Ga naar inhoud

je favoriete chips-smaken


cinco

Recommended Posts

En toch vind ik vaak mijn goesting niet.  Meestal val ik voor de meer speciale en gelimiteerde smaken.  Ik ben een proeverke op dat vlak. :) 

Momenteel favoriet:

image.thumb.png.81aee6433ff89f70becde10cc448b3d7.png
 Vond ik ook ongelooflijk lekker (maar was maar korte periode te krijgen) :( :

image.thumb.png.338ead19bc54cdae8fb35fe677a4fea8.png
En ik vermoed dat ik deze ook geweldig zou vinden, laat maar komen bij ons, Lays!
image.thumb.png.ddfb9c130645e33b9675d261d3a75a2f.png
 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Zout...ja...dat lust ik ook wel. Vooral bij chips en vlees. Daar krijg je dan dorst van. Kun je een lekkere fles Chimay, Bernardus of een Merlot opentrekken en uw dorst lessen. Heerlijk en hemels.

Link naar reactie
9 uren geleden, IvoVWS zei:

Heeft iemand hier eigenlijk die chips met Bicky-smaak geproefd?

 

Ja, niet te vreten. En ik herinner me een Hollandse versie met Joppie-smaak. Idem.

 

Momenteel heeft Pringles enkele smaken van Pringles Rice in de winkels verdeeld:

De Peking duck heb ik nog niet kunnen vinden, de drie anderen zijn best lekker.

afbeelding.png

Link naar reactie

Altijd zout of pickels hier! Nothing beats the classics. En als we eens zotjes doen mag het een pakje grills zijn.

 

Lays of Croky pickels? Naar wat gaat de voorkeur hier bij de kenners?

Beiden hebben een heel verschillende smaak vind ik, maar toch zou ik zo niet direct kunnen zeggen welke ik de beste vind.

 

 

Link naar reactie

Vandaag in de winkel gezien; Pringles met kebabsmaak. Jawel. Kebab.

Op zich niets mis met ne kebab. Zelfs het samengeperst slachtafval dat je bij ons vindt, kan smaken bij momenten. Momenten die al eens voorvallen na drie uur 's nachts en met één Duvel teveel op. 

Het idee echter van chips met de smaak van ajuin, rauwe kool, slecht vlees en looksaus (zoals een echte kebabzaak is Pringles de pepertjes vergeten) geeft me een existentiële crisis.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Hier in Spanje is eigenlijk niet veel keuze, je moet bij de buitenlandse rayon gaan kijken voor wat variatie (voornamelijk de Engelse smaken, cheese & onion enz).

 

Een standaardmaak die je hier wel overal vindt, een beetje zoals paprika bij ons, is 'campesinas', smaak van tomaten (en ajuin). Is best lekker:

 

81VYWs8KQ6L._AC_SL1500_.jpg

 

 

En nog eentje die ik deze zomer voor het eerst gezien heb ergens in Noord-Spanje: spiegeleismaak! Dat smaakte echt wel naar eieren, ik kon niet uitmaken of dat nu walgelijk was of niet maar ik kon er toch niet afblijven :) 

 

fried_egg_flavoured_crips_PRA9994_Vicent

Link naar reactie
12 minuten geleden, Tanuki zei:

Ik ben wel wat gewoon, durf wel eens Koreaanse Cup ramen halen in de lokale toko.

Maar deze was uitverkocht, de andere twee heb ik zonet gekocht.

 

Ik had echt moeite met die chips. Nochtans eet ik ook kebab met sambal of samoeraisaus en de nodige pepers, dus het is niet dat ik niks pikant eet. Maar bij deze chips had ik echt het gevoel van één keer en nooit meer.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...