Ga naar inhoud

De Rode Ridder


Martin

Recommended Posts

Daar ben ik niet zo zeker van. Ik ben gestopt bij laatste album Biddeloo. Tussen Biddeloo en nu exact 2 RR's gekocht. En nu ging ik toch wel heel snel overstag.

Je mag ook niet vergeten dat er nu idd veel meer reclame gemaakt wordt (op TV notabene, als je maar budget hebt...).

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Gast Kontiki

Van de Rode Kruis-stickers zijn er al 570.000 verkocht wat bijna 3 miljoen euro in het laatje bracht.

En het is inmiddels bevestigd, het nieuwe album komt binnen op nummer 1 in de verkooptop.

Link naar reactie

Bij J.Rom is dat duidelijk, maar bij de RR voelt het voor mij toch meer aan als de Franse toer.

 

Inderdaad, gewoon weghalen uit de Vlaamsche klei en updaten naar de bestaande standaard voor Europese strips. Allebehalve een revolutie, gewoon een logische evolutie. Vreemd artikel, dat feitelijk ook erg weinig over de RR gaat.

 

Nu ik toch aan het zagen ben: ik kan geen artikel over de RR lezen zonder dat het over die stoppelbaard gaat, alsof dát de grote make-over is. En nog één: waarom stappen ze nu in godsnaam toch weer af van die extra pagina's?

 

Maar voor de rest vind ik het een erg goeie strip geworden :)

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Voor mijn part mogen ze daar twee strips van 48 of meer pagina's per jaar van maken. Dat vergroot ook nog eens de vertaalkansen.

Je weet ook wel dat ze dat niet gaan doen. Twee strips van 48 pagina's per jaar brengt nu eenmaal veel minder op dan 4 strips van 30 pagina's.

Link naar reactie

Na de doorkomst van Fabio Bono is er morgen weer een nieuw interview omtrent de Rode Ridder op http://www.stripspeciaalzaak.be/

En deze keer gaan we heel ver terug in de tijd, naar het prille begin van de stripreeks...

 

Misschien spoort dit interview de "serieuzere pers" weer aan tot opvolging?

 

De serieuze pers heeft nooit 'populaire' strips opgevolgd. Als je met de serieuze pers bedoelt: Knack, De Standaard, De Morgen, die bespreken enkel 'literaire' strips. 'Gewone' strips enkel als er iets speciaal is zoals met deze RR.

Link naar reactie

Volgende zaterdag zou aflevering 9 moeten volgen in de interviewreeks. Zoals ik eerder gezegd had zou Martin Lodewijk deze zaterdag of volgende zaterdag gepubliceerd moeten worden. Maar dat interview werd vorige week uitgesteld. Wat betreft het andere interview is de persoon nog in ziekenverlof.

Wij hebben echter recent drie interviews opgeduikeld van tijdens de RodeRidder.be website. Twee van die geïnterviewden zijn intussen overleden. Het lijkt ons best om zaterdag met een van die interviews op de proppen te komen. We zouden immers niet willen dat de vele fans van onze interviewreeks met afkickverschijnselen te kampen krijgen!

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...