Ga naar inhoud

Tweede halve finale winkel 5 vs. winkel 53


Yncke

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?  

68 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 02-03-22 at 08:00

Recommended Posts

Tweede halve finale.

 

Welke van deze winkels vind jij de mooiste, gezelligste, intrigerendste,... ?

Kortom, welke van deze twee winkels verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag diens winkel zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

afbeelding.png.997d6c4bc2d0521a1dec7e5fc

Magasin Général

 

cinco

 

 

B

 

Ragebol.jpg.5f65e862738ee807fa1329963673

De antiquariaat / boekhandel uit De droom van de walvis, een strip van Ragebol, getekend door Frank en geschreven door Bom.

 

Cartoonesk

Link naar reactie
9 uren geleden, Ambreville zei:

@cinco, @cartoonesk step it Up! Dit is de saaiste match tot nu toe! Wij willen strips en spelen!

 

Wat is er mis met een rustig kabbelende ronde vrij van drama? :o

 

afbeelding.thumb.png.2da535f931895ac62384b3ea68022aa0.png

 

 

Anyway... wie de reeks nog niet gelezen heeft, kan zich altijd de integrales aanschaffen.

Jammer dat ze voor de Nederlandse versies niet gekozen hebben voor deze covers die de Franse uitgaves sierden.

 

afbeelding.png.9f7ca0ea7f685bdd9a704c863b095d02.pngafbeelding.png.91323f387c3f183a944400ea851237cc.png

afbeelding.png.789a6f0c5b8119f46f9c6f78aea3fffd.png

 

Link naar reactie

Moeilijk hoor.  Ik zou vandaag voor de ene kunnen stemmen en morgen weer voor de andere.  Wel val ik in beide gevallen eerder voor de tekenstijlen op zich dan voor de blik die we op de winkels krijgen.  Het liefst zou ik in de boekenwinkel eens rondneuzen, laat ik dat aspect dan maar doorwegen.

 

Mijn gat valt open van verbazing bij het lezen van de woorden "spuuglelijk" en "Magasin General" in één zin.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
4 uren geleden, esteban² zei:

Moeilijk hoor.  Ik zou vandaag voor de ene kunnen stemmen en morgen weer voor de andere.  Wel val ik in beide gevallen eerder voor de tekenstijlen op zich dan voor de blik die we op de winkels krijgen.  Het liefst zou ik in de boekenwinkel eens rondneuzen, laat ik dat aspect dan maar doorwegen.

 

Mijn gat valt open van verbazing bij het lezen van de woorden "spuuglelijk" en "Magasin General" in één zin.

Wijzig je stem zou ik zeggen. Dan gaat Magazijn naar de finale waar hij thuishoort.:P

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...