Ga naar inhoud

[Tweede Ronde (7)] landschap 49 vs. landschap 44


Yncke

Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?  

66 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?


Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

  • Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
  • Poll closed on 06-01-21 at 08:00

Recommended Posts

Tweede ronde.

 

Welke van deze landschappen vind jij het bekoorlijkste, het indrukwekkendste, het aangrijpendste, ...?

Kortom, welke van deze twee landschappen verdient het voor jou om dit duel te winnen?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

 

Je stem is publiek, maar dat hoeft je niet tegen te houden om je keuze uit te leggen. 

In tegendeel, de bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

Dus ook de indiener mag zijn of haar landschap zoveel als nodig uitleggen en verdedigen.

 

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

 

A

 

Blauwbloezen.jpeg.7774eef5a06ed2a692e9ef

Dit landschap in de nieuwe blauwbloezen vind ik ook een mooie.

 

Simon

 

 

B

 

Aristophania.jpeg.83bed2b49510cf39277042

Aristophania azuur

 

sjaakie

Link naar reactie
  • Bonte pinned this topic

Ik was met B even in de war. Zijn dat bergen in de verte of kust? Lucht of zee? Alle twee blijkbaar.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
  • Bonte unpinned this topic

Dat groen doet pijn aan mijn ogen... Ligt dat aan mijn scherm, aan de scan of is het effectief fluoslijmgroen? Het lijkt alsof iemand er met net de verkeerde tint copics heeft op zitten kliederen. Best een mooie tekening wel. Voor A gekozen, omdat het knappe wolken zijn en een simpeler compositie.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
13 minuten geleden, cinco zei:

Moeilijk kiezen, toch?

In albumvorm maakt de Aristophania-pagina toch de sterkste indruk, al is die plaat in de Blauwbloezen ook ontzettend sfeervol.

 

PHI_0004.thumb.JPG.4b879baf5c0aae42339f1edb1749cf37.JPG

 

 

Leuk om ze naast elkaar te zien in album.
 

Persoonlijk vind ik A de betere vanwege de warmere kleuren. Het heeft een andere uitstraling. Iets nostalgisch. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...