Ga naar inhoud

Guust-Hardcoverreeks 19 Weken Lang Bij Humo


Gast Kontiki

Recommended Posts

Gast Kontiki

Vanaf 31 mei en voor een habbekrats te koop bij Humo, 19 weken lang alle gags van Guust Flater met extra dossiers in een hardcoveruitvoering met linnen rug. Ik heb al de Franse versie en dit is een werkelijke musthave. De extra dossiers zijn heel mooi vormgegeven en vertellen meer over Guust, zijn schepper André Franquin en hun beider carrière. In elk album staat een portfolio, bijkomende artikels, noem maar op. Dit hoort net zo goed permanent in een stripspeciaalzaak te koop te zijn.

 

post-35-0-61249500-1463473919_thumb.jpg

Link naar reactie
Gast Kontiki

Is zoiets ook voor een Nederlander te krijgen? En hoe werkt zoiets? Moet je daar een abonnement voor afsluiten? Het zou voor mij namelijk een mooi moment zijn om eindelijk eens aan Guust te beginnen.

Die albums worden meegeseald met een deel van de oplage. Ze zijn ook (na) te bestellen. Abonnementen zijn dus helemaal niet nodig, maar ik weet niet hoe het met de distributie van losse nummers van Humo in Nederland zit. Ik zou het zo zeggen: je hebt nog twee weken om bij je plaatselijke krantenboer uit te zoeken hoe hij Humo voor je kan bemachtigen. Op bestelling is er altijd veel mogelijk.

Link naar reactie

Die albums worden meegeseald met een deel van de oplage. Ze zijn ook (na) te bestellen. Abonnementen zijn dus helemaal niet nodig, maar ik weet niet hoe het met de distributie van losse nummers van Humo in Nederland zit. Ik zou het zo zeggen: je hebt nog twee weken om bij je plaatselijke krantenboer uit te zoeken hoe hij Humo voor je kan bemachtigen. Op bestelling is er altijd veel mogelijk.

Tot nu toe is nabestellen altijd enkel in Belgie mogelijk geweest.

Link naar reactie

David, is dit naar jouw opinie de ultieme Guust Flater-uitgave? Ik heb nog de 'oude' uitgaven toen er nog maar 17 albums in de reeks waren, heb lang gedacht om die te upgraden, en als jij zegt dat dít de ultieme Flater is, dan is dit wel een heel verleidelijk aanbod.

 

"De ultieme Guust Flater-uitgave"??? 

Kontiki meldt in zijn allereerste post dat dit "een werkelijk musthave" is; welke bevestiging zoek je nog meer?

Link naar reactie
Gast Kontiki

Andere en actuelere dossiers. Ze werden speciaal voor deze reeks geschreven. In de Lekturama's staan trouwen niet alle gags, cartoons en speciale illustraties opgenomen die daarna nog verschenen.

Link naar reactie

Hmmm....ik moet er over denken. Ik heb niet alle softcovers en dan ook nog een gedeelte de oorspronkelijke uitgaves en een gedeelte her-uitgaves. Eens kijken of ik hier budget voor kan vrijmaken. En uiteraard ben ik ook benieuwd hoe moeilijk/makkelijk ze in NL te krijgen zullen zijn.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...