Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser
Just now, The Alderwood said:

Dat en het feit dat je, in tegenstelling tot vele anderen, je je ongenoegen over de staat, vreemdelingen, kapitalisme en andere ongein wel duidelijk en nogal extreem verkondigt. 

Ik heb geen ongenoegen over het kapitalisme. Ik heb enorm veel problemen met het tekort aan kapitalistische processen. Of: ongenoegen vanwege tekort aan kapitalisme.

Link naar reactie
2 hours ago, Kameraad Mauser said:

En dat zou een probleem moeten vormen?

 

Dat is toch wat men ons voorschotelt ja. Eender wat er mis gaat, het is de schuld van de extremisten.  Grijs en lauw, zo hebben ze ons graag.

 

"Ik weet uw werken, dat gij noch koud zijt, noch heet; och, of gij koud waart, of heet! Zo dan, omdat gij lauw zijt, en noch koud noch heet, Ik zal u uit Mijn mond spuwen."

B)

 

 

Link naar reactie

De truc met de pruttelpot is om er zoveel koffie in te proppen (wat eigenlijk niet mag) dat het water er amper nog door naar boven gaat, het ding stoom gaat afblazen en iets gaat lekken, en dat wat nog naar boven komt zelfs gaat koken (wat ook echt niet mag) maar dat je dan met een soort teer achterblijft waar je de ochtend mee doorkomt door er steeds wat heet water op te gieten wat gek genoeg vier of vijf prima kopjes koffie oplevert (wat ook niet zou kunnen eigenlijk) zonder verder gedoe. 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

 

1 hour ago, Vittorio said:

In het zwembad plassen tijdens een snel baantje blijft een guilty pleasure. 

:e003: Vetzakske.

Per direkt stedelijke zwembaden sluiten, verkopen en privaat laten uitbaten. Ik wens daar niet voor mee te betalen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Wat bezielt mensen in feite om te zeiken in het water waarin ze zelf zwemmen?

1)Niet kunnen ophouden? Prostaat en andere blaasproblemen gerelateerd?
2) doelbewust? Om anderen letterlijk in de zeik te zetten?
3) Beide punten van hierboven?

Ik gok op nr. 3

En verder wens ik dat stedelijke zwembaden per direkt worden gesloten. Wie wil zwemmen, die gaat maar naar een privaat zwembad, waterpretpark zoals Aqualibi etc...enfin...je trekt gewoon je plan.

Ik wens niet mee te betalen voor een grote pisbak waarin anderen wensen te gaan plonzen. Zeikvolk.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Gaan alle sportzwemmers dan altijd in stedelijke zwembaden hun baantjes trekken?

Bij deze: alle sportsubsidies stopzetten. Zwemmen en tegen ballen trappen doe je maar met je eigen centen.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Daarnet een keiharde slag van een stuk hout tegen mijn hand, meerbepaald de duim en wijsvinger. Doordat het stuk hout, dat ik met de linkerhand vasthield begon te splijten terwijl ik een lange plank in kleinere stukken aan het verzagen was. Het stuk hout dat loskwam werd door de snelheid en rotatie van de cirkelzaag weggeslingerd. Tegen mijn vingers.

Gelukkig geen verwonding. Wel merkte ik eerst dat er geen gevoel meer was en dat dit permanent ging zijn. De helft van mijn vinger was gevoelloos. Gelukkig is het gevoel er terug en de pijn is al aan het wegebben.

Me dunkt is mijn gestel van goede makelij.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ik heb de eerste zinnen gelezen van die nieuwe klimaatwet die door "academici" werd geschreven en wat bleek: men heeft het opgesteld in het Walbanees.

Oordeel zelf:

"Dit voorstel van bijzondere wet strekt ertoe stelt
de globale klimaatbeleidsdoelstellingen van België
vast te stellen en het klimaatbeleid van de federale
overheid, de Gemeenschappen en de Gewesten te
coördineren"

Link naar reactie

En de prijs voor vervelende-relnicht-die-een-olifant-met-diarree-zou-rimmen-voor-vijf-minuten-op-de-radio-van-de-dag gaat naarrrrr...

 

Lieven Boeve!

 

Proficiat, Lieven! Je hebt niet alleen aangetoond dat je zo vol van jezelf bent dat je klonen kakt maar ook nog eens zo wereldvreemd dat je eigenlijk thuishoort op een dissectietafel in Area 51.
Ik durf te wedden dat half Vlaanderen nu eindelijk begrijpt waarom hun kinderen het verschil niet meer kennen tussen inflatie en een wederkerend werkwoord of welke nu met -dt was.

 

Dank je wel, Lieven!

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het tsjevenonderwijs - vrij onderwijs - is nu de facto gelijkgesteld met het staatsonderwijs - Go!
Van de komende generatie moeten we nu al helemaal niets meer verwachten. Behalve ellende.

Leve België!


Een lintje en een ferme bonus voor Lieven.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tot kort geleden had ik nog nooit gehoord van love addiction desondanks dat ik erg veel mensen ken die hieraan lijden: onzekere lui die denken dat ze niet bestaan zonder partner, amoureuze recidivisten die de ene slechte relatie na de andere beginnen en onverbeterlijke serial daters die hun liefdesleven met een microscoop bestuderen. En Ariana Grande.

Link naar reactie
10 uren geleden, Yncke zei:

Tof gevonden voor zo'n limited edition.

Ah, best wel eigenlijk. Ik zag ook pas achteraf dat dit ook iets met Pink Ribbon te maken had. (viel niet meteen op)  En wie kan daar nu tegen zijn? 

Maar ik vond het gegeven om in deze gender-neutrale tijden op deze manier plots van LEO een man te maken door een LEA te creëren instant-grappig.  Ik zag ineens online protest voor mijn ogen.  Voor mij was LEO geslachtsloos. :) 

Ik wil hem wel eens proeven.  Haar.  Haar eens proeven?  Het.  Ik wil het eens proeven. #indewar

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Op 30/4/2019 om 02:02, esteban² zei:

Ik moest twee keer kijken in de Colruyt ... Dit bestaat plots !  It's real.

LEA.thumb.jpg.b713ff561cc1ccac5d28977f5c084603.jpg

 

In Japan brengt Nestlé deze wafeltjes op de markt als Kit Kat. Ondertussen hebben ze ginder al zo'n 300 variëteiten op de markt gebracht, dikwijls limited editions of seizoensgebonden smaken. Ik ben er gek van.

Zaten dit jaar in mijn valies terug naar huis: groene thee (neem ik altijd mee), sakura saké, dark cacao en raspberry. De zakjes met ramune- en azukismaak waren al op voor we bij het vliegtuig waren :)

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...