De Tekentovenaar Geplaatst: 20 augustus 2019 Geplaatst: 20 augustus 2019 Hallo allemaal, Ik ben tekenleraar, kunstenaar en heb een eigen tekenschool voor kinderen. Mijn grote wens was altijd om een stripalbum te maken, maar door gebrek aan geduld en tijd kwam het daar niet van. Nu ben ik inmiddels een dikke maand elke dag 8 uren aan het tekenen en schrijven en heb 8 pagina's klaar. Ik heb het vooral kinderen laten lezen en ze zijn onder de indruk. Ik schat dat ik nog een half jaar bezig ben om het stripboek af te ronden. Over een dikke week heb ik de eerste 10 pagina's klaar en het lijkt me leuk om deze naar diverse uitgeverijen te sturen. Zouden jullie mij tips en advies kunnen geven over hoe ik dat het beste kan aanpakken. Als je het leuk vind kun je mij avontuur volgen op YouTube. https://www.youtube.com/c/DeTekentovenaars Mvg, Jeroen Boerstra Quote Het geheim van striptekenen zit hem in de eenvoud. Men heeft altijd de neiging om een strip te artistiek te maken, maar dat hoeft helemaal niet. Een strip moet eigenlijk "uit de mouw geschud" worden. Perfectie is niet nodig. Willy Vandersteen
Retardi Geplaatst: 20 augustus 2019 Geplaatst: 20 augustus 2019 Ik zou nog niet te hard van stapel lopen. Misschien eerst eens wat feedback vragen van gearriveerde collega's? Quote
De Tekentovenaar Geplaatst: 20 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2019 Wie is Richard Menner? 2 uren geleden, De Tekentovenaar zei: Quote Het geheim van striptekenen zit hem in de eenvoud. Men heeft altijd de neiging om een strip te artistiek te maken, maar dat hoeft helemaal niet. Een strip moet eigenlijk "uit de mouw geschud" worden. Perfectie is niet nodig. Willy Vandersteen
Savantas Geplaatst: 20 augustus 2019 Geplaatst: 20 augustus 2019 1 uur geleden, De Tekentovenaar zei: Wie is Richard Menner? Richard de Regt, o.a. van het Menner Maandblad Quote