Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Anthony

Je meest herlezen strip(s)

Recommended Posts

Tegenwoordig heb ik te veel om nog regelmatig te herlezen.

Wel nog onlangs Dérive 1 & 2 van Andreas herlezen.

In recente jaren herlas ik wel vaker Andreas, o.a. de hele Capricornus, Rork, Raffington Event, etc.

Toen ik een jaar of tien was, herlas ik zo vaak Suske en Wiske dat ik van elk willekeurig plaatje de titel van het album kon vermelden. Sindsdien ook regelmatig herlezen: Blake & Mortimer, Yoko Tsuno enz.

Maar eigenlijk is het ondoenbaar op te sommen wat ik allemaal heb herlezen, want het is enorm veel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De laatste jaren herlees ik bijna niets meer. Omdat het meestal tegenviel. Het verhaal en/of de dialogen, en/of de découpage/time flow moeten echt wel sterk zijn om het voor een tweede of derde maal te willen herlezen. Soms durf ik een album niet te herlezen uit vrees dat een positeve eerste ervaring na herlezen vervalt in het niets. Zo was het herlezen van de kuifje albums eigenlijk een tegenvaller, maar die ga ik toch nog eens een kans geven.

Ik neem wel bijna dagelijks strips in de hand om naar de tekeningen te kijken. Zelfs te bestuderen. Of gewoon de sfeer opsnuiven...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Op Zoek naar peter Pan verschijnt in het Frans binnenkort in eenzelfde integrale uitvoering (groot formaat, zwart-wit) als Comanche en al een paar Thorgals.

51h45z7E0LL._SX392_BO1,204,203,200_.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen