Ga naar inhoud

Toernooi


Yncke

Recommended Posts

Mijn eerste bijdrage komt van Pedrosa, De Gouden Eeuw. Het hele boek is visueel behoorlijk overdonderend of liever gezegd overdadig. Maar als je de afzonderlijke prentjes bekijkt, is het prachtig.

 

pedrosa.thumb.jpg.3a40f1825fbd64e2ce396900272219bb.jpg

 

Mijn tweede bijdrage: een mooi verstild beeld van Chaland uit Vakantie in Boedapest. Om wat bij te komen na al het visueel spektakel.

 

chaland.thumb.jpg.aa8e9a03690d9832f269631be8642a67.jpg

Link naar reactie
On 11/2/2020 at 10:08 AM, Yncke said:

Ik stel voor om 't nog een weekje te geven voor de mensen die nog niet aan twee inzendingen zitten. Vanaf volgende week maandag 9 november is de jacht op de derde inzending geopend. ;)

Vandaag is 't dus maandag 9 november. 

 

Captivant's inzendingen zijn nummer 56 en 57. Dus wie een derde inzending wil maken, niet te lang twijfelen, want aan nummer 64 sluiten we af. (Zo ook voor wie nog een eerste of tweede wil maken. :) )

Link naar reactie

Ik heb wat tussen mijn Wasterlains gebladerd, had hem er graag ingezien maar die doet dat niet vaak, zo gewoon een landschap zijn ding laten doen.

 

Dus maar voor Uderzo gegaan: in het album ervoor brengt hij Corsica tot leven, met prentjes die je zo daarheen willen doen reizen. Maar ik heb toch voor deze sfeervolle openingsprent uit "het Cadeau van Caesar" gekozen, een klassieker onder de openingsprenten.

 

PB090006.thumb.JPG.6a812653576a699ec1eca2b7bc8090c0.JPG

Link naar reactie
11 uren geleden, Yncke zei:

Dit zijn de inzendingen, onder voorbehoud van nog wat betere scans en zo:

Vanwege de lockdown zit ik nog tot half december op kot.

En hier heb ik geen printer/scanner. Maar mijn tweede inzending is echt van slechte kwaliteit.

Dus als iemand die kan inscannen (Duisternis 1) dan dikke merci :D 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...