Ga naar inhoud

20 Jaar F.a.c.t.s. - 19 & 20 Oktober 2013 - Gent - Be


Recommended Posts

En Alex Maleev is ondertussen aangekomen. En wat heeft ie er zin in.

 

Op FACTS zijn er ook 47 lokale tekenaars aanwezig. Samen met de uitgenodigde tekenaars maken dit meer dan 70 tekenaars. Du jamais vu op FACTS.

 

 

Welke forummer gaat de meeste tekeningen scoren? Ik gok op ons aller Johan maar een Lecram kan er ook goed op dreef geraken.

LocalArtists.png

Link naar reactie

De eerste 6 covers voor de Game of Thrones Hardcover Collection zijn klaar. Er worden er maar 100 van gemaakt en ze kosten slechts 25 euro p/st. Wil jij ze ook hebben? Schrijf je dan in bij je winkelier of op FACTS of via http://www.darkdragonbooks.com/a-28592427/game-of-thrones/a-game-of-thrones-hardcover-collection

 

 

 

post-130-0-25078500-1382004134_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

BAD & Dark Dragon Books slaan de handen ineen tijdens FACTS. Alle tekenaars van BAD hebben een eigen Art Print (oplage 20st)gemaakt. Deze krijg je kado bij aankoop van 2 DDB softcover albums op de BAD stand.

 

post-130-0-19868400-1382009375_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Stop allemaal maar met te fantaseren, ik zal lekker warm aangekleed zijn  :P.

 

Nog één dagje, ik heb er zin in! :D

 

Het kan daar warm worden in die hallen, hoor !

 

je bedoelt 'straks loop Boom er rond"... ?

 

:e004::ph34r:attachicon.giffacts2013_opbouw.jpg

 

Jah ! Dat bedoelen we. :P

Mister Convention Comicartist Liaison en Artist Alley Floor Manager  heh. Ook een mond vol. CCLAAF

 

Straks zul je er niet meer zo vlot kunnen rolschaatsen. ;)

 

ok... uhm, ... Yncke als Princess Leia dan ? :)

Link naar reactie

Morgen is het dan eindelijk zover.... Ik kom voor Sobral, Nadou en Morrison.... Weet alleen nog niet goed bij wie ik nu eerst best in de rij kan gaan staan.... heb maar beperkt de tijd want heb later de dag nog andere verplichtingen.... gokken maar dus.... hopelijk zie ik een aantal onder jullie morgen nog eens, altijd gezellig!

Link naar reactie

Prima zaterdag gehad, wel wat te laat (zie verderop in betoog).

Leuke sfeer, veel repers gezien, veel cosplayers gezien en dedies van de volgende tekenaars: Henaff (2x), Sejic, Santucci, Alberti, Sobral (2x), Brion, Cucca, Nadou, Lectrrr (4 incl. 3 als verjaardagspresentje, altijd leuk om te geven) en Morisson (2x).

 

De hal was ruim van opzet, meer ruimte dan vorig jaar en het was prima geoganiseerd bij de stands en tekenaars.

 

Is er dan geen kritische noot van Lecram  :D , jawel, wat een dramatische infrastructuur is er rondom deze hal. Gent zal wel centraal liggen en daarom gekozen zijn, maar hoe is het mogelijk, werkelijk nergens enige normale aanduiding, overal afgesloten banen, honderden zoekende auto's naar een parkeerplaats, die (denk ik) alleen bereikbaar is door allerlei onaangegeven rotondes en ringweggetjes te nemen, over Ikea terreinen te struinen etc.

Degene die dit uitgedokterd heeft was zwaar onder invloed, vreeeeeselijk slecht, in het allerarmste derde wereld land is het duidelijker. Drie kwartier om na afloop via allerlei omleidingen op een snelweg te komen.........echt om je heel heel heel diep te schamen. Er zal hier toch nooit enig zakelijk evenement plaats kunnen hebben...... :unsure: j

 

Maar goed, dat is misschien maar bijzaak, nogmaals prima beurs, veel leuke internationale bezoekers en tot volgend jaar.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...