Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

ik weet niet of ik deze al had laten zien...

 

Sabrina Kooijmans in haar eigen strip THE LAST STOP

mummy_sabrinakooijmans2021.thumb.jpg.5ae5884af7801338c845aad3d0e3a53e.jpg

 

Coco Ouwerkerk in haar eigen strip ACCEPTATION

 

mummy_coco_2021.thumb.jpg.084da8cc2316c67a5571a6af9ee56b28.jpg

 

en haar vriendin Kimberly Geelen (KIMMI ART) in haar mini-boekje KIMMITOBER

 

mummy_kimmi2021.thumb.jpg.486d1fc2eb4e0830add91cd345d6a981.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik heb de mannen geïnterviewd voor het derde en slotdeel dat er binnen een paar maanden uitkomt. Het tekenwerk is weer waw en ook het verhaal is het beste van de reeks. 

 

Hieronder twee tekeningen die nog verder digitaal moesten ingekleurd worden en nog digitaal achtergrond moesten krijgen. 

 

274149944_10220776662511218_8235458703402861597_n.jpg

273947192_10220776663951254_2996492599303546880_n.jpg

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Vandaag kwam een mooi pakket (Kickstarter) binnen van Gary Parkin (Jungle Captive, Model Behaviour, Vampire Apocalypse)... hij is nog steeds dankbaar voor mijn hulp en gaat daarom iets verder dan 'normaal' in het pakket dat hij opstuurde.

 

afbeelding.thumb.png.29d21d69770ed8cc9fc4ef9911eee285.png

 

Een prachtige tekening, een magnifieke remarquée en een super sketchcover!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

In 2011 was ik in Breda, waar een zeker Henk Kuijpers een gallerij had opgezet. Zag er erg gaaf uit, Ik was blij dat hij ZIJN Franka liet inbinden voor MIJN thema :) al draaide hij wel met zijn ogen :)

 

afbeelding.thumb.png.6fe181a7139dbb8e6eb2377f01fb80c1.png

 

Tekenaar CLAUS van Rode Ridder vond het geen probleem om Galaxa in te tapen :)

afbeelding.thumb.png.b9feb1dfb928bb386f1535af78bee46a.png
en ook Mr Lodewijk liet zich dat niet 2 keer zeggen

afbeelding.thumb.png.ed94ca53b116d9610c12f958505aeb3f.png

 


 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On 3/11/2022 at 10:36 PM, Ambreville said:

Dit gaat geld kosten.

 

 

kan dit niet lezen :(
Samenvatting?

On 3/19/2022 at 7:07 AM, Lamme Goedzak said:

De meeste auteurs vragen toch al geld om een dedi te maken?

soms wel, soms niet.

 

Quote

En die vermelding dat zo'n tekening de waarde van je boek vermeerderd is ook discusieerbaar.

 

Mee eens! Want vaak is het persoonlijk.
Er is wel een aparte markt voor dedi's, zo zie ik af en toe. Maar dat is volgens mij maar een hele kleine markt.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 minute ago, Richard Boom-vavavoom said:

kan dit niet lezen :(
Samenvatting?

De Franse regering heeft een proefproject voor drie jaar opgezet waar ze auteurs gaan subsidieren voor dedi-sessies. Wel nog beperkt tot een 10-tal grotere, gesubsidieerde events.

 

2 minutes ago, Richard Boom-vavavoom said:

soms wel, soms niet.

Op festivals meestal beperkt tot bijbetalen voor een meer uitgewerkte tekening. Vraag je een dédi maison, dan is het maar normaal dat je de kosten en een vergoeding betaalt. Je krijgt dan ook meestal een veel meer spectaculaire tekening.

 

4 minutes ago, Richard Boom-vavavoom said:

Mee eens! Want vaak is het persoonlijk.
Er is wel een aparte markt voor dedi's, zo zie ik af en toe. Maar dat is volgens mij maar een hele kleine markt.

De markt bestaat. Ook al omdat zowel verzamelaars als tekenaars niet onsterfelijk zijn. De ene zijn verzameling komt op de markt als ze ontsnapt aan de oud-papierophaling, de andere zijn tekeningen schieten omhoog in waarde zolang hij niet vergeten wordt. Wordt hij vergeten is er nog altijd de fix gestegen waarde van papierpulp.

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...