Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

6 uren geleden, JJL zei:

En waar baseer je dat op?

Dat er meer is besteld door stripspeciaalzaken dan kon worden geleverd. Verder is het een genummerde oplage van een populaire reeks. Maar we zullen het zien, het maakt mij overigens niet veel uit of het nou een moeilijk boekje wordt of niet. Ik hoop het niet en dat de uitgevers zullen leren van de afgelopen jaren.

Link naar reactie
1 uur geleden, Theoak zei:

Dat er meer is besteld door stripspeciaalzaken dan kon worden geleverd. Verder is het een genummerde oplage van een populaire reeks. Maar we zullen het zien, het maakt mij overigens niet veel uit of het nou een moeilijk boekje wordt of niet. Ik hoop het niet en dat de uitgevers zullen leren van de afgelopen jaren.

Ik heb de delen 9 en 10 van Murena tot op heden niet gekocht, maar wat ik van dit laatste deel zag heeft toch wel (weer) m’n interesse gewekt.

Is het schetsboek de moeite waard (en wat is de oplage eigenlijk)?

Link naar reactie
4 uren geleden, JJL zei:

Ik heb de delen 9 en 10 van Murena tot op heden niet gekocht, maar wat ik van dit laatste deel zag heeft toch wel (weer) m’n interesse gewekt.

Is het schetsboek de moeite waard (en wat is de oplage eigenlijk)?

500 exemplaren in het nederlands (54 hier). Ze zijn genummerd.

In het Frans is het ook nog redelijk vlot verkrijgbaar denk ik.

 

 

 

Link naar reactie
1 uur terug, Kool Thing zei:

+240€ deze week. Maar houd dit stil aub 

 

Ik ook ongeveer. En toen ik daarna boodschappen ging doen, kon ik niet betalen omdat het geld op die rekening op bleek te zijn. Gelukkig heb ik nog andere rekeningen of ik ging vanzelf vermageren.

Link naar reactie
1 uur geleden, Kool Thing zei:

+240€ deze week. Maar houd dit stil aub 

Ik zal niets tegen de vrouw zeggen :e007:

Ik nader de 300 met mijn uitgaven voor deze week. Mijn vrouw heeft het pakketje aangenomen met 17 albums waaronder 6 integrales dus er viel niet veel stil te houden...:e005:

Omnia mutantur nihil interit

Link naar reactie
1 uur geleden, Rik zei:

Ik zal niets tegen de vrouw zeggen :e007:

Ik nader de 300 met mijn uitgaven voor deze week. Mijn vrouw heeft het pakketje aangenomen met 17 albums waaronder 6 integrales dus er viel niet veel stil te houden...:e005:

Ik heb een doos meegekregen en smokkel vanavond weer 4 albums binnen. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Blueberry integraal 5

 

Little England 2: Koningscobra

 

Undertaker 4: De schaduw van Hippocrates

 

Wunderwaffen 8: De bliksem van Thor

 

Krasse Knarren 4: De sprinkhaan

 

Buck Danny Blackbirds 2/2 HC

 

Tristan 16: De pest

 

Storm 30: De beul van Torkien (Stripfestival Breda uitgave)

 

Blake en Mortimer 9: De valstrik

Link naar reactie
18 minuten geleden, Kontiki zei:

Er was een deel van Chick Bill mislukt met een omgekeerd gedrukte backcover. Fout bij de drukker. Nieuwe exemplaren zouden alweer geleverd moeten zijn of anders héél binnenkort al.

Weet jij wat er mis was bij de lach van de clown?  Heb de indruk dat bij de exemplaren die ik zag het laatste katern pas later is toegevoegd. Het steekt namelijk een beetje uit het boekblok.

Link naar reactie

J.ROM - 3 - Verblind

Ik was eigenlijk niet van plan deze reeks verder te zetten, ondanks mijn vervolledigingsdrang.  Maar in de plaatselijke Colruyt werden alle niet nieuwe strips buiten gegooid.  Had ik 't maar vroeger geweten.  Deze (laatste exemplaar) nog kunnen meepikken aan 2,50 € - Dan kan een mens al eens een gokje wagen. ;) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...