Stefaan Posted June 16, 2020 Share Posted June 16, 2020 Beste stripvrienden, Ik ben in het bezit van 3 mooie tekeningen. Hierbij 2 foto's van 1 ervan. Wie herkent deze tekenaar. Zie alsook de signatuur op de 2de foto. De tekeningen zijn gemaakt in het jaar 1985. Bedankt voor jullie hulp. Met de meeste dank, Stefaan Quote Link to comment
velden8 Posted June 17, 2020 Share Posted June 17, 2020 Doet me direct denken aan Servais. Alleen het signatuur herken ik niet. Ook de afbeelding komt me niet bekend voor. Quote Link to comment
Bonte Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 ik kan het ook niet thuis brengen Quote Link to comment
Ambreville Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 Doet me ergens denken aan Roels of Renier in die periode, maar de handtekeningen komen niet overeen. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 Lijkt op de stijl van Michel Crespin maar handtekening klopt niet als ik dit vergelijk met dédicaces. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 1 uur geleden, shakeitupguy zei: maar handtekening klopt niet als ik dit vergelijk met dédicaces. soms/vaak is de handtekening van een schets anders dan die op een "duurdere" plaat Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Mars Gremmen Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 Het deed mij denken aan de strip 'John Tarac' van Ab Survie/Albert Winands in stripmagazine Coyote. Het helpt wellicht als je vertelt hoe je aan de tekeningen bent gekomen. Quote BLOG • TWITTER • FACEBOOK Link to comment
Vittorio Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 Ik meen in de signatuur twee initialen te lezen: D en P Quote Link to comment
Yncke Posted June 18, 2020 Share Posted June 18, 2020 On 6/16/2020 at 9:05 PM, Stefaan said: Ik ben in het bezit van 3 mooie tekeningen. Hierbij 2 foto's van 1 ervan. Misschien dat er hints te vinden zijn in de andere 2 tekeningen? Quote yncke.be Link to comment
fazerco Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 Iemand bekend met dit teken? Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 Dat zou @Tanuki kunnen weten Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Peter Motte Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 On 6/16/2020 at 9:05 PM, Stefaan said: Beste stripvrienden, Ik ben in het bezit van 3 mooie tekeningen. Hierbij 2 foto's van 1 ervan. Wie herkent deze tekenaar. Zie alsook de signatuur op de 2de foto. De tekeningen zijn gemaakt in het jaar 1985. Bedankt voor jullie hulp. Met de meeste dank, Stefaan Het doet mij denken aan een strip uit de jaren 70 van een tekenaar die in Zonneland en in Robbedoes verscheen, maar ik herinner me zijn naam niet, en zelfs niet die van zijn reeksen. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
blacktiger Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 Lijkt erg op de tekenstijl van Servais. Quote Link to comment
fazerco Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 2 uren geleden, fazerco zei: Iemand bekend met dit teken? Het is Emmanuel Excoffier (Exem) Quote Link to comment
Theodoor Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 Dat teken kon ik niet koppelen aan Exem maar heb wel wat werk van hem gezien op internet zoals onderstaande boekjes. Quote a thing of beauty is a joy forever (John Keats 1795-1821) Link to comment
Peter Motte Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 On 6/16/2020 at 9:05 PM, Stefaan said: Beste stripvrienden, Ik ben in het bezit van 3 mooie tekeningen. Hierbij 2 foto's van 1 ervan. Wie herkent deze tekenaar. Zie alsook de signatuur op de 2de foto. De tekeningen zijn gemaakt in het jaar 1985. Bedankt voor jullie hulp. Met de meeste dank, Stefaan Hierbij denk ik niet aan Servais. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
BobFish Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 Op 18/6/2020 om 10:59, shakeitupguy zei: Lijkt op de stijl van Michel Crespin maar handtekening klopt niet als ik dit vergelijk met dédicaces. Crespin was ook mijn eerste gedacht ! Wel tof, zo'n mysterieuze tekening.. ik ben benieuwd of iemand het mysterie ontrafelt Quote Bob Fish's YouTube Bob Fish's Instagram Bob Fish's Leesgedrag Link to comment
Boekenmagazijn Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 Deed me denken aan Erika Raven, maar ook die signeerde anders. Quote Link to comment
Hamirubi Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 Ik lees de initialen D.P. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Peter Motte Posted September 5, 2020 Share Posted September 5, 2020 2 hours ago, Boekenmagazijn said: Deed me denken aan Erika Raven, maar ook die signeerde anders. Nope. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Tanuki Posted September 7, 2020 Share Posted September 7, 2020 Op 5/9/2020 om 12:25, Peter Motte zei: Dat zou @Tanuki kunnen weten Had gekunnen, maar dit is geen kanji. Quote Link to comment
Peter Motte Posted September 7, 2020 Share Posted September 7, 2020 Gelukkig ben ik niet gaan zoeken. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Recommended Posts