cinco Posted March 18, 2021 Posted March 18, 2021 Het omgekeerde van ze in hoesjes te bewaren is een stapeltje hebben liggen in een bak langs het toilet, meestal tussen andere magazines. Quote
Waldorf Posted March 18, 2021 Posted March 18, 2021 Neen. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
mojo Posted March 18, 2021 Posted March 18, 2021 Neen, wat niet wil zeggen dat ik af en toe geen boek of strip meeneem naar het WC. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
Rik Posted March 18, 2021 Posted March 18, 2021 Nee, zeer zeker niet. Quote Omnia mutantur nihil interit
cinco Posted March 18, 2021 Author Posted March 18, 2021 Bij mensen waar ze casual enkele strips hebben, zie je dat dus wel. Ik had eens aan enkele kinderen van een bevriend koppel wat Asterixen cadeau gedaan, en achteraf merkte ik dat die strips een vaste plaats hadden verworven op een wandrek langs de wc. Quote
Ambreville Posted March 18, 2021 Posted March 18, 2021 Een ipad. leest vlotter op wc, helpt niet als het papier op is. Quote Geniet dagelijks van een portie Guust en Franquin in het toernooi! Stem hier op de Flaterfoon!!!
Peter Motte Posted March 18, 2021 Posted March 18, 2021 Nee. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
acor Posted March 18, 2021 Posted March 18, 2021 Ik neem er wel telkens eentje mee voor een nummer twee. Quote
SPeeDy Posted March 18, 2021 Posted March 18, 2021 Had dit niet beter een poll geweest? Ja/Nee Btw: nee Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Peter Motte Posted March 18, 2021 Posted March 18, 2021 Te koop. Stapel strips. Nooit gelezen. Bewaard in UV-vrije ruimte in het toilet. Als nieuw. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
Tanuki Posted March 18, 2021 Posted March 18, 2021 Strips moeten gelezen worden, punt. Dus ja, op het toilet, in de living, tussen de kranten... er liggen overal wel een paar strips te wachten om (her)lezen te worden. En af en toe wordt er eens opgeruimd, verhuist alles naar de boekenkast en twee dagen later zie je niet meer dat dat gebeurd is. Quote
cinco Posted March 18, 2021 Author Posted March 18, 2021 19 minuten geleden, Tanuki zei: En af en toe wordt er eens opgeruimd, verhuist alles naar de boekenkast en twee dagen later zie je niet meer dat dat gebeurd is. Het gaat hard ten huize Tanuki. Quote
esteban² Posted March 18, 2021 Posted March 18, 2021 Vandaag de dag zou ik mijn strips niet meer op WC laten liggen, het idee dat vieze handen van andere daar aan zitten, no can do. Maar als kind ging ik nooit zonder strips een nummertje twee doen. Tot ik onder mijn voeten kreeg: "Ah néén hé, gij zit daar altijd een uur op, géén boek mee!" Want ik bleef inderdaad zitten tot het verhaal uit was. Had ik zelf kinderen gehad, zou dat waarschijnlijk ook bij hen een gewoonte geweest zijn. Mijn petekind neemt nu ook wel een strip mee naar 't WC, maar van anderen zou ik 't niet kunnen verdragen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
cinco Posted March 18, 2021 Author Posted March 18, 2021 1 minuut geleden, esteban² zei: Vandaag de dag zou ik mijn strips niet meer op WC laten liggen, het idee dat vieze handen van andere daar aan zitten, no can do. Maar als kind ging ik nooit zonder strips een nummertje twee doen. Tot ik onder mijn voeten kreeg: "Ah néén hé, gij zit daar altijd een uur op, géén boek mee!" Want ik bleef inderdaad zitten tot het verhaal uit was. Had je dan geen kramp in je benen van zolang die wc-zithouding? Quote
esteban² Posted March 18, 2021 Posted March 18, 2021 Slapende voeten, dat wel. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF
Tanuki Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 1 uur terug, cinco zei: Had je dan geen kramp in je benen van zolang die wc-zithouding? Dat zou niet de eerste keer zijn... Quote
Waldorf Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 Daar krijg je dus aambeien van. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
alexmarvel Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 sinds ik alleen woon wel, maar ik laat de comics niet altijd liggen, ik heb een gangkastje waar ik meestal 1 TPB in heb liggen, die neem ik dan snel mee naar de wc Quote
kbellon Posted March 19, 2021 Posted March 19, 2021 Meenemen ja, maar sowieso niet laten liggen. Quote
HebGeenGeldpakhuis Posted July 16, 2024 Posted July 16, 2024 Verzameld werk van Cowboy Henk BobFish 1 Quote
cinco Posted December 25, 2024 Author Posted December 25, 2024 Lezen kan een goede manier zijn om die tijd in het kleinste kamertje nog wat extra nut te geven, maar... @BobFish waar plaats je het boek als het tijd is voor de toiletpapierfase van het wc-bezoek? BobFish 1 Quote
Recommended Posts