Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

11 uren geleden, cinco zei:

 

Ik hoor constant veel lof voor dat verhaal.

Als ik het toevallig eens tegenkom in een winkel is de kans groot dat ik het ook ga aanschaffen.

 

afbeelding.thumb.png.4aba19d7b2860ed55893a0df1c9ad282.png

 

Prachtige uitgave (en zeker voor een coverprijs van 29,99)! Dat geldt overigens ook voor 'Shangri-La'. Bij mij gaan ze als zoete broodjes over de toonbank. Nu maar wachten op 'Adrastea'.

 

ADRASTEA-Book-KS-book.jpeg

Link naar reactie
1 hour ago, Neat Stuff said:

Prachtige uitgave (en zeker voor een coverprijs van 29,99)! Dat geldt overigens ook voor 'Shangri-La'. Bij mij gaan ze als zoete broodjes over de toonbank. Nu maar wachten op 'Adrastea'.

 

ADRASTEA-Book-KS-book.jpeg

Voor Het Besloten Land in Leuven was ik de eerste die het bestelde, denk ik.

Link naar reactie
Op 21/3/2022 om 23:02, Simon zei:

Is hij de moeite? Ik ben nog aan het twijfelen. 

Ik heb de luxe gekocht omwille van een signeersessie in Brussel van de auteurs.

Na ontvangst heb ik deze onmiddelijk uit gelezen. Die 200+ pagina's lezen als een vaart en de tekeningen van Toulhoat zijn magnifiek in zwart/wit waardoor veldslagen, grote panorama's heel goed tot hun recht komen. (leuk weetje, de eerste 100 of   pagina's werden getekend met lege tekstballonnen, maar de rest zonder en zodoende zijn die originale platen ook heel mooi vormgegeven). Het verhaal kon me zeker bekoren en ze houden zich ver weg van piraten verhalen waar een schat wordt gezocht. Je kan het verhaal en de rauwheid best vergelijken met de serie Black Sails.

 

Ik koop heel weinig luxes maar met deze luxe editie was ik heel tevreden. Is vormgegeven zoals een boek met leren omslag en bevat heel wat originele illustraties (waarvan ik er 1 had gekocht) en enkele prints in een mooie omslag. Het album is niet zo groot als bv de Arkels zodat dit beter kan gelezen worden (ja, ik lees mijn luxes). Die Arkel is ook prachtig maar redelijk groot en log. 

 

Je kan ook wachten op de 2 losse deeltjes bij DDB in softcover en in van dat glanzend papier 😛  (de auteurs waren niet blij met deze uitgave). 

Link naar reactie
Op 21/3/2022 om 12:52, Ambreville zei:

Van alles wat, maar voor mij vandaag vooral #Toulhoatdag.

 

 

52C1F82E-535F-4DCE-9C59-1B14D77D1446.jpeg

De Kaiju N°8 is wel een van de meest veelbelovende nieuwe manga :D Ik heb alleen het gevoel dat het verhaal wat te snel gaat om een goede band met de personages op te bouwen en effectief te caren wat er met hen gebeurt.

Link naar reactie
11 minuten geleden, lukoste zei:

Dit jaar een 100-tal strips gekocht, maar amper nieuw materiaal. 

 

Klaw 1 en 2 staan nog op mijn lijst. Iemand al ervaring hiermee?

Ik zou persoonlijk voor de drie hardcovers van Magnetic Press gaan. Voordat ze bij Diedeldus aan de 400 pagina's geraken zijn de meesten op dit forum al overleden...

Klaw_mockup-04_2standing-square-300x300.png.50231fdcebba42c35ff2e0f0be87b913.pngKlaw2_mockup-04_2standing-600sq-300x300.jpeg.5a69f702dcc3792ce1ad7448f3be89de.jpegKlaw3_mockup-04_2standing-300x300.jpeg.b2bb54928e651c0da1ef71e47d8bad84.jpeg

 

Link naar reactie
40 minuten geleden, Neat Stuff zei:

Ik zou persoonlijk voor de drie hardcovers van Magnetic Press gaan. Voordat ze bij Diedeldus aan de 400 pagina's geraken zijn de meesten op dit forum al overleden...

Klaw_mockup-04_2standing-square-300x300.png.50231fdcebba42c35ff2e0f0be87b913.pngKlaw2_mockup-04_2standing-600sq-300x300.jpeg.5a69f702dcc3792ce1ad7448f3be89de.jpegKlaw3_mockup-04_2standing-300x300.jpeg.b2bb54928e651c0da1ef71e47d8bad84.jpeg

 

Klaw 3 verschijnt volgend kwartaal bij Diedeldus  en ze zijn er pas mee gestart. Steun als winkelier ook een beetje de Nederlandstalige uitgeverijen.  

Link naar reactie
25 minuten geleden, bammar zei:

Klaw 3 verschijnt volgend kwartaal bij Diedeldus  en ze zijn er pas mee gestart. Steun als winkelier ook een beetje de Nederlandstalige uitgeverijen.  

Wie zegt dat ik dat niet doe? Als winkel heb ik netjes alles van Diedeldus op voorraad hoor en sommige titels zelfs ruimschoots. De doelgroep pikt ze ook prima op en ik beveel ze hartelijk aan. Ik wist alleen in 2016 nog niet dat Diedeldus ze zou gaan vertalen. Persoonlijk prefereer ik bovendien de hardcover uitgaven boven de softies. 

Link naar reactie
1 uur geleden, lukoste zei:

yep, minder dan 80 dollar op amazon, voor de drie integrales samen.

 

8 uren geleden, bammar zei:

Klaw 3 verschijnt volgend kwartaal bij Diedeldus  en ze zijn er pas mee gestart. Steun als winkelier ook een beetje de Nederlandstalige uitgeverijen.  

Hey, Bammar! En dan roepen ze hier op om de winkelier maar helemaal te omzeilen en die megalomaan van een Bezos te steunen! Nou ja, misschien wel een bijdrage om die kl**tz@k permanent de ruimte in te schieten...

Link naar reactie
3 minutes ago, Neat Stuff said:

 

Hey, Bammar! En dan roepen ze hier op om de winkelier maar helemaal te omzeilen en die megalomaan van een Bezos te steunen! Nou ja, misschien wel een bijdrage om die kl**tz@k permanent de ruimte in te schieten...

Hela, ik heb ze niet gekocht hoor. Ik moet ze in het NL hebben voor mijn zoontje. Hij vond het al zo klote dat hij Carbon en Silicon nog niet kan lezen.

Link naar reactie
6 minuten geleden, Neat Stuff zei:

 

Hey, Bammar! En dan roepen ze hier op om de winkelier maar helemaal te omzeilen en die megalomaan van een Bezos te steunen! Nou ja, misschien wel een bijdrage om die kl**tz@k permanent de ruimte in te schieten...

Dat is nog erger dan het kopen in SSZ. Zo kunnen de Nederlandstalige uitgeverijen en ook de SSZ niet overleven.  

Link naar reactie
43 minutes ago, bammar said:

Gezellige wereld, zonder SSZ en Nederlandstalige strips, als iedereen jouw ideeën zou volgen

Van mij hebben ze niet te klagen. Ik betaal mijn Nederlandstalige uitgevers voor het bedrukken van papier, koop bij mijn SSZ met een ruime marge voor hun. Dus ik vind niet dat ik morele verplichtingen heb tegenover hun om hun onredelijk te ondersteunen.

 

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...