Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 14/10/2021 om 17:59, lukoste zei:

Via lastdodo bij de striep ... en angel Wings 1 en 3 in eerste druk. Thanks @djkeos en @Hardcover voor de tips.

 

De grand-format van ANGEL WINGS deel 7 (van 8 ) inmiddels voorbesteld. Hier een recent interview met Romain Hugault over beide albums ( met previews plus zijn toekomstplannen):  https://www.ligneclaire.info/romain-hugault-2022-253459.html  (Franstalig)

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
Op 12/10/2021 om 12:09, djkeos zei:

Jean-Michel Charles......man-man-man......viel me ook meteen op. Best wel treurig.....

Op de cover van dit in januari te verschijnen album staat Giuseppe de Luca als Giuseppe de LuCaS...

BD-Origines-deel-1-FR.jpg

 

Zal de NL-vertaling deze fout straks klakkeloos overnemen?

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
10 minutes ago, bammar said:

Er staan 4 strips in van € 8,99 = afgerond €36 en dan nog €4 voor de HC omslag. Is dat dan een beetje overdreven?

Ja Bammar, dat is overdreven. Bij dezelfde uitgeverij kosten integrales van Leo 7 euro minder terwijl ze 50 pagina's meer hebben. 

Niet alle strips zijn goed en sommige strips zijn te duur (volgens mij!), of je dat nu graag hoort of niet.

Link naar reactie
Op 2/11/2021 om 05:53, Hardcover zei:

Op de cover van dit in januari te verschijnen album staat Giuseppe de Luca als Giuseppe de LuCaS...

BD-Origines-deel-1-FR.jpg

 

Zal de NL-vertaling deze fout straks klakkeloos overnemen?

 

Ik ben er wel bang voor gezien het 'foutenfestival' (ik telde er zeker al 14 ((=15, maar ééntje dubbel - )) na één keer lezen) in Buck Danny Classic # 7: Sea Dart.

 

Lees maar na: pagina/afbeelding/ballon/regel

 

- 3/3/2/1 Zieg ipv Sieg

- 5/8/1/2 Zit ipv Zich

- 6/9/1/2 Overvlogen ipv Overgevlogen

- 10/4/1/3 Er een ipv Er als een

- 12/3/1/3 Korste ipv Kortste

- 14/3/1/2 Kapiteins ipv Luitenants(?)  NB: op 10/4/2/1 is Sonny nog Luitenant

- 15/5/2/3 Door ipv Voor

- 16/2/2/3 Doodkist ipv Doodskist  (kan allebei....niet per sé fout)*

- 17/9/1/4 Dollar ipv Dollars

- 25/6/1/2 Lieutenant ipv Luitenant

- 26/7/2/3 Uit de ipv Uit het

- 26/9/1/1 Argentijns ipv Argentijnse

- 37/5/1/1 Blijk ipv Blij

- 37/9/3/2 Doodkist ipv Doodskist (zie boven)*

- 47/10/1/4 Liggen ipv Liegen

 

 

De oplossing zou (grotendeels) zijn: laat een paar fans van de reeks proeflezen vanaf pdf (eventueel onder embargo)

 

Mijn ervaring is dat je al lezend dit soort onnodige foutjes er grotendeels uit kan vissen voordat het naar de drukker gaat.

 

Link naar reactie

Gister nieuwste klaagzangen gekocht - enkel omdat de Sioban verhaallijn werd doorgezet (de Delaby en Tillier delen vond ik echt vreselijk.. lag niet aan het tekenwerk want dat was dik in orde..). 

Ik was aangenaam verrast. Tot nu weinig esoterisch gelul maar gewoon een leuk verhaal dat ook nog eens goed getekend is! Hopelijk wordt deze lijn voortgezet in de nieuwe delen.

Ook de laatste Largo kon me wel bekoren. Wel vind ik het tekenwerk van Francq steeds minder worden. Die dunne lijnvoering... zijn personages lijken soms een soort wandelende lijken of zo.. Het verhaal kon me gelukkig wel boeien. Geen idee waar ze die Giacometti hebben opgeduikeld (volgens mij schrijft hij ook geen enkele andere stripreeks) maar hij doet het naar mijn mening tot nu toe zeker niet slecht. Gelukkig dat Sente niet ook deze reeks heeft doorgezet.

Link naar reactie
9 uren geleden, Neat Stuff zei:

Zou ik eerst moeten opzoeken. Ik bestel zo ontzettend veel. Ik maak er altijd een punt van die kosten zo snel mogelijk te vergeten. 

Goede strategie... Ps ik gebruik een reshipper om alles in een keer te laten leveren (per maand). Tot nu toe werkt dat redelijk goed. 

Link naar reactie

Heb vorige donderdag en zondag op Lees mijn eerste strips sinds mijn kindertijd gekocht. Was een hele leuke ervaring, zeker het feit dat ik er nu mijn allereerste dedi's ooit heb in laten zetten zorgt voor een nieuwe liefde en een nieuwe verzameling 👍😂.

- Waldin #1, #2, #3

- Piet Pinter & Bert Bidder de geniale soepselder

- De Kronieken van Amoras de zaak krimson #2

- De Kiekeboes Blauwblauw

- Nachtwacht omnibus 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...