Ga naar inhoud

Strips in promo


mojo

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

In De Slegte in Antwerpen spotte ik vandaag stapels van volgende DDB-titels:

- Magic Wind 1, 2, 3
- Zij
- De weg van het leven

Allemaal in nieuwstaat en 5 euro per stuk, over dump gesproken. Ik heb de vijf albums doorbladerd maar was op eerste zich niet meteen mijn dada.

Zij.jpg

Magic Wind 1.jpg

Magic Wind 3.jpg

Magic Wind.jpg

Weg van het leven.jpg

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...

De vreugde over de lage prijs smelt als sneeuw voor de zon bij het zien van de deuken en kreuken in de cover van je gelimiteerde uitgave. Ik heb voor mijn Dictateur et le champignon de volle pot betaald bij Collector BD of BDWeb, en ik ben een tevreden afnemer. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
1 hour ago, Waldorf said:

De vreugde over de lage prijs smelt als sneeuw voor de zon bij het zien van de deuken en kreuken in de cover van je gelimiteerde uitgave. Ik heb voor mijn Dictateur et le champignon de volle pot betaald bij Collector BD of BDWeb, en ik ben een tevreden afnemer. 

Langs de andere kant, voor 129 euro zou ik hem niet besteld hebben.

Met de tip van Captivant heb ik me even laten gaan.

Is er een probleem met het album, dan stuur ik het gewoon terug voor een ander of mijn geld terug. De verpakking is uiteraard ver weg van het niveau van BD Empher or Black & White, maar de prijs ook.

 

image.png.f5092e620959dd94c6d47f56e5cda9c0.png

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Met de vermeldenswaardige aanbiedingen op DeStriep.be is het helaas afgelopen sinds de overname door StripWeb.  Ik weet dat zij enkel het ene gedeelte overgenomen hebben, maar toch heeft het duidelijk zijn effect op de gekende promo's.  Voorlopig geen gewoonteaankopen als S&W of Kiekeboes meer hier, tenzij ik een alternatief gevonden heb.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
46 minuten geleden, esteban² zei:

Met de vermeldenswaardige aanbiedingen op DeStriep.be is het helaas afgelopen sinds de overname door StripWeb.  Ik weet dat zij enkel het ene gedeelte overgenomen hebben, maar toch heeft het duidelijk zijn effect op de gekende promo's.  Voorlopig geen gewoonteaankopen als S&W of Kiekeboes meer hier, tenzij ik een alternatief gevonden heb.

 

Het is een beetje offtopic maar kom... In de winkel zelf is het ook niet meer hetzelfde als een aantal maanden geleden. Niet alleen de promo's lijden er onder.

Link naar reactie
5 uren geleden, Gilles zei:

 

Het is een beetje offtopic maar kom... In de winkel zelf is het ook niet meer hetzelfde als een aantal maanden geleden. Niet alleen de promo's lijden er onder.

Oh nee? Ik ben wel benieuwd. Leg eens uit. Ik ga er twee keer per jaar binnen. Tot nu toe altijd met heel veel plezier en elke keer blij met nieuwe vondsten en koopjes...

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
1 uur terug, Veto zei:

Oh nee? Ik ben wel benieuwd. Leg eens uit. Ik ga er twee keer per jaar binnen. Tot nu toe altijd met heel veel plezier en elke keer blij met nieuwe vondsten en koopjes...

 

Ik ongeveer maandelijks (al moet ik toegeven dat ik de laatste maanden slechts twee keer ben geweest). 

Opvallend weinig tweedehands, inderdaad weinig koopjes zoals hierboven gezegd, enkel Manu gezien van de "oude" bekende gezichten... Enfin, het is subjectief natuurlijk. 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Bedankt voor de tip! Ik ben wel geschrokken van Carrefour eigenlijk, ze zijn daar erg meegaand. Er waren bepaalde nummers die ze niet binnen hadden die ik wou combineren om aan 3+2 te geraken en die konden ze gewoon bestellen en later laten binnenkomen en toch laten meetellen voor de actie. Had uberhaupt niet eens verwacht dat je daar dingen kon bestellen, maar ik dacht ik vraag het nog maar eens.

 

Ik heb zo uiteindelijk 9 blueberry integrales + de integrale van alleen gekocht voor 134,03€ (3 + 2 gartis komt op 177,93€  maar heb nog eens 5% korting via het werk, en dan geven ze nog eens 3588 aan carrefour bonuspunten wat neer komt op 35€ die je dan aan andere dingen kan spenderen in carrefour maar die trek ik af van de stripprijs voor mijn mentale gezondheid) ipv  329,05€. Dus in feite 4 + 6 gratis. 

 

Ik ga de komende jaren die acties ook in de gaten moeten houden!

Link naar reactie
17 minutes ago, Pilsudski said:

Bedankt voor de tip! Ik ben wel geschrokken van Carrefour eigenlijk, ze zijn daar erg meegaand. Er waren bepaalde nummers die ze niet binnen hadden die ik wou combineren om aan 3+2 te geraken en die konden ze gewoon bestellen en later laten binnenkomen en toch laten meetellen voor de actie. Had uberhaupt niet eens verwacht dat je daar dingen kon bestellen, maar ik dacht ik vraag het nog maar eens.

 

Ik heb zo uiteindelijk 9 blueberry integrales + de integrale van alleen gekocht voor 134,03€ (3 + 2 gartis komt op 177,93€  maar heb nog eens 5% korting via het werk, en dan geven ze nog eens 3588 aan carrefour bonuspunten wat neer komt op 35€ die je dan aan andere dingen kan spenderen in carrefour maar die trek ik af van de stripprijs voor mijn mentale gezondheid) ipv  329,05€. Dus in feite 4 + 6 gratis. 

 

Ik ga de komende jaren die acties ook in de gaten moeten houden!

Geweldig verhaal. Ik wist ook niet dat je daar kon bestellen. Hoe doe je dat dan, gewoon in de rayon vragen? Waar was dat?

 

 

 

Link naar reactie
1 minuut geleden, bammar zei:

Ik heb dat in Hasselt ook al gedaan. Aan de infodesk van de media kan je vragen of strips in stock zijn en desnoods bestellen.

Inderdaad, de verantwoordelijke voor die afdeling kon dan kijken in de computer wat ze binnenhebben en wat ze kunnen bestellen. Er zit blijkbaar heel wat meer in hun computer dan wat ze in de winkel hebben staan. 


Telefonisch kan je het trouwens ook navragen en ze kunnen het zelfs opzij leggen voor u aan de balie.

 

Was Carrefour Sint Denijs Westrem in mijn geval maar ik neem aan dat dat wel in alle carrefours het geval zal zijn. 

Link naar reactie
1 minute ago, Pilsudski said:

Inderdaad, de verantwoordelijke voor die afdeling kon dan kijken in de computer wat ze binnenhebben en wat ze kunnen bestellen. Er zit blijkbaar heel wat meer in hun computer dan wat ze in de winkel hebben staan. 


Telefonisch kan je het trouwens ook navragen en ze kunnen het zelfs opzij leggen voor u aan de balie.

 

Was Carrefour Sint Denijs Westrem in mijn geval maar ik neem aan dat dat wel in alle carrefours het geval zal zijn. 

Soms ben je toch blij dat je in Belgische supermarkten kan gaan shoppen. Ok. Colruyt heeft geen kleine potten Nutella meer, maar dat is een goede strip wel waard.

 

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...

Er is een strip-kraam dat aan de kustlijn op (avond?)markten en braderie-toestanden staat.  Die verkopen de recente titels van alle gangbare reeksen (Sus en Wis, Kiekeboes, Kampioenen, etc) aan 3.50 euro per stuk en schijnen ook een grote voorraad te hebben.  Iemand die weet om welk kraam het gaat?  En wanneer die precies waar staan ofzo?  Ik weet dat ze al gespot zijn in Nieuwpoort en De Panne.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
8 uren geleden, esteban² zei:

Er is een strip-kraam dat aan de kustlijn op (avond?)markten en braderie-toestanden staat.  Die verkopen de recente titels van alle gangbare reeksen (Sus en Wis, Kiekeboes, Kampioenen, etc) aan 3.50 euro per stuk en schijnen ook een grote voorraad te hebben.  Iemand die weet om welk kraam het gaat?  En wanneer die precies waar staan ofzo?  Ik weet dat ze al gespot zijn in Nieuwpoort en De Panne.

Hier in Lokeren stond ook zo een kraam. Telkens ik hen vroeg hoe ze aan die boeken kwamen kreeg ik een wazig antwoord. Tijd geleden stonden ze in de krant dat ze gestolen boeken van drukkerijen verkochten. Nieuwe boeken aan halve prijs zijn meestal van de kar gevallen bij een drukkerij.

Link naar reactie

Ow.  Das minder.  Natuurlijk geen idee of we het over dezelfde verkopers hebben.  Even dacht ik destijds dat ze aan De Striep verbonden waren ofzo, die de nieuwe strips van het afgelopen jaar ook altijd aan de helft van de prijs zetten.  (Urbanus, Jommeke, S&W, ...)  Enfin, tot vóór de recente veranderingen, that is.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Verschillende Kiekeboes aan 3 voor 10 euro bij BoekenVoordeel.

Dit is wel niet de reguliere uitgave, maar een geniete versie die in 2015 samen met het weekblad Story verkrijgbaar was.

 

Waar blijft deze stock eigenlijk 7 jaar lang rondslingeren voordat-ie weer opnieuw opduikt bij een winkel zoals BoekenVoordeel??

 

afbeelding.png.08d28adb983ae054017f427119a6adf8.pngafbeelding.png.89a1b161fecd76ae78a7e505a65fca8e.pngafbeelding.png.62148a515ac47863b35ee1747b2e9c46.png

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...