Ga naar inhoud

Nutteloze Mededeling Van De Dag


Gilles

Recommended Posts

6 uren geleden, Tanuki zei:

In Japan brengt Nestlé deze wafeltjes op de markt als Kit Kat. Ondertussen hebben ze ginder al zo'n 300 variëteiten op de markt gebracht, dikwijls limited editions of seizoensgebonden smaken. Ik ben er gek van.

Zaten dit jaar in mijn valies terug naar huis: groene thee (neem ik altijd mee), sakura saké, dark cacao en raspberry. De zakjes met ramune- en azukismaak waren al op voor we bij het vliegtuig waren :)

 

Herkenbaar. 300? Kijk, daar zou ik dus alles van willen proeven, want zo ben ik wel. :) Nieuwe smaken en limited editions, ik ben fan.  Vroeger, op vakantie in het buitenland, ging ik ook altijd op zoek naar onbekende smaken in de lokale winkels.  Ook wat frisdrank of chips betreft, bijvoorbeeld. En wanneer we daar dan uit eten gaan, is dat eigenlijk niet anders.  Nu mag ik dat allemaal niet meer eten en drinken, of toch liefst zo weinig mogelijk, maar in de afgelopen maand zijn er zo'n 4 nieuwe dingen uitgekomen, waaronder LEA, en het kriebelt enorm om het in mijn kar te leggen. Héhé.  Dat is toch één van mijn kleine plezierkes.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Mijn facebook-profiel werd buiten gebruik gesteld. Momenteel wordt mijn data verzameld in een bestand dat ik kan downloaden.
Jammer dat fb het wisselen van IP-adressen ook kan weerstaan.

Link naar reactie
Op 30/4/2019 om 02:02, esteban² zei:

Ik moest twee keer kijken in de Colruyt ... Dit bestaat plots !  It's real.

LEA.thumb.jpg.b713ff561cc1ccac5d28977f5c084603.jpg

Als je komt, roep je Leeaaa? What? Je kan 't maar weten, dacht ik zo.

Hmm.... dan toch maar....

2rfypv5.jpg

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Ik gisteren; "Goed, ik heb het even moeten trekken op brood, Poolse mayonaise, tomaten en eieren maar het zit goed met de centen en met wat geluk kan ik dit najaar KameraadVWS gaan bezoeken in Berlijn zonder geldzorgen."

 

Ik vandaag, na de factuur van de advocaat te hebben betaald; "Hoe zou je "Poolse mayonaise" in het Duits zeggen?"

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het Vlaams parlement heeft een instructievideo in elkaar geflanst om leerkrachten te leren stemmen, hoe het stempapier openvouwen, hoe een bolletje kleuren enz...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Zojuist weer eentje van een adviesbureau omtrent energiebesparende maatregelen afgescheept aan de telefoon. Ik sloot zowaar af met: "Het is allemaal niet nodig. En nog een goedendag verder".

Ik word soft.

Link naar reactie

Ik herinner nu pas een citaat van Frankie "I just shat on your hopes and dreams" Boyle.

 

Quote

 I thought it was sad, you know, that they had that pop concert to commemorate Diana. I mean, she didn't have much to do with pop music, did she? They should've done something that celebrated what was really great about her life: by staging a gangbang in a minefield.

 

Link naar reactie

Net zoals ieder mens droom ik soms 's nachts. Soms over schoon vrouwen, soms over fucked up shit zoals onze bezittingen die in opstand komen en ons dan in hun bezittingen veranderen door te bijten. Heel soms heb ik een nachtmerrie, meestal over school. Eigenlijk gaan al mijn nachtmerries over school. 

Soit, ik heb ooit een droom gehad over zombies en wij moesten dan met de auto slalommen over een kleine weg door het bos. Ik kende de weg niet, het bos al helemaal niet meer maar ik wist dat het in Limburg lag.

 

Vandaag rijden we van het huis van mijn zus in Alken terug naar het ouderlijk hoofdkwartier in Maasmechelen. Met de jaarmarkt in Kortessem moesten we een omweg maken over een stuk waar ik letterlijk nog nooit geweest ben. Wintershoven, Vliermaalroot en daarna in Diepenbeek over de kleine weg door het bos uit mijn dromen...

 

Een diepere betekenis is er niet. Behalve dan misschien "vermijd Kortessem tijdens de jaarmarkt".

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Het Vaticaan steun betuigen, ja?

Dan is het FvD in Nederland toch een stuk interessanter. Maar het FvD is dan ook meer klassiek liberaal dan S&V. Baudet enCo hebben ook meer economisch inzicht dan S&V.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...