Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

7 uren geleden, lukoste zei:

De Janitor, is dat de moeite?

Als je van spannende strips wil genieten vol actie en een goed verhaal, maak dan zeker kennis met deze reeks. Boucq weet op een knappe manier de karakters van deze serie goed en geloofwaardig vorm te geven. 

Link naar reactie
16 uren geleden, Ambreville zei:

Een beetje vanne dit, een beetje vanne dat…

 

D9974325-9FAE-4531-84AB-4157B42A027C.thumb.jpeg.24dfb10cf116acfd913b329c0a42ad9d.jpeg

Wat is die strip met rode cover van oa Matz? 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
50 minuten geleden, Ambreville zei:

Countdown.Nieuwe reeks bij Daedalus. Vorige maand de overprijsde hardcover, deze maand de overprijsde softcover.

 

https://depoort.com/nl/nieuws/daedalus-lanceert-de-bloedstollende-thrillerreeks-countdown

Wat bedoel je met overprijst? Is toch normale gevolg van de grote stijging van papierprijs, transport-&personeelskosten. De inflatie is op dit moment 8,97%(de papierprijs is zelfs veel sterker gestegen). Een HC kostte voor de inflatie €19,95, nu +8,97% zou €21,75, maar kost €21,50, wat nu al te weinig is als de inflatie blijft stijgen.  

Link naar reactie

9,95 lijkt me niet overprijsd voor een SC van Daedalus. Ik heb 8,99 betaald voor die Sus&Wis van Bosschaert. 

Dat gezegd zijnde moet de prijs van boeken de inflatie niet volgen. Het is de prijs van onder andere boeken, die de inflatie bepaalt.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
18 minuten geleden, Ambreville zei:

image.png.7c1742e33f7f3536a4cfafb50ef081ec.png5 euro meer dan een hardcover van SU zonder meerwaarde. Dat is overprijsd. Ik ben voor de Daedalus uitgaves van Soleil dus meer en meer naar het Frans aan het gaan. Dat begint een sneeuwbal te worden. hoe meer je leest, hoe beter het gaat, hoe meer je bespaart.

Daedalus moet wel de rechten kopen om de vertaling te mogen doen. Bovendien zijn de Nederlandstalige oplages 10-tallen keren kleiner dan de Franse oplages.

Link naar reactie
10 minuten geleden, Ambreville zei:

SU moet evenzeer de rechten kopen. Hun oplages zijn ook tientallen keren kleiner dan de Franse.

SU koopt wel nog weinig van Glenat en bijna niets meer van Casterman. Van Lombard, Dupuis, Dargaud starten zij bijna niets meer op. Het is nu zelfs zover gekomen dat DDB deze week meer uitbrengt van Glenat dan Glenat(SU) zelf!! Ik ben het Frans ook machtig, maar om een strip in het Frans te lezen is niet relaxerend voor mij. Dus maar goed dat Daedalus, DDB, Silvester, Saga,... nog willen vertalen voor de mensen die een strip gewoon in hun moedertaal willen lezen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...