Yncke Posted December 13, 2020 Posted December 13, 2020 Tweede ronde. Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...? Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen. De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A Dit landschap in de nieuwe blauwbloezen vind ik ook een mooie. Simon B Aristophania azuur sjaakie yncke.be
Rik Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 Moeilijk! Ik vind ze beide mooi en iets hebben. Na veel wikken en wegen toch voor B gekozen. Omnia mutantur nihil interit
Lük Bey Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 Da's de eerste moeilijke van de tweede ronde wat mij betreft. Toch niet lang moeten nadenken, B is toch indrukwekkender, zou een mooie poster zijn. https://www.facebook.com/lukbey
Lük Bey Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 2 minuten geleden, Rik zei: veel wikken en wegen Dat zal wel meevallen, ik heb mijn reactie amper een minuut na het verschijnen van de poll geschreven en toch was je me voor https://www.facebook.com/lukbey
Rik Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 1 minuut geleden, Lük Bey zei: Dat zal wel meevallen, ik heb mijn reactie amper een minuut na het verschijnen van de poll geschreven en toch was je me voor Langer dan 10 sec is voor mij al veel wikken en wegen. Omnia mutantur nihil interit
mojo Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 Ik was met B even in de war. Zijn dat bergen in de verte of kust? Lucht of zee? Alle twee blijkbaar. This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
cinco Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 8 minuten geleden, Rik zei: Langer dan 10 sec is voor mij al veel wikken en wegen. Ah, iemand die flashtime toepast.
Kristof Berte Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 Dat groen doet pijn aan mijn ogen... Ligt dat aan mijn scherm, aan de scan of is het effectief fluoslijmgroen? Het lijkt alsof iemand er met net de verkeerde tint copics heeft op zitten kliederen. Best een mooie tekening wel. Voor A gekozen, omdat het knappe wolken zijn en een simpeler compositie. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Waldorf Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 A is mooier. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Lük Bey Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 27 minuten geleden, Kristof Berte zei: Ligt dat aan mijn scherm Ik denk het, bij mij zien de kleuren er prima uit. https://www.facebook.com/lukbey
cinco Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 Moeilijk kiezen, toch? In albumvorm maakt de Aristophania-pagina toch de sterkste indruk, al is die plaat in de Blauwbloezen ook ontzettend sfeervol.
Simon Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 13 minuten geleden, cinco zei: Moeilijk kiezen, toch? In albumvorm maakt de Aristophania-pagina toch de sterkste indruk, al is die plaat in de Blauwbloezen ook ontzettend sfeervol. Leuk om ze naast elkaar te zien in album. Persoonlijk vind ik A de betere vanwege de warmere kleuren. Het heeft een andere uitstraling. Iets nostalgisch.
Yncke Posted December 30, 2020 Author Posted December 30, 2020 1 hour ago, Kristof Berte said: Dat groen doet pijn aan mijn ogen... Ligt dat aan mijn scherm, aan de scan of is het effectief fluoslijmgroen? Voor een stuk de scan. Dit is de foto: yncke.be
Kristof Berte Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 Foto is inderdaad een stuk warmer. Ik zou nog gaan twijfelen... 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Madam Kito Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 t is nu niet alsof de kleuren in A zo geweldig zijn.
Vittorio Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 Zo dan, dat niemand over die afschuwelijke scan struikelt: Of gewoon zo: Maakt toch wel meer indruk dan die Blauwbloezen.
SPeeDy Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 Foto maakt veel beter, op de scan is alles te (licht)groen. Blauwbloezen is mooi maar er is iets raar met die wolken. B dus. Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Kristof Berte Posted December 30, 2020 Posted December 30, 2020 6 uren geleden, TDPB zei: t is nu niet alsof de kleuren in A zo geweldig zijn. Daarom dat ik twijfel... 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook
Tanuki Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 Op 30/12/2020 om 10:03, mojo zei: Ik was met B even in de war. Zijn dat bergen in de verte of kust? Lucht of zee? Alle twee blijkbaar. Ik heb hetzelfde probleem. Er klopt iets niet met die kustlijn. Voor mij de Blauwbloezen dus.
Madam Kito Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 Kustlijn. De horizon ligt ter hoogte van die witte nevel. (zoals te zien is in de niet ingekleurde tekening).
Lük Bey Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 Inderdaad, daar is niks mis mee, in het echt zie je die overgang ook niet per se altijd. Maar het leidt sommigen wel af precies, misschien was het beter geweest om die inktlijn te laten staan. https://www.facebook.com/lukbey
sjaakie Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 Bedankt voor de betere scan Vitorrio. Waar komt die zwart wit afbeelding vandaan ?
Vittorio Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 13 minuten geleden, sjaakie zei: Bedankt voor de betere scan Vitorrio. Waar komt die zwart wit afbeelding vandaan ? BDGEST forum: https://www.bdgest.com/forum/aristophania-dorison-parnotte-dargaud-t81660.html
Ambreville Posted December 31, 2020 Posted December 31, 2020 2 uren geleden, sjaakie zei: Bedankt voor de betere scan Vitorrio. Waar komt die zwart wit afbeelding vandaan ? Er is een zwart-wit integrale van de eerste twee delen van Black & White
Recommended Posts