Yncke Posted November 20, 2020 Posted November 20, 2020 Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...? Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar uitvinding zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A mister o B Mijn tweede inzending is eentje uit de intro van Duisternis 1 van Cristophe Bec. Met de imposante en duistere (inderdaad ) afbeelding is de toon meteen gezet voor een epic fantasy verhaal. kbellon yncke.be
Yncke Posted November 23, 2020 Author Posted November 23, 2020 B is superindrukwekkend, maar ik heb voor A gestemd omdat het voor mij meer sfeer heeft. yncke.be
Bart 01 Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 Zonder twijfel A. Doet me wat denken aan Bone qua sfeer. Er staat te veel op B om duidelijk te zijn.
Waldorf Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 Toonder natuurlijk. Die knoestige boom, die paddenstoelen, dat hekje dat daar eigenlijk niets staat te doen. Het tweede komt uit een strip die ik op basis van die ene tekening gewoon links laat liggen in de winkel. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
sanderg Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 Groot fan van Toonder- daar had ik zelf ook wel iets van willen nomineren.. Overduidelijk A Grandioze sfeerschepping https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg
Lük Bey Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 Ja, ik ook A. Die B is wel indrukwekkend, maar een beetje over the top. De inkleuring is ook wat artificieel, dan toch liever de eenvoud. https://www.facebook.com/lukbey
Ambreville Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 Ik had bijna zelfs op Toonder gestemd totdat ik op de tekeningen klikte. De Bec wordt echt tekort gedaan door de rendering op de pagina. Klik erop, vergroot hem, en je hebt een veel indrukwekkendere tekening.
cartoonesk Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 Nog niet vermeld is dat dat plaatje van Toonder de allerlaatste tekening van de stripreeks was! Dus A gestemd!
Rik Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 Ik kies, als Toonderfan, voor A. Het heeft gewoon meer sfeer dan het landschap B. Omnia mutantur nihil interit
cinco Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 A trekt mij het meeste aan. Al heeft B een kwalitatief beter hek om het domein te beschermen.
Kristof Berte Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 Ik ken niks van Toonder, maar A ademt en leeft, B is een platgetekende "kijk-eens-wat-ik-kan"-kader 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Daan Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 De tekenaar van B is toch dezelfde als die we in ronde 1 ook tegenkwamen: Iko?
SPeeDy Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 Beide knap, maar B is me toch teveel LOTR inspired. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Yncke Posted November 23, 2020 Author Posted November 23, 2020 2 hours ago, Daan said: De tekenaar van B is toch dezelfde als die we in ronde 1 ook tegenkwamen: Iko? Ik geloof van wel. yncke.be
Aleksandr Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 7 uren geleden, cinco zei: A trekt mij het meeste aan. Al heeft B een kwalitatief beter hek om het domein te beschermen. a is kaal en koud bij b gaan ze zeker geen koude voeten hebben, euh, en de rest vermoedelijk ook niet
cinco Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 Zijn beide kastelen bewoond of staan ze vacant op de woningmarkt?
Aleksandr Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 B maakt gebruik van gratis <groene energie> voor de verwarming, bijna klimaatneutraal, ook weer een pluspunt, al zal de poetsploeg wel regelmatig <het-stof-moeten-afdoen>
cinco Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 26 minuten geleden, Aleksandr zei: B maakt gebruik van gratis <groene energie> voor de verwarming, bijna klimaatneutraal, ook weer een pluspunt, al zal de poetsploeg wel regelmatig <het-stof-moeten-afdoen> Ik zie daar toch veel uitstoot bij B waar ik mij wat zorgen over maak. En bij A twjfel ik of de aanlevering van nutsvoorzieningen wel 100% verloopt.
kbellon Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 6 uren geleden, Daan zei: De tekenaar van B is toch dezelfde als die we in ronde 1 ook tegenkwamen: Iko? Correct, hetzelfde album zelfs heb ik gemerkt toen ronde 1 werd aangekondigd
esteban² Posted November 23, 2020 Posted November 23, 2020 De sfeer in A is onweerstaanbaar, uiteraard gaat mijn stem die richting uit. STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Recommended Posts