Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

10 uren geleden, darthfrysk zei:

Dammit. Net beide delen gelezen.

Geen vervolg/vertaling dus, een interessante take op Kennedy en een "vloek" erbij.

Sara Lone als personage is interessant.

 

Ik denk dat Dark Dragon ook wel de verdere delen uit zal gaan geven. Het zal alleen nog wel even gaan duren. 

Link naar reactie
59 minuten geleden, alexjodo zei:

 

En dankzij de Sandawe manier van uitgeven zien we ook wat we normaal niet zien: https://www.sandawe.com/fr/projets/sara-lone-1/blog/2016/03/31/sl1-sara-lone-et-les-droits-annexes 

 

Dark Dragon heeft dus 2 x 1.500 exemplaren gemaakt en daar 450 euro voor betaald. Of begrijp ik het verkeerd?

Link naar reactie
Gast Kontiki

Deel 3 wordt momenteel ingekleurd. Dark DragonBooks maakte er zelf reclame voor. Er is geen enkele sprake van een stopzetting. En Sandawe is even veel een uitgever als alle andere. De financiering gebeurt alleen anders.

Link naar reactie

Tex Willer: De held en de legende (Paolo Serpieri)

 

Toch wel blij dat ik deze heb besteld en gelezen. Het is me voor een Tex Willer (vroeger nogal wat pockets van versleten) wat dun, maar het voelde goed. EN Serpieri.. wow!
Weinig bloot dit keer, maar wow!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
3 uren geleden, boomvavavoom zei:

Tex Willer: De held en de legende (Paolo Serpieri)

 

Toch wel blij dat ik deze heb besteld en gelezen. Het is me voor een Tex Willer (vroeger nogal wat pockets van versleten) wat dun, maar het voelde goed. EN Serpieri.. wow!


Weinig bloot dit keer, maar wow!

 

Daar zijn andere Italiaanse strips voor.... 

Link naar reactie
5 uren geleden, Koen zei:

 Was wel wat geërgerd door een sticker van de uitgever op de cover van 'La Casa'.  Veel werk gehad om de lijmresten te verwijderen.

 

Ook een van mijn irritaties. Als een uitgever en quote op de cover wil hebben, lat hem die er dan op drukken. Waarom moet dat via zo'n stomme sticker? 

 

Enige logische reden voor een sticker is al na verloop van tijd bepaalde albums afgeprijsd worden. 

Link naar reactie
8 uren geleden, Tweetie zei:

 

Ook een van mijn irritaties. Als een uitgever en quote op de cover wil hebben, lat hem die er dan op drukken. Waarom moet dat via zo'n stomme sticker? 

 

Enige logische reden voor een sticker is al na verloop van tijd bepaalde albums afgeprijsd worden. 

Als hij maar niet over het hoofonderwerp van de cover heen zit...dat was bij La Casa niet het geval en dan stoor ik me er geenzins aan. En deze strip doet je het stickertje vergeten. Voor mij zekerheid in top 10 dit jaar.

Link naar reactie
13 uren geleden, Koen zei:

Zaterdag gekocht.   Was wel wat geërgerd door een sticker van de uitgever op de cover van 'La Casa'.  Veel werk gehad om de lijmresten te verwijderen.

 

IMG_3916.JPG

 

8 uren geleden, Tweetie zei:

 

Ook een van mijn irritaties. Als een uitgever en quote op de cover wil hebben, lat hem die er dan op drukken. Waarom moet dat via zo'n stomme sticker? 

 

Enige logische reden voor een sticker is al na verloop van tijd bepaalde albums afgeprijsd worden. 

 

Een wit potloodgommetje is blijkbaar geen slechte manier om de lijmresten weg te krijgen.

Link naar reactie
15 minuten geleden, Metabaron zei:

Een wit potloodgommetje is blijkbaar geen slechte manier om de lijmresten weg te krijgen.

 

Lijmresten zijn niet het belangrijkste probleem. Bij het weghalen van een sticker gaat soms het laminaat mee en houd je een doffe plek over waar vroeger de sticker zat.

Link naar reactie
Op 7-7-2017 om 16:30, Ronald A zei:

Alfa eerste wapenfeiten: Matroesjka's

Complete Baard & Kale 5

Urbanus omnibus 1

 

De zoektocht naar omnibus 3 gaat nog steeds verder grrrrrrr.

urbanus omnibus 3 staat te koop aan 2euro 50 net als de delen 2,4en 5 op 2de hands.be , heb ze zelf alle 4 ook gekocht daar en in nieuwstaat mvg

Link naar reactie
Op 13 juli 2017 om 06:37, durango zei:

urbanus omnibus 3 staat te koop aan 2euro 50 net als de delen 2,4en 5 op 2de hands.be , heb ze zelf alle 4 ook gekocht daar en in nieuwstaat mvg

Heb het ook gezien maar er heeft iemand een bod gedaan blijkbaar van €25.

Kan je me misschien even een link doorsturen van de persoon waar jij ze gekocht hebt.

 

Link naar reactie
10 uren geleden, Ronald A zei:

Heb het ook gezien maar er heeft iemand een bod gedaan blijkbaar van €25.

Kan je me misschien even een link doorsturen van de persoon waar jij ze gekocht hebt.

 

hey ronald , stuur de man op 2de hands.be gewoon een chat berichtje , zijn heel vriendelijke mensen , en ook heel schappelijke prijzen , hij zit ook op catawiki , daar zijn zijn prijzen ietsje duurder , waarom weet ik ook niet mvg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...