Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

niemand

Televisiereeksen

Recommended Posts

Dit weekend THE EXPANSE seizoen 2 bekeken. Zo fucking goed! Voor mij de spirituele opvolger van Battlestar Galactica (de reboot). Entertainend en intelligent.

Dan overgestapt op MINDHUNTERS. Daar de eerste twee afleveringen van gezien, ook heel erg goed. De kwaliteit van regie zal wat in elkaar zakken op de afleveringen waar Fincher niet de regisseur is, maar ik hoop (en durf zelfs denken) dat het wel boeiend zal blijven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎16‎/‎10‎/‎2017 om 08:38, Gojira zei:

Dan overgestapt op MINDHUNTERS. Daar de eerste twee afleveringen van gezien, ook heel erg goed. De kwaliteit van regie zal wat in elkaar zakken op de afleveringen waar Fincher niet de regisseur is, maar ik hoop (en durf zelfs denken) dat het wel boeiend zal blijven.

Stond ook al lang op mijn lijstje.  Fincher is uiteraard een gigantisch pluspunt.  Maar de hoofdrolspeler was ook al bijzonder goed in het nogal onderschatte en onterecht vergeten "Boss".  Absoluut benieuwd.

Maar eerst nog zoveel af te ronden, terwijl Stranger Things 2 er ook aan komt ... *luxe-problemen*

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik kijk niet zo veel tv momenteel wegens tijdsgebrek, maar heb een gratis maand netflix en verslaafd aan The Americans. Net S1 gezien en ik vrees dat ik Netflix niet ga stop zetten voor ik alles gezien heb. Veel strips/comics lezen zal er niet in zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Zwendel zei:

Stranger Things S2. Tot en met afl6 heel goed, maar dan begint het helemaal mis te gaan :(

Dat is net het omgekeerde van wat ik overal elders hoor :e002:

Ik begin er waarschijnlijk vanavond aan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vond het ook meer dan uitstekend tot en met aflevering 6.  Daarna is het -althans naar mijn mening nog steeds goed- maar niet meer op hetzelfde niveau, net iets té gemakkelijk allemaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben met moeite door de eerste aflevering geraakt. Leuk. Ik zal de rest ook wel kijken. 

Ook de eerste aflevering van The Deuce gekeken. Dat vond ik zeer goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 27-8-2017 om 17:39, Zwendel zei:

De ratings op IMDB komen zelden overeen met mijn smaak. Riverdale 7,9 

Nou moe :e010:

The Mist is intussen gecanceld na 1 seizoen. Mij verwondert het alleszins niet. 

Ozark komt wel terug, net als Mindhunters, The Son en American Vandal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 4-11-2017 om 01:52, kuzuri zei:

Ik ben met moeite door de eerste aflevering geraakt. Leuk. Ik zal de rest ook wel kijken. 

Ook de eerste aflevering van The Deuce gekeken. Dat vond ik zeer goed.

De magie van het eerste seizoen is precies weg. Ik vond het nog steeds vermakelijk, maar de drive om het te bingewatchen was niet echt aanwezig. Het einde was inderdaad zo makkelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gisteren het volledige derde en meteen ook laatste seizoen van THE LEFTOVERS bekeken. Het was wat minder dan de eerste 2 seizoenen, maar toch blijft de reeks als geheel het beste wat er de laatste 10-15 jaar op tv is gekomen.

Lekker deprimerend, prachtig uitgewerkte personages en de serie heeft echt iets te vertellen over de mensheid.

0F04F7DA-7C74-4B8C-A26A-443B788111B3.jpeg.c78d7e81fcadc1473f598601bc66d3d3.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
13 uren geleden, esteban² zei:

Eens. :)  Enfin, ik wacht op Canvas voor het derde seizoen.  Dus heb het over de twee eerste seizoenen.

Zou in belgie ook al op blu-ray uit zijn. Ik heb die in FR gehaald, maar had het typische kijkwijzer logo met de leeftijd op.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen