Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Vandaag gekocht:

De nieuwe Blauwbloezen, de eerste van de nieuwe tekenaar Munuera. Heb het nog niet gelezen, de tekeningen zien er scherper uit dan die van Lambil, maar toch goed herkenbaar.

Ik vraag me nu af hoe meneertje Lambil het stelt! Geniet van z'n pensioen?

Ik heb een laaaaange rij albummekes Blauwbloezen van hem in mijn boekenkast staan. 

Link naar reactie
10 minuten geleden, Ross zei:

Vandaag gekocht:

De nieuwe Blauwbloezen, de eerste van de nieuwe tekenaar Munuera. Heb het not niet gelezen, de tekeningen zien er scherper uit dan die van Lambil, maar toch goed herkenbaar.

Ik vraag me nu af hoe meneertje Lambil het stelt! Geniet van z'n pensioen?

 

 

Hij gaat voorlopig nog door. Minstens 2 albums komen er nog van zijn hand.

Link naar reactie
2 minuten geleden, Ross zei:

Echt? Is die Munera dan een interim-tekenaar?

Ik ben dol op de tekeningen van Lambil. Ik hoop maar dat hij zich niet doodwerkt, zoals Peyooke!

 

Zo wil hij het blijkbaar.

 

Dit is van Stripspeciaalzaak.be:

 

De Blauwbloezen deel 64 verschijnt pas volgend jaar. Het is het laatste verhaal van Raoul Cauvin, maar nog niet dat van Willy Lambil. Hij zet onverdroten de reeks voort waardoor het onlangs verschenen deel 65, door Jose Luis Munuera en BeKa, voorlopig een tussendooralbum blijft. Zolang Lambil leeft en kan tekenen, wil hij niet vervangen worden. Hij heeft zelfs al gezegd dat hij zal sterven terwijl hij aan een pagina werkt. Volgend jaar wordt hij 85.

 

afbeelding.thumb.png.2cce0cb0de6fd14b171b44613188a2ef.png

Link naar reactie

De Havik # 10 : de Indiaanse prinses

 

NB: twee maanden geleden besteld bij Silvester maar nog niet ontvangen ondanks de uitlevering deze week...

 

Voor een volgende keer ga ik niet meer vooruitbestellen maar gewoon afhalen bij de SSZ!!!

 

Meer liefhebbers deze ervaring?

 

NB2: Hierna nog twee delen en de cyclus is afgerond. 

 

Deze bevalling duurde 5 jaar dus klaar in 2030??

Link naar reactie
2 uren geleden, djkeos zei:

De Havik # 10 : de Indiaanse prinses

 

NB: twee maanden geleden besteld bij Silvester maar nog niet ontvangen ondanks de uitlevering deze week...

 

Voor een volgende keer ga ik niet meer vooruitbestellen maar gewoon afhalen bij de SSZ!!!

 

Meer liefhebbers deze ervaring?

 

NB2: Hierna nog twee delen en de cyclus is afgerond. 

 

Deze bevalling duurde 5 jaar dus klaar in 2030??

🤣🤣🤣

Die lange wachttijd was voor mij de reden om de reeks niet verder te kopen na de 1e cyclus. 

Succes, ik hoop dat de volgende bevalling sneller verloopt. 

Link naar reactie
2 uren geleden, djkeos zei:

De Havik # 10 : de Indiaanse prinses

 

NB: twee maanden geleden besteld bij Silvester maar nog niet ontvangen ondanks de uitlevering deze week...

 

Voor een volgende keer ga ik niet meer vooruitbestellen maar gewoon afhalen bij de SSZ!!!

 

Meer liefhebbers deze ervaring?

 

NB2: Hierna nog twee delen en de cyclus is afgerond. 

 

Deze bevalling duurde 5 jaar dus klaar in 2030??

Ik heb de reeks in softcover. Het tiende deel is alleen in hardcover te krijgen....jammer

Link naar reactie
Op 16/1/2021 om 20:03, djkeos zei:

De Havik # 10 : de Indiaanse prinses

 

NB: twee maanden geleden besteld bij Silvester maar nog niet ontvangen ondanks de uitlevering deze week...

 

Voor een volgende keer ga ik niet meer vooruitbestellen maar gewoon afhalen bij de SSZ!!!

 

Meer liefhebbers deze ervaring?

 

NB2: Hierna nog twee delen en de cyclus is afgerond. 

 

Deze bevalling duurde 5 jaar dus klaar in 2030??

Vandaag dan ontvangen via DHL....

 

 

IMG-20210126-WA0005.jpg

Link naar reactie
59 minuten geleden, Krimson zei:

Nacht in Rome 4 met exlibris 

Het ABC mysterie 

Rembrandt 

Atom Agency 2

Detox 2 

Sammy integrale 1

Achilles 1 en 2 

Mary Jane

Ghost kid 

Helblar integrale 

Ik ben heel erg benieuwd naar de Sammy integrale. Zou je eens voor me willen kijken naar de vertaling? Bij Saga is het soms heel erg Vlaams Nederlands en dat neemt voor mij het plezier weg.

Link naar reactie
Zojuist, Willem zei:

ben de afgelopen weken door mijn boeken heen gelopen en kwam erachter dat e.e.a. ontbrak naast  wat nieuw uitkwam.

Bestelling bij neat stuff geplaatst en vandaag op wezen halen

Ik zie veel over: we moeten ze steunen , maar haalt iedereen zijn boeken ook op of.....

 

 

 

vandaag.jpg

Link naar reactie
Op 29/1/2021 om 17:48, JPAR zei:

Ik ben heel erg benieuwd naar de Sammy integrale. Zou je eens voor me willen kijken naar de vertaling? Bij Saga is het soms heel erg Vlaams Nederlands en dat neemt voor mij het plezier weg.

Vandaag gelezen en zeer goed bevonden , ikzelf heb mij niet gestoord aan het Nederlands in de dossiers , al ben ik wel een Vlaming 😉

aanrader ! 

Link naar reactie
3 minuten geleden, Krimson zei:

Vandaag gelezen en zeer goed bevonden , ikzelf heb mij niet gestoord aan het Nederlands in de dossiers , al ben ik wel een Vlaming 😉

aanrader ! 

Haha. Ik stoor me ook niet aan Vlaams hoor. Alleen als het te ver gaat en slecht te volgen is. Ik had het met de Crow Dog integrale.

Link naar reactie
1 uur terug, Ambreville zei:

Vers Gottferdom leesvoer.

 

Dolores 3

 

EF9DFBA9-9E08-4A0E-BBFB-1256D66DDFE8.thumb.jpeg.36da7ab8bdcf7dc2eee26a99149e09f0.jpeg

 

en een oudje, de zwart-wit integrale van Trollen, in ‘echte’ trollen huid met vliegen.

 

 

Ah de Franse.

Dacht effe dat het om deel 2 van de Nederlandse vertaling ging.

 

1 uur terug, Ambreville zei:

DD0F024A-C9EB-44FC-A02B-E1D0FE1C7DC9.thumb.jpeg.843bef850aad3b67ebc886aac5512e10.jpeg
 

 

Lijkt me wel niet zo praktisch om te lezen. Kan zitten jeuken in je handen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...