Ga naar inhoud

Strips in promo


mojo

Recommended Posts

Er zou opnieuw een actie van La Laitière van start gegaan zijn, waarbij je een gratis strip (Bollie & Billie, Lucky Luke, ea) kan kiezen bij aankoop van een aantal producten.  De foto van de stand in de winkel (Carrefour dacht ik) heb ik al gezien, dus het bestaat wel degelijk.  Mijn zus heeft er al naar gevraagd en naar gekeken, omdat zij soms in die grotere winkels komt.  Maar hier nog nergens te vinden.  Misschien hebben andere meer geluk?

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
11 uren geleden, esteban² zei:

Er zou opnieuw een actie van La Laitière van start gegaan zijn, waarbij je een gratis strip (Bollie & Billie, Lucky Luke, ea) kan kiezen bij aankoop van een aantal producten.  De foto van de stand in de winkel (Carrefour dacht ik) heb ik al gezien, dus het bestaat wel degelijk.  Mijn zus heeft er al naar gevraagd en naar gekeken, omdat zij soms in die grotere winkels komt.  Maar hier nog nergens te vinden.  Misschien hebben andere meer geluk?

 

Onlangs een filmpje gezien van een stripliefhebber die in de Hyper Carrefour in Bpark Brugge werkt waarin hij zo'n display toont. (Het zou me overigens verbazen dat er op de reep niemand is die weet over wie ik het heb). 

 

Zelf heb ik d'r nog geen enkele gezien. 't Zou sowieso de eerste keer zijn tout court, moest ik d'r ene tegenkomen. 

Link naar reactie
2 uren geleden, Gilles zei:

 

Onlangs een filmpje gezien van een stripliefhebber die in de Hyper Carrefour in Bpark Brugge werkt waarin hij zo'n display toont. (Het zou me overigens verbazen dat er op de reep niemand is die weet over wie ik het heb). 

 

Zelf heb ik d'r nog geen enkele gezien. 't Zou sowieso de eerste keer zijn tout court, moest ik d'r ene tegenkomen. 

Filmpje gepost op FB op 28 april met tekst: 

Nu in de carrefour s

2 producten kopen van La Laitière en je mag 1 strip kiezen

Brugse Striepvlogger

https://www.facebook.com/michel.destickere/videos/962299448301517?idorvanity=339189536561270

 

 

Link naar reactie

Aha, dus ze bestaan wel degelijk. 👍 Alleen bij ons (nog) nergens te bespeuren. Het is inderdaad een gelijkaardige stand die op de foto stond. (op Twitter gespot) Met dezelfde albums. Iemand enig idee of het enkel bij Carrefour is of bv ook bij Delhaize?

 

Bammar is Michel de stripheld? :)

EDIT: Ook eens bij La Laitière zélf gevraagd. Die weten niet waarover ik het heb. 🤡

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
21 uren geleden, esteban² zei:

Aha, dus ze bestaan wel degelijk. 👍 Alleen bij ons (nog) nergens te bespeuren. Het is inderdaad een gelijkaardige stand die op de foto stond. (op Twitter gespot) Met dezelfde albums. Iemand enig idee of het enkel bij Carrefour is of bv ook bij Delhaize?

 

Bammar is Michel de stripheld? :)

EDIT: Ook eens bij La Laitière zélf gevraagd. Die weten niet waarover ik het heb. 🤡

Michel werkt in die carrefour. En zou deze stripheld soms geplezierd worden door zijn werkgever 😅😇

 

Link naar reactie
Op 30/12/2022 om 08:11, lukoste zei:

Mooie tip. Heb de eerste 5 integrales van Yoko Tsuno en de eerste 3 integrales van Buck Danny gekocht. Eens zien of het de moeite is om mijn oude integrales van Buck Danny te vervangen.

 

De integralen van Yoko ken ik al, geweldig, maar de integralen van Buck Danny nog niet. Ik heb wel 16 omnibussen van Buck Danny. Maar daar zit geen achtergrond informatie in. Zijn de integralen aan te bevelen ten op zicht van de ombiniussen?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
On 5/17/2023 at 11:42 PM, Hipster-69 said:

De integralen van Yoko ken ik al, geweldig, maar de integralen van Buck Danny nog niet. Ik heb wel 16 omnibussen van Buck Danny. Maar daar zit geen achtergrond informatie in. Zijn de integralen aan te bevelen ten op zicht van de ombiniussen?

Ik denk het wel. De dossiers zijn vrij divers naar inhoud toe, en best lijvig. Ik had vanmiddag deel 12 vast. dat dossier was 45 pagina's. De afwerking is degelijk, de druk op mat papier dat aan de oude Dupuis' doet denken.

 

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
7 uren geleden, bouncer zei:

 

Altijd een beetje " tricky", bij de beschrijving staat, licht beschadigd, knikje, scheurtje, krasje en/of deukje, ik

weet van mezelf dat ik altijd voor het gaafste exemplaar ga, goedkoop kan ook duurkoop zijn als het exemplaar

niet mooi " oogt ".

Dat "lichtbeschadigd" staat er bij ramsj vaak bij. Heb ze alledrie binnen. In oorspronkelijke folie en 0 beschadingen.

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Taschen heeft sale: https://www.taschen.com/en/books/sale/ . Zitten wel interessante stripgerelateerde dingen tussen waaronder Franse of Duitse Krazy Kat: https://www.taschen.com/en/books/comics/01173/george-herriman-s-krazy-kat-the-complete-color-sundays-1935-1944/ met 111/120 euro voordeel. En bv. History of EC Comics https://www.taschen.com/en/books/comics/01135/the-history-of-ec-comics/ en Marvel Comics Library. Fantastic Four https://www.taschen.com/en/books/comics/08115/marvel-comics-library-fantastic-four-vol-1-1961-1963/ met 50 euro korting.

 

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...