Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

In de folder staat, elke promotie is beperkt tot maximum 3 aanbiedingen per kassaticket en per gezin. Behoorlijk verwarrend want die zin staat blijkbaar ook op andere pagina's van de folder. Heeft te maken waarschijnlijk met de algemene Carrefour actie van deze week denk ik. Koop slim koop samen heet die.

Link naar reactie

Gekocht via marktplaats ( ja , ik hou wel van een gokje )

Roodmasker, de eerste drie delen - na de zeven levens van de sperwer wil ik dit ook lezen

Dieter Lumpen, vier delen - Pellejero 

De dwaas van de koning, vijf delen - ook weer een afsplitsing van de zeven levens v.d sperwer.

Govert suurbier, de eerste drie - eerste deel al in bezit, en viel een beetje tegen, toch benieuwd

wat Yann er nu weer van brouwt.

En voor de prijs van 37 euro inclusief verzendkosten , altijd weer het spannende moment van het

uitpakken !

 

 

Link naar reactie
47 minuten geleden, Paul_NL zei:

Ik heb geen enkel idee of het storm loopt op deze boeken omdat de oplage 2000 stuks is, maar als je die onzekerheid niet wil dan kan je ze altijd bestellen op bol.com. Heb je in ieder geval zeker weten de eerste twee delen binnen.

Je leest mn gedachten. ;) zojuist mn bestelling geplaatst bij bol.com!

Link naar reactie
20 uren geleden, Paul_NL zei:

Nee het is in tegenstelling tot Frankrijk deel 1 tot 21, met de inhoud van deel 0 daarin verwerkt. Het aantal bladzijdes van de delen in Nederland ligt daarom ook wat hoger dan in Frankrijk!

Volgens het overzicht op het schutblad van Guust deel 1 krijgen we 20 delen en het 21e deel is deel 0

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie

Suske en Wiske binnen gekregen. Ik kreeg wel een tip dat je als je hem online koopt je dat het beste bij de suskeenwiskeshop.com kan doen. 

Maar buiten dat is het hele mooie uitgave, 4 verhalen in een bundel. Achtergrondinformatie per deel en het ziet er heel goed zijn. Aanrader vindt ik zelf. 34,95 ook wel een redelijke prijs hiervoor.

Link naar reactie
17 uren geleden, marioboon zei:

Bovenste 2 gevonden bij De Slegte

Onderste 3 in de koopjesbak vd Fnac

IMG_4823.jpg

Leuk !

Dit mag ik ook graag doen, speuren naar obscure strips en je te laten verrassen.

Vandaag bijvoorbeeld Nikodemus Wittebrink van Pierre Wininger besteld op basis van de covers.

Op internet weinig tot niets over te vinden ( Nederlandstalig dan )

Enkele weken laten leggen om zo lang mogelijk van de voorpret te genieten.

Link naar reactie
54 minuten geleden, bouncer zei:

Leuk !

Dit mag ik ook graag doen, speuren naar obscure strips en je te laten verrassen.

Vandaag bijvoorbeeld Nikodemus Wittebrink van Pierre Wininger besteld op basis van de covers.

Op internet weinig tot niets over te vinden ( Nederlandstalig dan )

Enkele weken laten leggen om zo lang mogelijk van de voorpret te genieten.

Winniger, is dat die Tardi-cloon? Want die strips lagen ook in de De Slegte bakken :-)

Link naar reactie
2 uren geleden, bouncer zei:

Haha, ja die bedoel ik.

Ook bijna de complete serie Dick Herrison in huis

Hier ook grote Dick Herisson-fan. Jammer dat de laatste drie albums nooit vertaald zijn. En nog veel spijtiger dat tekenaar Savard vorig jaar stierf op amper 65-jarige leeftijd.

strip_10842.jpg

strip_34721.jpg

strip_34724.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Via eBay en Discogs gevonden: de twee plaatjes die Fred ooit maakte met Jacques Dutronc:

 

IMG_3329.thumb.JPG.cb6254108eb7aa61989d1eed4202d510.JPGIMG_3330.thumb.JPG.7767bdddcd305beba029cfee2257b26c.JPGIMG_3331.thumb.JPG.f2fddd63afd2d5ec2c8aa153fb674020.JPG

 

Op het plaatje vertelt en zingt Jacques het verhaal. Fred tekende de verhaaltjes, steeds 9 bladzijden.

 

Kenners weten natuurlijk dat Fred Jacques Dutroncs hitsingle "le fond de l'air est frais" schreef... och waar blijft de tijd  :rolleyes:

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...