Yncke Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...? Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Aristophania azuur sjaakie B Jerome Opena, Black Science JPAR yncke.be Link to comment
sanderg Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 overduidelijk A... B ziet er een beetje uit als n psychedelische poster in een Amsterdamse coffeeshop die daar al sinds de opening in de jaren 70 hangt https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
SPeeDy Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 37 minuten geleden, sanderg zei: overduidelijk A... B ziet er een beetje uit als n psychedelische poster in een Amsterdamse coffeeshop die daar al sinds de opening in de jaren 70 hangt Ja, cool! B dus Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Lük Bey Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 Duidelijk A voor mij, die boog op de voorgrond maakt het echt af maar zelfs zonder zou ik die mooier vinden. https://www.facebook.com/lukbey Link to comment
sanderg Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 1 uur geleden, SPeeDy zei: Ja, cool! B dus hahahahahaha ja, het kan ook een argument in het voordeel zijn van B https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Ambreville Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 Duidelijk A. B is freaky Link to comment
TDPB Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 A is heel mooi. B is, euh... tja, ik zie er niet eens een landschap in. Link to comment
dutch lines Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 2 uren geleden, TDPB zei: A is heel mooi. B is, euh... tja, ik zie er niet eens een landschap in. +1 Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
sjaakie Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 Ik weet nog wel dat toen ik Aristophania voor het eerst las ik echt even pauze nam om deze pagina in te laten zinken. Toen ik de aankondiging voor het toernooi zag moest ik er meteen aan denken. Link to comment
Aleksandr Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 ik was nog nooit in A'dam, dus zeker A Link to comment
Bart 01 Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 A is maar zoutloos, maar B is zo over the top dat ik toch voor A ga. Link to comment
JPAR Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 Je mag iets niet mooi vinden, prima. Iedereen heeft zijn eigen smaak. Maar om er nu de draak mee te steken ..... Tja, beetje jammer. Black science speelt zich af in andere 'werelden' met de daarbij behorende landschappen. Opena geeft deze prachtig weer. Ook al vind je bovenstaande niet mooi, toch is de comic een aanrader om te lezen. Er zit heel veel prachtig tekenwerk in, sommige gaan over twee pagina's. Link to comment
sjaakie Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 2 uren geleden, Aleksandr zei: ik was nog nooit in A'dam, dus zeker A In het echt valt A'dam best mee. Helemaal na een bezoek van een koffieshop met tekening B op de muur. Link to comment
cinco Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 2 uren geleden, JPAR zei: Je mag iets niet mooi vinden, prima. Iedereen heeft zijn eigen smaak. Maar om er nu de draak mee te steken ..... Tja, beetje jammer. Het was niet om er de draak mee te steken. Het was gewoon waar het mij aan deed denken. Zonder er een negatieve bijklank aan te koppelen. Uiteindelijk is het een zeer krachtige tekening, ook dankzij die paarse bliksemschichten. Daarnaast doet het mij ook denken aan eilanden die levende wezens blijken te zijn zoals de Magohamoth uit Lanfeust of de Lion Turtle van de Avatar-reeks. Link to comment
sanderg Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 10 uren geleden, sjaakie zei: In het echt valt A'dam best mee. Helemaal na een bezoek van een koffieshop met tekening B op de muur. Sterker nog- Amsterdam is een van de mooiste steden ter wereld.. Heb er ruim 8 jaar gewoond En me nooit verveeld.. prachtstad met veel cultuur en ja, ook mooie stripwinkels (o.a. beeldverhaal en Lambik) https://www.2dgalleries.com/profile/sanderg Link to comment
Aleksandr Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 euh, en op zondag werken we niet??? Link to comment
Rik Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 Laat Yncke even rustig uitslapen @Alekdandr Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Aleksandr Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 achso, Ynke is een nachtbraakster, sorry Link to comment
Yncke Posted December 6, 2020 Author Share Posted December 6, 2020 13 minutes ago, Aleksandr said: euh, en op zondag werken we niet??? Nee. Op zondag werken we niet. yncke.be Link to comment
Lichtman Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 1 uur geleden, Yncke zei: Nee. Op zondag werken we niet. Groot gelijk; 't is zondag voor iedereen (en dus ook voor onze sympathieke mods) ! Link to comment
Waldorf Posted December 7, 2020 Share Posted December 7, 2020 A lijkt nog niet helemaal af, er zitten in weinig landschappen zo veel witte vlekken. Maar over B kan ik dan weer zo weinig positief vertellen dat A toch moeiteloos wint. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Yncke Posted December 7, 2020 Author Share Posted December 7, 2020 2 hours ago, Waldorf said: A lijkt nog niet helemaal af, er zitten in weinig landschappen zo veel witte vlekken. Dat wit is ook voor een stuk door de scan. Dit was de foto: yncke.be Link to comment
TDPB Posted December 7, 2020 Share Posted December 7, 2020 4 uren geleden, Waldorf zei: A lijkt nog niet helemaal af, er zitten in weinig landschappen zo veel witte vlekken. Wel op het felste moment van de dag, als alles overbelicht is. Link to comment
cinco Posted December 7, 2020 Share Posted December 7, 2020 3 uren geleden, TDPB zei: Wel op het felste moment van de dag, als alles overbelicht is. Inderdaad. En daarom net dat fel wit. Link to comment
Recommended Posts