Ga naar inhoud

20 Jaar F.a.c.t.s. - 19 & 20 Oktober 2013 - Gent - Be


Recommended Posts

Tja, wat moet je dan?

Het is belachelijk dat je bij FACTS met online kaartje langzamer uit bent dan zonder kaartje.

Kom volgende week gezellig naar Breda.

 

En kijk hoe efficient "wij, Ollanders" zijn bij het organiseren van dit soort evenementen :e005:

 

Wij op FACTS staan altijd open voor constructieve kritiek maar graag op basis van juiste feiten.

Verleden jaar in Breda waren diegenen die een ticket kochten net iets eerder binnen dan diegenen die een ticket online kochten.

Ook is op dit ogenblik in Nederland geen enkel soortgelijk evenement. In Nederland heb je enkel stripbeurzen en FACTS is allesbehalve een stripbeurs.

Link naar reactie

Verleden jaar in Breda waren diegenen die een ticket kochten net iets eerder binnen dan diegenen die een ticket online kochten.

 

Ook is op dit ogenblik in Nederland geen enkel soortgelijk evenement. In Nederland heb je enkel stripbeurzen en FACTS is allesbehalve een stripbeurs.

Ik weet niet wat er vorig jaar precies in Breda gebeurd is. Op dat moment was ik niet zo bezig met het verzamelen van strips.

 

Wat ik echter zaterdagmorgen in Gent zag was een ellenlange rij met wachtenden. De rij met kaartje was veel en veel langer dan die zonder kaartje.

Eerlijk gezegd dacht ik dat de bordjes bij de ingang verkeerd hingen. Ik kwam er pas vandaag in deze draad achter dat de bordjes goed hingen..........   

 

En natuurlijk zijn er wel soortgelijke evenementen. Dit gaat om rijen en kassas en kaartjes. Voor deze problematiek maakt het niet uit of het om strips, comics of een popconcert gaat.

Link naar reactie

Ik was er zondag om 7u en heb geen enkele rij zien staan.

Dus tip voor alle klagers: sta op tijd op en je hebt geen enkel probleem :e012:

 

Dat werkt ook alleen maar omdat de meeste mensen dan nog aan het ontbijt zitten.

 

Als iedereen het deed zoals jij, stonden ze samen met jou in de rij. Waarschijnlijk de lange, met kaartje.

Link naar reactie

Tja, wat moet je dan?

 

Ik had tegen een meerprijs een early bird ticket om om 9:00 binnen te mogen en dan ga je natuurlijk niet achter mensen staan wachten die pas om 10:00 naar binnen mogen.

 

Want eigenlijk zouden er DRIE ingangen moeten zijn; early bird, online ticket en geen ticket. Maar ik zag er dus maar twee.

 

die waren er

Je kan de schuld niet echt steken op de dedijagers.  Het overgrote deel stond zeker al bij de eerste dertig personen.  Er was zelfs al iemand aanwezig om 7u30 (en was nog niet de eerste !!)

 

ik kwam zaterdag om ZES uur langs de eerste wachtenden!!!

 

Ik denk dat FACTS die lange rijen eerder ziet als een goede reklame, ("zie eens hoe veel volk") en dat ze er bewust niks aan willen doen. :ph34r:

 

LOL

Het maakt FACTS wel trots, natuurlijk! Dat er zoveel mensen komen naar dit event. Maar ze willen ze ook wel zo snel mogelijk, vriendelijk mogelijk, efficient mogelijk en zonder bloedverlies binnen krijgen.

Er was toch een derde ingang voorzien voor de early birds ??

yup.

Was aan de zijkant.

 

Waarschijnlijk was die er wel, maar is hij niet goed vindbaar geweest.

 

Ik heb hem in ieder geval gemist.

hij was er idd wel, en idd gewoon aangegeven.

 

 

 

Ik zag trouwens een oranje shirtje die aan de verkeerde kant van de hekken was en die probeerde over het hek te klimmen,,, die ging me toch zooo ontzettend onderuit ten overstaan van die hele rij wachtenden!!!

:e005: :e005: :e005:

 

en ja... dat was ikzelf :e008:

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Inderdaad is Breda veel kleiner van opzet dan FACTS, dat is echt groot, maar ook veel meer dan strips alleen. Cosplay, Manga, Acteurs, Games, Kleding, accessoires etc. etc. Veel meer een happening. Strips is meer een bijzaak, heel veel bezoekers komen voor andere zaken. 

 

Breda heeft weer veel meer op regulier stripgebied, maar natuurlijk veel minder bezoekers.

 

FACTS is prima georganiseerd vond ik, alleen de infrastructuur om het terrein/gebouw heen is dramatisch.

 

Vorig jaar in Breda was het natuurlijk heel matig dat online gekochte tickets later naar binnen konden dan degene die ter plaatse tickets kochten, terwijl de vooraf gekochte tickets er al eerder stonden in een andere rij, maar ach.................beide festivals vind ik super.

Link naar reactie

Heeft met momenten toch iets van een vleeskeuring, dat filmpje...

 

 

Leuk filmpje.

 

 

Goed gefilmd en leuk gemonteerd. 

 

Ben ik de enige die niets zie, of zijn jullie gewoon allemaal mee aan het fantaseren? Op het werk krijg ik zowiezo niets te zien en thuis zag ik gisteren dit:

 

500 Internal Server Error

 

Sorry, something went wrong.

 

A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.

 

If you see them, show them this information:

_KOULnqbR4fjjX0t3bcQlfij-FsSDmrnlLQ4W9...

XSu4HZOHRiB2wbj30Ed_wpmtPik_CDl8rcvA3W...

Mlxk9SnXZ_drNCk2ORj7F3-AU5S21IZwzyP71W...

j43cNMMleLG_oyIXvt-H17AZRAuCqQKUjWdPd9...

WV5D8SKoajMCMI6_eqqFhtNFBiI9rRMjQwwzNC...

TTgvEhnKiZF8OgFcph7rsX90K4_7ILUdTYwsr-...

IfX3LU0fCucWmQ_iORvtJZoxPndv6tVHi6GNWH...

8HEjWIHl3E4yP1fHxEDsee_LiubVymyefusI0g...

-LmJWcNcvxTUiqVTH-ywRsMSNgqGbJubvLI5KC...

Vvs413KqN1ktBEFcrP5OStnhoHJzas-Y8B3FJK...

nDWQa9O1lvVg-wSQBhghcWh5C0z2-3_HnKOlED...

x-_pGrsMPpTOJFci9DZDK7PW7uuuBGOtw2fxgT...

XZS0Dghmg2vZOD_YyvG14OK48s_mcFykgNGVPg...

oI6QcRYlxQUCaE-gPcj9jtTBf2zni9tawOvILU...

bMfR6nQXpywwio8JEMLXyqf9s-k-VbPW08Q0H_...

uDoU6pTYHhFjj58GGF9iAHGcZO5WMkXS38jwIj...

SNU3hYZW4CN0-W3VGZQRqyhwA1pzxiwR8lOdR7...

L5i2DpdkNOZbH85ptMewG-DajJvQun4O1ACFNZ...

rFUiUatmEs1MIP8zHzU3kgCfAAz3xJSqsL34sQ...

xszVrYGneyZTwHmnZTjTgxbnALT-n2Pxoudtsw...

_--rkTSHEuVf3lMa3u3r8p4CSUpmdMn0jeQdSH...

IHdcICw1maeCwu8FDMv9QXIt4_CjYG8Cj6P9gr...

La5YnLBE8NC-4nypASh50dyMvEfBlTBVhidRXW...

uO5nYQWVWxEzI4zRQAcnmMTUoXl13kIwdmysGf...

-MtGerMK7FSP7LCH_SRspTEu_DsNDN82PyUkWr...

dVd8Pfuu4JG-7t6h8ekYmattqEBxiZa8E8doxd...

zRWmFlBbNGAUOAokyQgy-D4T8EC-6G6aYuSJ7c...

_WQ0P4O1PphYpleyOorkl1kMooGWyCPaMofynL...

5Fi9Eu7lR2mQ9Ul0Me2ocFZ03RIxo9NC4b5IK1...

dZWFmSEDf2LgLZOMPsJAaw2ZAPtuTj67I6DDTd...

pfkDnVSDkhe9kjdHed8oee4MkjHaBIpYI_z-o2...

j3YDUAWFB0h7OWKz2NlAV85CqPsueltKIpPWEA...

MVfa_8ytpdLFs1NMIjYYcwzaNw5NTM2PSx5EzD...

F9S1Ipf81EFweR2VEfoVlUdnuA6u503FlwlMPR...

YbDXv_KLL4TPa2IY7lrvSR2OSEfGuP22mVpaPr...

6zRuvdj08mHNoPgx_Emfe64ZLVW4p-vWgizyA7...

_9d1inXiX7237yJ7OCQaQkEVYsqzkW75qzD6ip...

vrHeatkvLnwSxj-kjn-QRrIqjQg-Z3COnNy3gW...

Link naar reactie

Neen, ik heb er een paar niet gevonden bij de "local artists"...

Je hebt me vaak genoeg gezien :)

Had je kunnen vragen!

Sommigen hadden trouwens of panne met de auto of een akelig late verbinding met de trein enzo.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Inderdaad knappe prestatie dan. En erg proffesioneel :e005:

Maar door de omvang van het event zou je verwachten dat het inmiddels een parttime job is geworden.

 

Respect voor vrijwilligers op dit soorts beurzen. Je hebt er volgens mij nl. twee categorien.

1. Mensen die zelf liefhebber zijn van wat op de beurs wordt aangeboden: Die offeren dan echt wat op om aan een dergelijk event een bijdrage te leveren. Op de beursvloer lopen als bezoeker is natuurlijk veel leuker. 

2. Mensen die niets hebben met datgene wat zich op de beursvloer afspeelt en het toch leuk vinden een bijdrage te leveren: Deze groep is het lastigste te vinden lijkt mij. Ik zou zelf bv. niet graag op een tubeware party als vrijwilliger komen. :e012:

 

Mooi event, jullie zien mij volgend jaar vast terug :e005:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...