Ga naar inhoud

India in strips


Recommended Posts

In de serie Fables is Mowgli 1 vd personages (maar ook andere dieren uit Jungle Book doen mee).

 

image.thumb.png.c74fd879d375be0439633cb6f6b5ecee.png

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

De 2e cyclus van het Land van Langvergeten speelt zich ook grotendeels in India af.

 

image.png.d0d752826f81bf5e0509462750913c72.png

 

image.thumb.png.7293d202f3e3913c2bf8e12a9207073d.png

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Mogelijk komt India ook aan bod in de S&W die op 7 april verschijnt.

 

korte inhoud:

 

Lambik krijgt van een oude waarzegster een amulet met voorspellende gaven in handen. De amulet maakt hem gevierd en beroemd maar ook steeds ongelukkiger. De toekomst die hij voor sommige mensen voorspelt, is helemaal niet zo rooskleurig. Hij wil weer af van zijn gave maar ondervindt al snel dat dat alleen mogelijk is door de amulet terug te brengen naar zijn oorspronkelijke eigenaar, de Indische godheid Garamasala. Helaas wordt hij achternagezeten door een collegawaarzegster die de amulet voor zichzelf wil. Als ze daarin slaagt, zal Lambik sterven...

 

afbeelding.png.647fc73f22be1d752c92e6fe6ad5e8c1.png

Link naar reactie
Op 25/3/2021 om 10:41, Timothy van Damme zei:

Die Tandori's heb ik inderdaad ook, evenals de Spider-Man. En ik bedenk me net dat er ook nog een Assassins Creed is. Verder een hoop mooie tips. Ik ga zeker op zoek naar een aantal daarvan. Die Nero ziet er prachtig uit, maar daar hangt vast ook een prijskaartje aan.

De Nero verhalen zijn herdrukt in de Stallaert collectie. Die zijn niet zo duur en redelijk makkelijk te krijgen.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...