Ga naar inhoud

favoriete televisie intros


cinco

Recommended Posts

Er zijn al enkele mooie genoemd.  Maar nog geen (non-anime) animatie.  Dan vind ik volgende best goed.

 

Deze versies van Beetlejuice, waarvan die wervelende animatie voor een TV-cartoon toch niet zo vanzelfsprekend was in die tijd.

 

 

Die van Hilda vind ik een zeer geslaagd hedendaags voorbeeld.
 

 

 

Blijft één van de meest iconische aller tijden, The Simpsons.  Al vind ik de allerlaatste versie misschien iets te vol zitten.  En van de gast-intro's is het ook steeds genieten.

 


Die van de MIB tekenfilmserie vond ik ook zeer goed destijds, vooral omdat het toen iets helemaal anders dan gewend in tekenfilmlandschap.
 


 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Eerste keer dat ik een You Tube link hier probeer, hoop dat het werkt... Het is wel een oude intro, maar ik vond het altijd mooi toen ik jong was.

 

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Kzhwx8aOO0A" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

 

Edit: nee, lukt niet... Ik zal straks nog een keer proberen...

Link naar reactie
2 minuten geleden, charles zei:

Eerste keer dat ik een You Tube link hier probeer, hoop dat het werkt... Het is wel een oude intro, maar ik vond het altijd mooi toen ik jong was.

 

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Kzhwx8aOO0A" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

 

Ik zal het even invoegen.

 

 

 

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
2 uren geleden, Tanuki zei:

Dat is 'm. Net als the A-team kan ik hier niet meer naar kijken, maar die intro (de muziek toch) blijft geweldig goed.

 

Dat herken ik wel.  Onlangs nog een A-Team aflevering gezien.  Duidelijk een product van z'n tijd waar ik vandaag de dag nog maar moeilijk kan naar kijken.  Nog erger is McGuyver, waar ik vroeger grote fan van was, zeer slecht verouderd.  Laten we dit maar een mooie herinnering blijven, dacht ik zo.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...