Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 3/10/2022 om 21:33, Neat Stuff zei:

Ik denk dat je 'm voor zo'n 7 tientjes wel kunt bemachtigen. En dan hopen dat de porto en inklaring niet te heftig is... Of je geluk beproeven en wachten tot er een eventuele paperback bij Image of Dark Horse verschijnt.

Ik vind die Cosmic Detective nergens te koop.

 

 

Link naar reactie

Blijkbaar is hier nog geen algemeen topic over westerns? Vandaar hier eens proberen.

 

West Legends, Het echte verhaal van de Far West, Wild West... lijken me allemaal in dezelfde vijver te vissen. 

Wild West lijkt er wel wat bovenuit te steken in de reviews op bedetheque. Iemand ervaring met bovenstaande reeksen?

Link naar reactie
46 minuten geleden, Timhardt zei:

kan die reckless tippen aan een criminal of een the fade out?

Ik vind Criminal en The Fade Out beter, maar ik lees Reckless nog altijd graag.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
1 uur geleden, Rik zei:

Tja, een liter whisky is tegenwoordig goedkoper dan een kuub gas, je moet iets doen om warm te blijven.

 

Aangezien hij eigenaar van een stripwinkel is, heeft hij ook nog een andere vorm van brandbaar materiaal in overvloed.

En evenzeer een alternatief om het nakende wc-papiertekort op te vangen. Dus hij kan op beide oren slapen. :e015:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...