Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

19 minuten geleden, bammar zei:

Een behoorlijk aantal, maar als ik zie welke recente uitgaves ze blijkbaar niet hadden, lijken me deze toch niet  echte SSZ-en.  

 

Hoe beschouw je Wokka Mokka?  Ik snap wel dat er tegenwoordig gekozen wordt om te combineren met andere activiteiten in kleinere gemeentes zoals bijvoorbeeld Bilzen omdat zuiver en alleen SSZ op die locaties een hoger risico vormt.

Link naar reactie
5 minuten geleden, cinco zei:

 

Hoe beschouw je Wokka Mokka?  Ik snap wel dat er tegenwoordig gekozen wordt om te combineren met andere activiteiten in kleinere gemeentes zoals bijvoorbeeld Bilzen omdat zuiver en alleen SSZ op die locaties een hoger risico vormt.

Bij wokka mokka vind ik alles van de grote en kleine uitgeverijen. Ik ga er dus enkele keren per maand naar toe en kom dan met een doos vol nieuwigheden terug. Hun aanbod is door de jaren enorm uitgebreid. En het aangename is om er over strips te keuvelen met uitbaters Kris en Helga bij een lekkere tas koffie met keuze uit een ruime koffie-kaart.

Link naar reactie

:)

 

Eens wat zitten doorbladeren trouwens, die gags blijven me verbazen.  Straf hoor.  Het lijkt allemaal zo simplistisch en eenvoudig, maar zegt vaak zoveel met bijzonder weinig tekst.  Soms verrassend diep en spitsvondig, andere keren dan weer braaf (in de beste zin), vertederend en uiterst charmant. Fan, fan, fan!  Ik kijk uit naar de leesmomenten.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
2 hours ago, Bart 01 said:

Dikke verhalen voor 2.99 € inderdaad, zeker zijn geld waard. En een mooie uitleg over het personage en kleine inleiding tot de verhalen. Ben benieuwd. Had die nog nergens zijn liggen, dacht eerst aan een DDB promotie, maar is niet zo. Er lagen er een paar beschikbaar van verschillende karakters.

Hier was dat een vrij grote display met redelijk wat helden. Die is een tijdje geleden ververst geweest met nieuwe uitgaves.

 

 

 

Link naar reactie
5 uren geleden, Bart 01 zei:

Dikke verhalen voor 2.99 € inderdaad, zeker zijn geld waard. En een mooie uitleg over het personage en kleine inleiding tot de verhalen. Ben benieuwd. Had die nog nergens zijn liggen, dacht eerst aan een DDB promotie, maar is niet zo. Er lagen er een paar beschikbaar van verschillende karakters.

Van Star Wars bestaan er gelijkaardige uitgaven. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
1 uur geleden, cinco zei:

 

Valt die Franquin te vinden bij de Vlaamse stripwinkels of moet je ervoor de taalgrens over?

 

Ik had die besteld bij de Standaard Boekhandel, maar hij kwam er maar niet door. Gisteren heb ik hem dan gekocht aan het Checkpoint Charlie van de taalgrens: Brussel (bij Multi BD op de Anspachlaan, in Brüsel heb ik hem niet zien liggen).

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
2 minuten geleden, lukoste zei:

Ik heb mijn gelijkaardige S&W-collectie verkocht en de strips op een normaal formaat gekocht. Het lukte me niet om te lezen op zo een klein formaat. Dat is er niet voor gemaakt. Gelukkig heb ik de Urbanuskes allemaal al in huis.

Daar heb ik ook wat schrik voor. Gelukkig heb ik ook al heel de reeks in normaal formaat. Heb het vooral gekocht voor de extra's.

Link naar reactie
3 hours ago, lukoste said:

De box van Akira is toegekomen. Besteld via BOL, dus ik ging ervan uit dat het in een veel te grote gammele kartonnen doos zou zitten. Het item was echter op maat verpakt in een dubbel karton met piepschuim ertussen.

Schitterende uitgave.

(Neemt chips en een drankje en wacht op de post van Neat Stuff).

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...