Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

Gast Kontiki

Je kan ons helpen door de gegevens bij de leesboekenbibliografie van Leopold Vermeiren aan te vullen of te verbeteren want het was een lastige klus om correcte gegevens bij elkaar te sprokkelen. Dan komen we hopelijk tot een voor eens en voor altijd compleet overzicht.

Edities in andere talen (zelfs het Esperanto) hebben we niet opgenomen.

 

post-35-0-95276000-1464429576_thumb.jpg

Link naar reactie
Gast Kontiki

De laatste drie weken blijkt onze nieuwsbrief niet bij iedereen ontvangen te worden hoewel die bij ons wel allemaal verzonden raken. In het verleden hadden we om de zoveel tijd problemen met de nieuwsbrief. Je hoeft je niet opnieuw in te schrijven, we verhuizen zelf gewoon naar een nieuw verstuurprogramma. Dat betekent een extra kost voor ons, maar het gooit wel aanhoudende problemen van de baan.

Link naar reactie
Gast Kontiki

Als ze met terechte opmerkingen komen en me iets kunnen bijbrengen over leesbaarheid, dan luister ik graag naar onze lezers (en anders niet). Lay-out van de XIII-pagina's is aangepast en inmiddels aangevuld met deel 2. En voor de rest is er vrij veel te lezen voor een donderdagupdate.

 

post-35-0-34642300-1464824395_thumb.png

Link naar reactie

Dat fragmentje dat bij het artikel van Jade Foret staat, komt uit de reeks Bloodshot waarvoor Butch Guice getekend heeft. Dit heeft niets met haar nieuwe reeks te maken, maar lijkt me eerder een vb van het werk van Guice te zijn.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Gast Kontiki

Dat fragmentje dat bij het artikel van Jade Foret staat, komt uit de reeks Bloodshot waarvoor Butch Guice getekend heeft. Dit heeft niets met haar nieuwe reeks te maken, maar lijkt me eerder een vb van het werk van Guice te zijn.

 

Merci, dat stond niet in het bronartikel vermeld.

 

Over Daedalus geen idee.

Link naar reactie

Is er al  bekend of er ook een HC uitvoering uitkomt van " de moordenaar van Lucky Luke ".

Of is het tegenwoordig  gangbaar om zoals  in het geval van "de Undertaker " te wachten

op een "bootlegger "  die het gaat uitbrengen.

De wondere wereld van uitgeverijen ?!

Link naar reactie
Gast Kontiki

Dat album zal niet verschijnen in HC. En als een bootlegger op dat idee komt, mag je dat altijd laten weten, dan geef ik het door aan de uitgeverij.

Link naar reactie
Gast Kontiki

Wanneer komen de strips van Daedalus uit?

 

 

Even navraag gedaan en er kwam witte rook. Deze maand nog (alleen de precieze datum is nog niet duidelijk) verschijnt een dozijn nieuwe albums van Daedalus. Ik zal zaterdag een nieuwsberichtje plaatsen met het overzicht want via mail kreeg ik er ook vaak vraag naar.

Link naar reactie

Vraagje, was er hier niet ergens gezegd dat bij de 2e integrale bruno brazil er een prent plus de verkeerdelijk in het frans weergegeven pagina zou zitten.

Had gisteren de 2e bundeling in mijn handen en zag daar toch niks extras insteken.

Link naar reactie

Vraagje, was er hier niet ergens gezegd dat bij de 2e integrale bruno brazil er een prent plus de verkeerdelijk in het frans weergegeven pagina zou zitten.

Had gisteren de 2e bundeling in mijn handen en zag daar toch niks extras insteken.

 

 

Ik heb van mijn stripwinkelier een mooie afdruk van die pagina gekregen met nog een mooie extra prent van Bruno Brazil. Beide op mooi dik papier. Even naar vragen bij de winkel.

Link naar reactie
Gast Kontiki

In elke integrale van deel 2 moet vooreerst een prent zitten met een illustratie van Vance als extra goedmakertje. Bijkomend krijgen de kopers van deel 1 daar ook een prent bij met de reproductie van de pagina met de Nederlandse tekst. Ofwel hebben winkels die er zelf al aan toegevoegd, ofwel liggen ze aan de kassa. Je hebt er alleszins recht op.

Link naar reactie

Ik heb van mijn stripwinkelier een mooie afdruk van die pagina gekregen met nog een mooie extra prent van Bruno Brazil. Beide op mooi dik papier. Even naar vragen bij de winkel.

Ok misschien lag hij achter de toonbank ter bescherming.

Zal er opletten als ik hem ophaal bij mijn eigen ssz.

Link naar reactie

EEN AVONTUUR VAN JACQUES GIPAR 1: De Pinardiersbende

 

Ziet er charmant uit en in de stijl van mijn jeugdjaren, alhoewel minder gedetailleerd getekend.

Maar gaan ze alle vervolgverhalen uitgeven die al in het Frans uitgegeven zijn? Zekerheid of gissen.

En alweer hard cover, verdorie!

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Als ze met terechte opmerkingen komen en me iets kunnen bijbrengen over leesbaarheid, dan luister ik graag naar onze lezers (en anders niet). Lay-out van de XIII-pagina's is aangepast en inmiddels aangevuld met deel 2. En voor de rest is er vrij veel te lezen voor een donderdagupdate.

 

attachicon.gifAfbeelding 1.png

Dank hiervoor, het lezen is nu heel wat aangenamer! 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...