Ga naar inhoud

Liggen er strips bij jou op het toilet?


cinco

Recommended Posts

Neen, wat niet wil zeggen dat ik af en toe geen boek of strip meeneem naar het WC.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Strips moeten gelezen worden, punt. Dus ja, op het toilet, in de living, tussen de kranten... er liggen overal wel een paar strips te wachten om (her)lezen te worden. En af en toe wordt er eens opgeruimd, verhuist alles naar de boekenkast en twee dagen later zie je niet meer dat dat gebeurd is.

 

Link naar reactie

Vandaag de dag zou ik mijn strips niet meer op WC laten liggen, het idee dat vieze handen van andere daar aan zitten, no can do.  Maar als kind ging ik nooit zonder strips een nummertje twee doen.  Tot ik onder mijn voeten kreeg:  "Ah néén hé, gij zit daar altijd een uur op, géén boek mee!"  Want ik bleef inderdaad zitten tot het verhaal uit was.  😛  Had ik zelf kinderen gehad, zou dat waarschijnlijk ook bij hen een gewoonte geweest zijn. :)  Mijn petekind neemt nu ook wel een strip mee naar 't WC, maar van anderen zou ik 't niet kunnen verdragen.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
1 minuut geleden, esteban² zei:

Vandaag de dag zou ik mijn strips niet meer op WC laten liggen, het idee dat vieze handen van andere daar aan zitten, no can do.  Maar als kind ging ik nooit zonder strips een nummertje twee doen.  Tot ik onder mijn voeten kreeg:  "Ah néén hé, gij zit daar altijd een uur op, géén boek mee!"  Want ik bleef inderdaad zitten tot het verhaal uit was.  😛

 

Had je dan geen kramp in je benen van zolang die wc-zithouding?

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...