Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

Op de homepage van de SSZ zag ik in de tekstballon rechtsboven geen adres staan zoals gewoonlijk.

Een toevallige fout op mijn computersysteem, of had SSZ geen sponsor vandaag?

 

 

---

Net nog 's geprobeerd, er verschijnt geen adres. Tekstballon blijft leeg.

Het lijkt me een of andere technisch probleem bij SSZ zelf.

Link naar reactie

Top. Dan is mijn interesse gewekt. Dat kleine formaat vind ik niks.

 

Waarschijnlijk ben je een van de velen. Ik vind het ook een formaat van niks. Dat kleine formaat is waarschijnlijk iets goedkoper te maken, maar verkoopt denk ik een stuk minder dan het normale formaat. 

Link naar reactie

Ik zie nu bij 'Verdwaalde Kogels' in het pdf-bestand staan dat het formaat 230 x 310 mm is. Dat is inderdaad normaal. Dan ga ik ook nog maar even informeren of ik deze kan krijgen. Die had ik gelaten omdat ik er vanuit ging dat het in een klein formaat zou zijn. :e002:

Link naar reactie

Dat geldt ook voor het logo van Mediageuzen op de cover van Artemis, lomp op haar knie geplaatst.

 

Maar de meeste covers van DDB zijn nig niet de definitieve versies.

Link naar reactie

Bij de vooruitblik v Silvester staan Het Rechte Pad en Zeven Ruiters dubbel vermeld met bijna exact dezelfde zin.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Een spurtje om de updateweek mee in te zetten. Als het gemiddelde bezoekersaantal aanhoudt, breken we deze maand wellicht een persoonlijk recordje.

 

post-35-0-18370300-1467076934_thumb.png

Link naar reactie
Gast Kontiki

We hebben materiaal, projecten en ideeën genoeg om onze site 365 dagen per jaar van meerdere updates per dag te voorzien. Maar de tijd om dat werkelijk uit te voeren, heb ik helaas niet. Dat was ook deze week zo waarin ik andere dingen prioriteit moest geven. Morgen ben ik in Werchter.

 

Onze vervroegde weekendupdate staat nu online.

 

post-35-0-86518100-1467982606_thumb.jpg

Link naar reactie
Gast Kontiki

Dat "politiek stripje" heb ik hier ook nog liggen.

 

Ik vond het deze week terug in mijn houten kist waar ik in de jaren 1980 een archief in beginnen aanleggen ben. Lees: ik bleef daar maar knipsels, reclame met stripfiguren en speciale krantenuitgaven ingooien zonder die ooit te ordenen. Ik had er enkele specifieke zaken uit nodig en natuurlijk vind ik dan een pak andere zaken waar ik de volgende maanden nog wel enkele Weetjes over kan samenstellen.

Link naar reactie

Morgen een inhaalslag met veel updates. Maandag pers ik er ook nog eentje uit voor ik enkele dagen op reis ga. Op maandag publiceren we een interview met Turf.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...