Waldorf Posted August 18, 2021 Posted August 18, 2021 Ik word al kregelig als mijn vrouw de gazet leest in bad. Zelf neem ik geen baden. djkeos 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Peter Motte Posted August 18, 2021 Posted August 18, 2021 Ik vraag me af waar dat idee van in bad lezen vandaan komt. Het is alles behalve gemakkelijk, helemaal niet comfortabel, en de boeken komen er gegarandeerd beschadigd uit. Is het een of andere grap die ooit niet meer werd begrepen en ernstig werd genomen? Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
mojo Posted August 18, 2021 Posted August 18, 2021 Ik neem bijna altijd een douche, dus lezen in bad doe ik niet. Mijn echtgenote daarentegen kan uren in bad spenderen met een boek, tijdschrift, muziek, film/tv,... Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
Hamirubi Posted August 18, 2021 Posted August 18, 2021 5 minuten geleden, mojo zei: Ik neem bijna altijd een douche, dus lezen in bad doe ik niet. Mijn echtgenote daarentegen kan uren in bad spenderen met een boek, tijdschrift, muziek, film/tv,... Herkenbaar. Ik doe er 10 minuten over om me te wassen, mijn vriendin gaat dan weer 45 minuten "weken" (ik heb haar verboden nog boeken mee te nemen). Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith.
Kool Thing Posted August 18, 2021 Posted August 18, 2021 Ik lees altijd strips in bad. Muziekje op. Zalig. Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Tom MDP Posted August 18, 2021 Posted August 18, 2021 59 minuten geleden, Kool Thing zei: Ik lees altijd strips in bad. Muziekje op. Zalig. Damn right! Quote
Theodoor Posted August 18, 2021 Posted August 18, 2021 Water is eerst warm met veel opstijgende damp, ongetwijfeld ideaal voor het te lezen boek. Daarna wordt het water koud en krijgt ook de lezer het koud. Neen, lezen in bad is niet aan mij besteed. Quote a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)
hemweg Posted August 19, 2021 Posted August 19, 2021 Strips lezen tijdens het toiletbezoek? Strips lezen in de auto? Strips lezen op het strand? Quote
Theodoor Posted August 19, 2021 Posted August 19, 2021 7 uren geleden, hemweg zei: Strips lezen tijdens het toiletbezoek? Strips lezen in de auto? Strips lezen op het strand? Op de eerste vraag zijn reeds wat antwoorden te vinden in een apart draadje. Komkommertijd, zeker? Quote a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821)
Kool Thing Posted August 19, 2021 Posted August 19, 2021 No way dat ik strips lees op het strand. Er zijn grenzen Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
Ambreville Posted August 19, 2021 Posted August 19, 2021 2 hours ago, Kool Thing said: No way dat ik strips lees op het strand. Er zijn grenzen Ik ga volgende week naar een stripfestival op een strand, valt dat binnen toelaatbare grenzen? Quote
Kool Thing Posted August 20, 2021 Posted August 20, 2021 Allez, het is goed Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !
kbellon Posted August 22, 2021 Posted August 22, 2021 Daarvoor veeeeel te paranoïde om de strips in kwestie te beschadigen. Bovendien neem ik sowieso amper een bad, maar dan kan er wel een serie of filmpje bij. Quote
Tanuki Posted August 27, 2021 Posted August 27, 2021 Weliswaar enkel op de tablet. In bad gaan doe ik in Japanse stijl: om te relaxen, niet om te wassen. En daar hoort dus lectuur bij. Quote
Lamme Goedzak Posted August 27, 2021 Posted August 27, 2021 Vroeger wel (ook nooit iets van schade aan gehad). De laatste jaren enkel die van de bib of op de tablet. En idd bad om te relaxen, niet om te wassen. Ik zou bijna nog douchen voor ik in bad ga. Quote
cinco Posted December 17, 2024 Author Posted December 17, 2024 De verlichting in mijn huidige badkamer is niet ideaal gepositioneerd om in bad te lezen. Ik zou een bad moeten hebben op een zolderkamer met dakvenster dat op het zuiden gericht staat. Dat zou ideaal zijn. Quote
Ambreville Posted December 17, 2024 Posted December 17, 2024 Opletten met verlichting in bad. Een tablet blijft het beste om te lezen in bad. Quote
Peter Motte Posted December 17, 2024 Posted December 17, 2024 En dan het tablet in het water laten vallen. Super! Dood aan de tablets! Yeah! Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Ambreville Posted December 17, 2024 Posted December 17, 2024 34 minutes ago, Peter Motte said: En dan het tablet in het water laten vallen. Super! Dood aan de tablets! Yeah! Werk jij nog met tablets uit 2007? Quote
Bobbie Posted December 17, 2024 Posted December 17, 2024 Lezen in bad, zalig! En ja, daar horen ook strips. In de eerste plaats die van de bib Nu, nog nooit geen in bad laten belanden... Quote
Recommended Posts