Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

2 uren geleden, linthout zei:

Was er wat volk?

 

Ben een paar weken geleden in Sint-Truiden geweest. Heel veel standhouders. Jammer genoeg heel weinig volk. Ik sprak met een standhouder die 75 € voor een stand betaald had en in de late namiddag nog niet de helft terug verdiend had. Ik zie de toekomst van stripbeurzen somber in. Niet alleen covid toestanden maar  je vindt tegenwoordig alles met een paar muisklikken op Lastdodo en consoorten.

Ik had een lijstje met een paar manco's en de standhouders konden mij niet zeggen of ze de strips meehadden. En ik heb ook geen zin om meters bakken te doorploegen.

Link naar reactie
25 minutes ago, Lefranc said:

Ben een paar weken geleden in Sint-Truiden geweest. Heel veel standhouders. Jammer genoeg heel weinig volk. Ik sprak met een standhouder die 75 € voor een stand betaald had en in de late namiddag nog niet de helft terug verdiend had. Ik zie de toekomst van stripbeurzen somber in. Niet alleen covid toestanden maar  je vindt tegenwoordig alles met een paar muisklikken op Lastdodo en consoorten.

Ik had een lijstje met een paar manco's en de standhouders konden mij niet zeggen of ze de strips meehadden. En ik heb ook geen zin om meters bakken te doorploegen.

Ik heb er een drietal gedaan de afgelopen maanden. In totaal n 6 strips gevonden. Ik was eens weg dus dat was wel leuk maar wel veel tijd en geld voor een handvol strips. Het helpt ook niet dat het aanbod altijd dezelfde oude strips zijn. En sommige standhouders vragen gewoon teveel. Ik heb vandaag menig persoon een strip zien terugzetten zodra ze de prijs hoorden.

Vandaag ook een gehad die gewoon bot antwoordde toen ik vroeg of ik een boek even de plastiek mocht halen. Dat helpt ook al niet.

 

Gekocht: Katamarom 13 en 19. Nog 1 te gaan! (En wat slechtere eens vervangen)

Link naar reactie
Op 28/11/2021 om 22:17, Lamme Goedzak zei:

Ik heb er een drietal gedaan de afgelopen maanden. In totaal n 6 strips gevonden. Ik was eens weg dus dat was wel leuk maar wel veel tijd en geld voor een handvol strips. Het helpt ook niet dat het aanbod altijd dezelfde oude strips zijn. En sommige standhouders vragen gewoon teveel. Ik heb vandaag menig persoon een strip zien terugzetten zodra ze de prijs hoorden.

 

Veel van die verkopers gaan hun ogen eens open moeten doen. Ze blijven zitten met dezelfde (dure) strips en het publiek dat er geïnteresseerd in is, dunt alleen maar uit. 

Link naar reactie

Plaatjes!

Gewoon Guus Slim-album om te tonen hoe groot dit boek is. :e010:

 

IMG_4616.thumb.jpg.373ebd2261443a2bb22dab363faa4ce5.jpg

 

Platen op ware grootte.

 

IMG_4610.thumb.jpg.49bdbac793db590075609f48d0c8a585.jpg

 

Aanwijzingen van Tillieux voor de kleur. In de eerste helft van het boek gebeurde dat nog in kleurpotloden.

 

IMG_4611.thumb.jpg.8a101762bc65c99670a867c4b42b1c5f.jpg

 

Kleur in gouache.

 

IMG_4615.thumb.jpg.e6c8c5f1c5e6dafce554e4f16efea468.jpg

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Op 1/12/2021 om 21:46, mister o zei:

 

Bedankt voor de info. 


Net binnen via de mail:

"Delen 7 en 8 van De Generaal gaat Integraal verschijnen eind januari 2022. Dit is later dan gepland a.g.v. ziekte en papierschaarste. Als dank voor het geduld en begrip van de voorintekenaars zal er bij de zending van de voorintekenaars een bijzonder extraatje worden bijgesloten."

 

Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...