Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

1 uur terug, Simon zei:

Kan je deze Thorgal los lezen zonder de reeks Thorgal gelezen te hebben?

 

Nee. Er wordt voortgebouwd op en gerefereerd naar verschillende Thorgal-albums uit de jaren '80.

Kennis van Thorgal tot en met album 16 is toch wel belangrijk om de impact van het verhaal ten volle mee te krijgen.

Link naar reactie
4 hours ago, cinco said:

 

 

Ja, maar daar heeft het gros van de lezers boven de taalgrens niets aan.

 

Dit zijn lichtgewicht Tirages de Tête. De taal maakt daar niet veel uit. Niemand die dit koopt heeft de Nederlandstalige uitgaves niet. Het is jammer, maar dat gaat nog veel meer gebeuren in krimpende markten.

 

Btw. roze brillen helpen om geen doornen in ogen te krijgen. 

 

 

 

Link naar reactie
19 minuten geleden, Ambreville zei:

Dit zijn lichtgewicht Tirages de Tête. De taal maakt daar niet veel uit. Niemand die dit koopt heeft de Nederlandstalige uitgaves niet.

 

Ik lees die bijgevoegde dossierpagina's toch liever in het Nederlands dan dat ik me een weg ga banen doorheen het Frans.

 

19 minuten geleden, Ambreville zei:

Het is jammer, maar dat gaat nog veel meer gebeuren in krimpende markten.

 

Misschien gaat het publiek voor cursussen gevorderd Frans explosief stijgen onder de stripliefhebbers.

Link naar reactie
23 hours ago, lukoste said:

Malaterre in het Frans: een hc van €24

Malaterre in het Nederlands: twee hc van elk €29,95

 

Ik ben blij dat mijn Frans goed is.

De voornamelijk Franse buit van deze week. Een strip winkel in Brussel binnenlopen is gewoon te erg. Uitgaves zoals Arca en La compagnie Rouge zullen nooit in 1 deel hier geraken. Jammer, maar begrijpelijk. Maar geen rem.

34FD781E-2730-4C86-815D-833D8C1AE6A8.jpeg

 

 

 

Link naar reactie
Op 5/3/2023 om 00:14, darthfrysk zei:

deze week eindelijk een nieuwe batch aangekomen

helaas heb ik nu een dubbele Robert & Bertrand Integraal 6 🙄. Administratie bijhouden is ook belangrijk!

 

Ben benieuwd voor Paniek op Curacao..

20230302_203814.jpg

20230304_172524.jpg

Ik bespeur een lichte voorkeur voor flinke boeken...

Veel leesplezier toegewenst!

Link naar reactie
51 minuten geleden, darthfrysk zei:

De meeste van de dikke is mijn jeugdsentiment van de jaren 80 / 90. 

 

Probeer soms wat nieuws, Vooral als het Latijns-Amerikaans geschiedenis / koloniaal Spanje.  

 

 

 

Dan is dit misschien iets voor jou:

 

Zie topic historische strips:

 

https://historianet.nl/beschavingen/noord-amerikaanse-indianen/nieuwe-cartoon-brengt-azteken-tot-leven

 

Nog niet zo heel lang geleden kwam ook "Zij die spreekt" van Alicia Jaraba uit bij Saga. Dat lijvige boek gaat ook over La Malinche!

 

Link naar reactie
1 uur terug, Waldorf zei:

Aro Satoe, de nieuwe Theodoor Cleysters. De gewone kleurenversie ziet er maar zo zo uit, gelukkig is er een fraaie Artist Edition verschenen.

Mooi! Het lijken reproducties van de originele platen? Dat is dan dezelfde inhoud als de 3 softcover cahiers die al zijn verschenen? Hoeveel kost de Artist Edition?

Link naar reactie
9 minuten geleden, fantasiooo zei:

Mooi! Het lijken reproducties van de originele platen? Dat is dan dezelfde inhoud als de 3 softcover cahiers die al zijn verschenen? Hoeveel kost de Artist Edition?

 

Yep, reproducties van de originelen. De cahiers ken ik niet. Op BDWeb te koop voor 144 euro.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Op 2/12/2022 om 13:52, Bart 01 zei:

Dat was voor mij toch een ontgoocheling die Carbon&Silicum vorig jaar. Begon schitterend op alle gebied maar moest me echt door het verhaal sleuren naar het einde toe. Jammer. Heb me zelfs nog niet kunnen bewegen om Shangri La te lezen nadien. Dringend een kans geven binnenkort.

 

Op 2/12/2022 om 15:22, linthout zei:

Doe dat dan maar niet. Ik vind Carbon & Silicum een van de beste strips aller tijden. Als je dat niet top vind ga je die andere zeker niet top vinden.

 

 

Wel ik heb Shangri La ondertussen gelezen en die vond ik beter dan Carbon&Silicum. Ook al is er hier en daar een sprongetje te veel in het verhaal toch een stuk minder langdradig dan C&S. Maar graag gelezen. 🙂

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...