Ga naar inhoud

Turboreacties: Momenteel Lees Ik...


Gast Kontiki

Recommended Posts

 

 

Ik zou dat zo graag willen lezen, maar ik vrees dat ik Tardi voor mij niet meer "werkt". Vind ik zelf raar.

 

Nochtans, het is voor mij de beste Tardi sinds heel lang. De Stem vh Volk, zijn vervolg op Loopgravenoorlog,... lustte ik niet echt. Zijn 2 Manchette-verstrippingen zijn qua verhaal goed maar tekeningen zijn niet echt je-dat. Met Stalag heeft hij eindelijk weer eens een concept en een idee over hoe de strip op te bouwen. Ik had moeite om me te vinden in het begin, maar daarna heb ik de strip in 1 ruk uitgelezen. Voor mij geen top-10 strip maar toch wel een verademing.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Ik vind het een zeer goed album. Ik ben wel liefhebber van het genre: persoonlijke ervaringen in de oorlog.Het is een minder deprimerend boek dan Loopgravenoorlog, vader Tardi geeft zijn cynische commentaar bij de oorlog, en ik kan dat wel smaken.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Nochtans, het is voor mij de beste Tardi sinds heel lang. De Stem vh Volk, zijn vervolg op Loopgravenoorlog,... lustte ik niet echt. Zijn 2 Manchette-verstrippingen zijn qua verhaal goed maar tekeningen zijn niet echt je-dat. Met Stalag heeft hij eindelijk weer eens een concept en een idee over hoe de strip op te bouwen. Ik had moeite om me te vinden in het begin, maar daarna heb ik de strip in 1 ruk uitgelezen. Voor mij geen top-10 strip maar toch wel een verademing.

 

Stem vh Volk heb ik destijds in het Frans gekocht wat mooie uitgaven waren, en kon dat heus wel pruimen: een polar tijdens de commune van 1870! Maar bij Stalag ben ik omwille van de tekeningen en de uitwerking (lappen tekst!) afgehaakt

Link naar reactie

Uchronies

 

new byzance/new harlem/new york

 

ik heb gezien dat ze aan een nieuw "seizoen" gaan beginnen dus eerst dit nog eens tot mij nemen om te weten of ik er in verder ga.

de tekeningen van byzance en harlem vallen me tegen, de laatste cyclus is getekend door defali en dat ligt me beter

 

maar heel het gedoe van paralelle werelden gaat me wat te ver, misschien maakt de epiloog nog alles goed maar ik denk dat ik die nieuwe reeks aan me zal laten voorbij gaan

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...