Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (2)] landschap 30 vs. landschap 52


Yncke

Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?   

62 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 30-11-20 at 08:00

Recommended Posts

Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?

Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar uitvinding zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

HeerBommel.jpg.31575a2d8b08319daf85582a9

 

 

mister o

 

 

B

 

Duisternis.jpg.f4fe9df9682a2f357184092ad

Mijn tweede inzending is eentje uit de intro van Duisternis 1 van Cristophe Bec.

Met de imposante en duistere (inderdaad ;) ) afbeelding is de toon meteen gezet voor een epic fantasy verhaal.

 

kbellon

Link naar reactie
26 minuten geleden, Aleksandr zei:

B maakt gebruik van gratis <groene energie> voor de verwarming, bijna klimaatneutraal, ook weer een pluspunt, al zal de poetsploeg wel regelmatig <het-stof-moeten-afdoen>

 

Ik zie daar toch veel uitstoot bij B waar ik mij wat zorgen over maak.

En bij A twjfel ik of de aanlevering van nutsvoorzieningen wel 100% verloopt.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...