Firmin Van De Kasseien Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 Strips : 2+1 vanaf vandaag in de Carrefour hypermarkten Quote Link to comment
Hamirubi Posted September 18, 2021 Share Posted September 18, 2021 Op 15/9/2021 om 20:39, Firmin Van De Kasseien zei: Strips : 2+1 vanaf vandaag in de Carrefour hypermarkten Bedankt, Firmin! Deze namiddag toch eens afgezakt naar Uustakker, maar het aanbod viel wat tegen. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
cinco Posted October 2, 2021 Share Posted October 2, 2021 Je krijgt bij Kruidvat België 2 gratis S&W kortverhalen als je 2 artikelen van deelnemende producten koopt. (bv. Axe en Signal) Quote Link to comment
cinco Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Zo sien de achterflappen van die gratis Kruidvat S&Ws eruit. Quote Link to comment
Peter Motte Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Op 2/10/2021 om 16:26, cinco zei: Je krijgt bij Kruidvat België 2 gratis S&W kortverhalen als je 2 artikelen van deelnemende producten koopt. (bv. Axe en Signal) Ik voel plots een enorme behoefte aan aftershave. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Veto Posted November 3, 2021 Share Posted November 3, 2021 In De Slegte in Antwerpen spotte ik vandaag stapels van volgende DDB-titels: - Magic Wind 1, 2, 3 - Zij - De weg van het leven Allemaal in nieuwstaat en 5 euro per stuk, over dump gesproken. Ik heb de vijf albums doorbladerd maar was op eerste zich niet meteen mijn dada. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
eriktex Posted December 8, 2021 Share Posted December 8, 2021 De gehele maand december geen portokosten bij HUM! en als klap op de vuurpijl bij iedere bestelling een gratis album! Surf snel naar https://www.uitgeverijhum.nl/aanbieding/2021DecemberSale.htm Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
Yncke Posted December 10, 2021 Share Posted December 10, 2021 De Humble Bundle heeft een strips + de bijbehorende games aanbieding. Blacksad, XIII, Asterix&Obelix Romastered, De Aasgieren, Djinn,... Quote yncke.be Link to comment
Ambreville Posted January 19, 2022 Share Posted January 19, 2022 Geluk is soms…de juiste Amazon vinden. Quote Link to comment
Captivant Posted January 19, 2022 Share Posted January 19, 2022 Zorgvuldig en liefdevol verpakt zodat het boek puntgaaf aankomt. Zo'n prachtig bedrijf met zijn fantastische aanbiedingen gun je het ook meer dan je dure SSZ. Puur geluk. Quote Link to comment
Waldorf Posted January 20, 2022 Share Posted January 20, 2022 De vreugde over de lage prijs smelt als sneeuw voor de zon bij het zien van de deuken en kreuken in de cover van je gelimiteerde uitgave. Ik heb voor mijn Dictateur et le champignon de volle pot betaald bij Collector BD of BDWeb, en ik ben een tevreden afnemer. Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Ambreville Posted January 20, 2022 Share Posted January 20, 2022 1 hour ago, Waldorf said: De vreugde over de lage prijs smelt als sneeuw voor de zon bij het zien van de deuken en kreuken in de cover van je gelimiteerde uitgave. Ik heb voor mijn Dictateur et le champignon de volle pot betaald bij Collector BD of BDWeb, en ik ben een tevreden afnemer. Langs de andere kant, voor 129 euro zou ik hem niet besteld hebben. Met de tip van Captivant heb ik me even laten gaan. Is er een probleem met het album, dan stuur ik het gewoon terug voor een ander of mijn geld terug. De verpakking is uiteraard ver weg van het niveau van BD Empher or Black & White, maar de prijs ook. Quote Link to comment
Ambreville Posted January 21, 2022 Share Posted January 21, 2022 Best een leuke Humble Bundle. https://www.humblebundle.com/books/humanoids-megabundle-featuring-incal-books?utm_campaign=07_0562&utm_medium=paid&utm_source=facebook&utm_content=2022_humanoidsmegabundlefeaturingincal_msrp&utm_term=2022_humanoidsmegabundlefeaturingincal_book_bundle_desktop&fbclid=IwAR0kLlFrOjRVnJStrfwOQYnIYOwRVad-asA1sJ-aCPp4Erb0Z3Lp8DR8MwI Veel Humanoids, Jodorowskiverse en betere comics. Quote Link to comment
Hamirubi Posted January 24, 2022 Share Posted January 24, 2022 1 uur geleden, cinco zei: Kijk, dit is wat ik bedoel. Allemaal te koop voor 15 euro ipv 24,95 euro. https://shop.standaarduitgeverij.be/winkel/strips/robbedoes/robbedoes-dossieruitgaven-een-rustige-vakantie/ https://shop.standaarduitgeverij.be/winkel/strips/robbedoes/robbedoes-dossieruitgaven-boeven-op-de-kermis/ https://shop.standaarduitgeverij.be/winkel/strips/robbedoes/robbedoes-dossieruitgaven-de-super-quick/ Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
esteban² Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Met de vermeldenswaardige aanbiedingen op DeStriep.be is het helaas afgelopen sinds de overname door StripWeb. Ik weet dat zij enkel het ene gedeelte overgenomen hebben, maar toch heeft het duidelijk zijn effect op de gekende promo's. Voorlopig geen gewoonteaankopen als S&W of Kiekeboes meer hier, tenzij ik een alternatief gevonden heb. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Gilles Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 46 minuten geleden, esteban² zei: Met de vermeldenswaardige aanbiedingen op DeStriep.be is het helaas afgelopen sinds de overname door StripWeb. Ik weet dat zij enkel het ene gedeelte overgenomen hebben, maar toch heeft het duidelijk zijn effect op de gekende promo's. Voorlopig geen gewoonteaankopen als S&W of Kiekeboes meer hier, tenzij ik een alternatief gevonden heb. Het is een beetje offtopic maar kom... In de winkel zelf is het ook niet meer hetzelfde als een aantal maanden geleden. Niet alleen de promo's lijden er onder. Quote Link to comment
esteban² Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 De winkel heb ik helaas nog nooit kunnen bezoeken. Ik bundelde mijn promo-titels steeds via de site tot een bepaald bedrag. Toch heel wat mooie koopjes kunnen doen. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Veto Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 5 uren geleden, Gilles zei: Het is een beetje offtopic maar kom... In de winkel zelf is het ook niet meer hetzelfde als een aantal maanden geleden. Niet alleen de promo's lijden er onder. Oh nee? Ik ben wel benieuwd. Leg eens uit. Ik ga er twee keer per jaar binnen. Tot nu toe altijd met heel veel plezier en elke keer blij met nieuwe vondsten en koopjes... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Gilles Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 1 uur terug, Veto zei: Oh nee? Ik ben wel benieuwd. Leg eens uit. Ik ga er twee keer per jaar binnen. Tot nu toe altijd met heel veel plezier en elke keer blij met nieuwe vondsten en koopjes... Ik ongeveer maandelijks (al moet ik toegeven dat ik de laatste maanden slechts twee keer ben geweest). Opvallend weinig tweedehands, inderdaad weinig koopjes zoals hierboven gezegd, enkel Manu gezien van de "oude" bekende gezichten... Enfin, het is subjectief natuurlijk. Quote Link to comment
TDPB Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Ik merk alvast geen verschil in de winkel. Quote Link to comment
Firmin Van De Kasseien Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Strips : 3 kopen + 2 gratis bij Carrefour vanaf 26/01/2022 t/m 16/02/2022 Quote Link to comment
lukoste Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 3 hours ago, Firmin Van De Kasseien said: Strips : 3 kopen + 2 gratis bij Carrefour vanaf 26/01/2022 t/m 16/02/2022 mooie tip, bedankt! Quote Link to comment
esteban² Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 Argh, wij hebben geen enkele grote Carrefour in de buurt. Laat staan ééntje met strips. Eigenlijk goed. Beter voor de portemonnee. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
Pilsudski Posted February 15, 2022 Share Posted February 15, 2022 Bedankt voor de tip! Ik ben wel geschrokken van Carrefour eigenlijk, ze zijn daar erg meegaand. Er waren bepaalde nummers die ze niet binnen hadden die ik wou combineren om aan 3+2 te geraken en die konden ze gewoon bestellen en later laten binnenkomen en toch laten meetellen voor de actie. Had uberhaupt niet eens verwacht dat je daar dingen kon bestellen, maar ik dacht ik vraag het nog maar eens. Ik heb zo uiteindelijk 9 blueberry integrales + de integrale van alleen gekocht voor 134,03€ (3 + 2 gartis komt op 177,93€ maar heb nog eens 5% korting via het werk, en dan geven ze nog eens 3588 aan carrefour bonuspunten wat neer komt op 35€ die je dan aan andere dingen kan spenderen in carrefour maar die trek ik af van de stripprijs voor mijn mentale gezondheid) ipv 329,05€. Dus in feite 4 + 6 gratis. Ik ga de komende jaren die acties ook in de gaten moeten houden! Quote Link to comment
Ambreville Posted February 15, 2022 Share Posted February 15, 2022 17 minutes ago, Pilsudski said: Bedankt voor de tip! Ik ben wel geschrokken van Carrefour eigenlijk, ze zijn daar erg meegaand. Er waren bepaalde nummers die ze niet binnen hadden die ik wou combineren om aan 3+2 te geraken en die konden ze gewoon bestellen en later laten binnenkomen en toch laten meetellen voor de actie. Had uberhaupt niet eens verwacht dat je daar dingen kon bestellen, maar ik dacht ik vraag het nog maar eens. Ik heb zo uiteindelijk 9 blueberry integrales + de integrale van alleen gekocht voor 134,03€ (3 + 2 gartis komt op 177,93€ maar heb nog eens 5% korting via het werk, en dan geven ze nog eens 3588 aan carrefour bonuspunten wat neer komt op 35€ die je dan aan andere dingen kan spenderen in carrefour maar die trek ik af van de stripprijs voor mijn mentale gezondheid) ipv 329,05€. Dus in feite 4 + 6 gratis. Ik ga de komende jaren die acties ook in de gaten moeten houden! Geweldig verhaal. Ik wist ook niet dat je daar kon bestellen. Hoe doe je dat dan, gewoon in de rayon vragen? Waar was dat? Quote Link to comment
bammar Posted February 15, 2022 Share Posted February 15, 2022 7 minuten geleden, Ambreville zei: Geweldig verhaal. Ik wist ook niet dat je daar kon bestellen. Hoe doe je dat dan, gewoon in de rayon vragen? Waar was dat? Ik heb dat in Hasselt ook al gedaan. Aan de infodesk van de media kan je vragen of strips in stock zijn en desnoods bestellen. Quote Link to comment
Pilsudski Posted February 15, 2022 Share Posted February 15, 2022 1 minuut geleden, bammar zei: Ik heb dat in Hasselt ook al gedaan. Aan de infodesk van de media kan je vragen of strips in stock zijn en desnoods bestellen. Inderdaad, de verantwoordelijke voor die afdeling kon dan kijken in de computer wat ze binnenhebben en wat ze kunnen bestellen. Er zit blijkbaar heel wat meer in hun computer dan wat ze in de winkel hebben staan. Telefonisch kan je het trouwens ook navragen en ze kunnen het zelfs opzij leggen voor u aan de balie. Was Carrefour Sint Denijs Westrem in mijn geval maar ik neem aan dat dat wel in alle carrefours het geval zal zijn. Quote Link to comment
Ambreville Posted February 15, 2022 Share Posted February 15, 2022 1 minute ago, Pilsudski said: Inderdaad, de verantwoordelijke voor die afdeling kon dan kijken in de computer wat ze binnenhebben en wat ze kunnen bestellen. Er zit blijkbaar heel wat meer in hun computer dan wat ze in de winkel hebben staan. Telefonisch kan je het trouwens ook navragen en ze kunnen het zelfs opzij leggen voor u aan de balie. Was Carrefour Sint Denijs Westrem in mijn geval maar ik neem aan dat dat wel in alle carrefours het geval zal zijn. Soms ben je toch blij dat je in Belgische supermarkten kan gaan shoppen. Ok. Colruyt heeft geen kleine potten Nutella meer, maar dat is een goede strip wel waard. Quote Link to comment
cinco Posted February 15, 2022 Share Posted February 15, 2022 10 minuten geleden, Ambreville zei: Soms ben je toch blij dat je in Belgische supermarkten kan gaan shoppen. Quote Link to comment
esteban² Posted April 11, 2022 Share Posted April 11, 2022 Er is een strip-kraam dat aan de kustlijn op (avond?)markten en braderie-toestanden staat. Die verkopen de recente titels van alle gangbare reeksen (Sus en Wis, Kiekeboes, Kampioenen, etc) aan 3.50 euro per stuk en schijnen ook een grote voorraad te hebben. Iemand die weet om welk kraam het gaat? En wanneer die precies waar staan ofzo? Ik weet dat ze al gespot zijn in Nieuwpoort en De Panne. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
linthout Posted April 12, 2022 Share Posted April 12, 2022 8 uren geleden, esteban² zei: Er is een strip-kraam dat aan de kustlijn op (avond?)markten en braderie-toestanden staat. Die verkopen de recente titels van alle gangbare reeksen (Sus en Wis, Kiekeboes, Kampioenen, etc) aan 3.50 euro per stuk en schijnen ook een grote voorraad te hebben. Iemand die weet om welk kraam het gaat? En wanneer die precies waar staan ofzo? Ik weet dat ze al gespot zijn in Nieuwpoort en De Panne. Hier in Lokeren stond ook zo een kraam. Telkens ik hen vroeg hoe ze aan die boeken kwamen kreeg ik een wazig antwoord. Tijd geleden stonden ze in de krant dat ze gestolen boeken van drukkerijen verkochten. Nieuwe boeken aan halve prijs zijn meestal van de kar gevallen bij een drukkerij. Quote Link to comment
esteban² Posted April 12, 2022 Share Posted April 12, 2022 Ow. Das minder. Natuurlijk geen idee of we het over dezelfde verkopers hebben. Even dacht ik destijds dat ze aan De Striep verbonden waren ofzo, die de nieuwe strips van het afgelopen jaar ook altijd aan de helft van de prijs zetten. (Urbanus, Jommeke, S&W, ...) Enfin, tot vóór de recente veranderingen, that is. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link to comment
nonkel Fillemon Posted April 15, 2022 Share Posted April 15, 2022 Ik denk dat die alle avondmarkten aan de kust doen. Dus gewoon uren eens opzoeken. Quote Link to comment
Firmin Van De Kasseien Posted June 11, 2022 Share Posted June 11, 2022 Vanaf woensdag 15/06/2022 in den Aldi : FSC-gecertificeerde strips van Jommeke aan 4,99 EURO ! Quote Link to comment
Firmin Van De Kasseien Posted June 20, 2022 Share Posted June 20, 2022 Vanaf woensdag 22/06/2022 : 2+1 op strips in de Carrefour hypermarkten V Quote Link to comment
cinco Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 Verschillende Kiekeboes aan 3 voor 10 euro bij BoekenVoordeel. Dit is wel niet de reguliere uitgave, maar een geniete versie die in 2015 samen met het weekblad Story verkrijgbaar was. Waar blijft deze stock eigenlijk 7 jaar lang rondslingeren voordat-ie weer opnieuw opduikt bij een winkel zoals BoekenVoordeel?? Quote Link to comment
TDPB Posted July 9, 2022 Share Posted July 9, 2022 In een of andere depot van de uitgever veronderstel ik. Tot die jaren later eens de stock opmaken en merken dat ze nog dingen hebben liggen die ze niet kunnen verkopen of dat ze terug plaats nodig hebben. Quote Link to comment
cinco Posted July 10, 2022 Share Posted July 10, 2022 In Boekenvoordeel kan je ook bijna constant strips van onder andere Lucky Luke, de Smurfen, de Blauwbloezen en momenteel ook Guust aan 2 of 3 euro kopen. Aanbod kan variëren afhankelijk van het filiaal. Quote Link to comment
cinco Posted July 14, 2022 Share Posted July 14, 2022 Ge kunt in het (Belgisch) Kruidvat weer 2 gratis 'S&Ws in het kort' meepikken als ge bijvoorbeeld 2 tubes tandpasta koopt. de Kruidvattoren: Quote Link to comment
Firmin Van De Kasseien Posted July 25, 2022 Share Posted July 25, 2022 Mosselen in promo met gratis stripboek van Suske en Wiske bij Makro. Quote Link to comment
Recommended Posts