd en de gags zijn opnieuw ingekleurd. Op dat gebied zijn ze dezelfde als deze reeks heruitgaven: http://www.stripspeciaalzaak.be/.../bespreki.../index.php... Maar voor een lagere prijs dan een gewone softcover kan je ze nu dus in hardcover krijgen met extra pagina's. Quote
Tweetie Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Deze reeks is chronologisch, opnieuw geletterd en de gags zijn opnieuw ingekleurd. Op dat gebied zijn ze dezelfde als deze reeks heruitgaven: http://www.stripspeciaalzaak.be/.../bespreki.../index.php... Maar voor een lagere prijs dan een gewone softcover kan je ze nu dus in hardcover krijgen met extra pagina's. Link is corrupt. Quote
Guest Kontiki Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Het ging om deze bespreking: http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=1504 Quote
nobody Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Hola, goed nieuws, ga ik kopen. Was al van plan om de Guust albums eens volledig te kopen (heb er nu een paar losse). 2 Quote
Ronald A Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Leuk nieuws, ik hoopte al een tijd op een integrale van Guust. Quote
sjaakie Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Super voor de NL onder ons heb Humo een mailtje gestuurd of ze de bijlage ook bij de NL verkooppunten erbij doen en zo niet hoe het anders te verkrijgen is zal deze info hier delen. Quote
Guest Kontiki Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Andere en actuelere dossiers. Ze werden speciaal voor deze reeks geschreven. In de Lekturama's staan trouwen niet alle gags, cartoons en speciale illustraties opgenomen die daarna nog verschenen. Quote
Marinelli Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Mooi geheel met de R&K integrales van Franquin ... ik heb alleszins ook interesse. Quote
Daan Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Super voor de NL onder ons heb Humo een mailtje gestuurd of ze de bijlage ook bij de NL verkooppunten erbij doen en zo niet hoe het anders te verkrijgen is zal deze info hier delen. En Sjaakie, al iets teruggehoord? Quote
Tom MDP Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Echt jammer dat ik geen fan ben van Guust Flater, want dit ziet er echt een heel mooie collectie uit. Quote
pudifar Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Dit ziet er een zeer mooie reeks uit, maar ik heb de volledige reeks van Guust al in softcover. Voor die infobijlagen ga ik de boeken niet allemaal opnieuw kopen hoor. Quote
anathema76 Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Same here, ik heb de Lekturamabox en dat volstaat. Quote
Hamirubi Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Als ik uitga van de Franse versie is het formaat zo'n 24 x 32 cm. Als dit het formaat wordt, dan smijt ik er ook nog eens wat geld tegenaan! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Waldorf Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Tijd om de Lekturama box cadeau te doen aan een vriend, me dunkt. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
anathema76 Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Sorry, geen onbeperkte budgetten, dus keuzes maken Quote
Martin Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Tijd om de Lekturama box cadeau te doen aan een vriend, me dunkt. Jij en ik zijn echte vrienden! Quote Bij Sint-Joris!
Peter Motte Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Tijd om de Lekturama box cadeau te doen aan een vriend, me dunkt. Ik ben in het geniep al jaren een heel goeie vriend van jou. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Peter Motte Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Jij en ik zijn echte vrienden! Dat liegt hij! Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
De Strip Vlogger Posted May 19, 2016 Posted May 19, 2016 Hmmm....ik moet er over denken. Ik heb niet alle softcovers en dan ook nog een gedeelte de oorspronkelijke uitgaves en een gedeelte her-uitgaves. Eens kijken of ik hier budget voor kan vrijmaken. En uiteraard ben ik ook benieuwd hoe moeilijk/makkelijk ze in NL te krijgen zullen zijn. Quote De Strip Vlogger Bekijk mijn vlogs op YouTube http://www.facebook.com/destripvlogger http://www.twitter.com/destripvlogger
sjaakie Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Mailtje terug gehad van Humo voor € 94,- incl verzendkosten sturen ze de box naar Nederland. Quote
Gio Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Als ik uitga van de Franse versie is het formaat zo'n 24 x 32 cm. Quote
JPAR Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Dat heb ik uiteraard ook gelezen, maar is het al bevestigd? Quote
Simon Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Hoe kan je deze bestellen? Moet je een mail sturen naar humo? Quote
Hamirubi Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Deze Belg wil die tijdschrift-kosten ook wel omzeilen. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Recommended Posts