Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

26 minuten geleden, cinco zei:

 

Wat vond je van deze?

 

afbeelding.thumb.png.4a6d309809dbd655d1593f25fad4504f.png

Een leuk album, geen absolute topper, maar wel een aangenaam leesbaar misdaadverhaal tegen de achtergrond van het Amerikaans getuigen bescherming programma. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Op 10/6/2023 om 14:15, Waldorf zei:

Met voorsprong het allergrootste album dat ik ooit kocht. En de Natasja en Guus Slim waren al zo groot.

 

IMG_6876.thumb.jpeg.541f9f7a669d15166f7977a334975869.jpeg

 

IMG_6877.thumb.jpeg.e1e55ab1e4723e1f8238b534d97de295.jpeg

 

IMG_6878.thumb.jpeg.f638346bdd42a308134d7a8d10f093f3.jpeg

 

Om een idee te geven van de grootte:

 

IMG_6879.thumb.jpeg.d324ed95fe3d157f801d2b46d562f1ea.jpeg

Is niet alleen het grootste album maar ook de duurste van de Dupuis Artist Editions.  😛

 

Ik heb het vrijdag in de winkel kunnen inbladeren. Is inderdaad enorm. Die linkse pagina met de kleuren is ook tof maar zijn dus van de pagina ervoor waar je die pagina dan tegen het licht kan houden om de kleuren er door te zien.

 

Benieuwd wat de volgende titel zal zijn. Het zijn telkens op basis van verhalen waar nog alle originele platen beschikbaar zijn van 1 album.

 

Jammer dat ik de Guus Slim gemist heb.

 

Link naar reactie
1 hour ago, Willem said:

Heb je toevallig ook Une vie en dessins van Gotlib gelezen/bekeken?

Ik beheers de franse taal niet maar als er veel tekenwerk instaat zou ik het toch wel aan willen schaffen.

32 pagina's dossier met tekst op een boek van 380 pagina's. Uiteraard wel veel strips en originelen met Franse tekst, maar dat zal zo geen bezwaar zijn. Je kan overigens live vertalen met Google Lens.

 

 

 

IMG_7082.jpeg

 

 

 

Link naar reactie
Op 23/6/2023 om 18:18, Willem zei:

Heb je toevallig ook Une vie en dessins van Gotlib gelezen/bekeken?

Ik beheers de franse taal niet maar als er veel tekenwerk instaat zou ik het toch wel aan willen schaffen.

Une vie en dessins van Gotlib heb ik niet gekocht en nooit gezien dus ik kan er niets over zeggen.

Heb alleen Une vie en dessins van Walthéry en 2 vies en dessins van Tome en Janry.

Ik kan alleen zeggen dat deel 3 van Rubrique-à-brac voor het eerst kleurpagina's bevat.

Link naar reactie

@cincoIk ben zo geen fan van Superman comics en heb nog nooit een Supergirl gelezen, maar door het tekenwerk van Bilquis Evely staat dit al een tijdje op mijn te kopen lijstje. Laat zeker weten wat je er van vond.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
10 minuten geleden, cinco zei:

 

Het is betaald maar nog niet geleverd. :P

Maar ik hou je op de hoogte.

Het is een opzichstaand afgerond verhaal, dus vermoedelijk is kennis van de huidige Supergirl-continuïteit in de comics niet nodig.

 

Ik geloof dat dit verhaal ook als basis gaat dienen voor een supergirl film.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
3 hours ago, cinco said:

 

Het is betaald maar nog niet geleverd. :P

Maar ik hou je op de hoogte.

Het is een opzichstaand afgerond verhaal, dus vermoedelijk is kennis van de huidige Supergirl-continuïteit in de comics niet nodig.

 

Het verhaal is volledig buiten continuïteit en ook op een plaats ver van Metropolis.

Idd. de basis van de film.

 

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...