Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Niet "Vandaag gekocht" maar "Afgelopen weekend gekregen" (van een vriendelijke mede-reper):

 

IMG_3620.thumb.JPG.bb67286bfc9901c968cb3caaabbd2017.JPG

 

Een Frans fanzine uit 1972 (gestencild, met ouderwetse typemachine opgemaakt). Maar wel met een lang interview met Fred - en diverse schetsen die ik niet kende.

 

In diezelfde bundeling stond een plaat van Martin Lodewijk... is die ook wel in het Nederlands verschenen?

 

IMG_3622.thumb.JPG.5a7c332f09b5076d0f5e43931f34c234.JPG 

 

Tevens in Veldhoven nog wat spul van onze vrienden van Windmill gekocht, al was het maar om te checken of onze advertentie er wel netjes in stond :e007:.

 

IMG_3623.thumb.JPG.956ea5ce3dc61bb0554895090f7cc83a.JPG

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
Op 9-9-2017 om 08:37, Krimson zei:

Daar zitten een paar moeilijke nummers tss Durango.

ja inderdaad maar zijn de meeste toch latere nummers , die eerste waren krantenpapier daarvan 1 er van , de andere meer tijdschrift heb ik alle 14 waarvan er maar 2 mindere staat zijn , 1 veel in geschreven en andere juist handtekening en wat ouder , 12 in zeer goede staat en de prijs viel enorm mee , nog geen 25 euro , toch tevreden ermee ;) 

Link naar reactie

Ja, de tekeningen van die tekenfilm staan zeer dicht bij de strip.

Zou er een Engelse of Franse versie bestaan???

Ik zou dat best eens willen uitkijken.

 

Ik was trouwens niet gelukkig toen 'Rimpels' verscheen... Ik ging zelf een dergelijk boek maken.

Maar na het lezen van Rimpels kwam ik tot de conclusie dat het hier allemaal al verteld werd.

Mijn eigen boek zou overbodig zijn.

Link naar reactie
19 minuten geleden, linthout zei:

Ja, de tekeningen van die tekenfilm staan zeer dicht bij de strip.

Zou er een Engelse of Franse versie bestaan???

Ik zou dat best eens willen uitkijken.

 

Ik was trouwens niet gelukkig toen 'Rimpels' verscheen... Ik ging zelf een dergelijk boek maken.

Maar na het lezen van Rimpels kwam ik tot de conclusie dat het hier allemaal al verteld werd.

Mijn eigen boek zou overbodig zijn.

https://www.amazon.co.uk/Wrinkles-DVD-Martin-Sheen/dp/B00I3ZME1W/ref=sr_1_1?s=dvd&ie=UTF8&qid=1505372400&sr=1-1&keywords=arrugas

Link naar reactie

- Criminal de luxe edition

- Killed or to be killed volume 1

- De beproeving (Stephen King) 

Jammer genoeg was de nieuwe S&W integrale er nog niet, kan er niet over uit hoe mooi die eerste wel niet is gemaakt. 

Heb ooit een keer bij een aankoop de criminal in het NL gratis gekregen maar dat was een gedeelte. Vond dat wel goed vandaar de integrale en omdat ik Brubaker waardeer dus ook Killed or to be killed gekocht. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...