Ga naar inhoud

integrales die er nooit maar dan ook nooit zullen komen


cinco

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
17 uren geleden, Firmin Van De Kasseien zei:

Omdat Jacques Vermeire dit jaar 70 is geworden komt er toch een integrale !

jacques vermeire integraal.jpg

 

Ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets ooit zou kopen. Zal wel weer ongeïnspireerde middelmatigheid zijn op basis van massa's clichés die anderen al veel beter gebruikten.

Link naar reactie
19 uren geleden, Hamirubi zei:

Ik trap alvast niet in de grapjes van Firmin!

Naar aanleiding van zijn 70ste verjaardag komt Jacques Vermeire dit najaar met een limited edition herdruk (beperkt op 500 genummerde stuks) van zijn 7-delige stripreeks “Jacques Vermeire”. De eerste strip “Den boer op!” kwam uit in 1993, gevolgd door 6 andere strips waarvan de laatste uitkwam in 1995.

De herdrukken van deze strips worden gebundeld en aangeboden in een unieke hardcover verzamelbox (luxe foedraal). Deze wordt genummerd en gelimiteerd op 500 stuks. Daarnaast zijn ook de strips zelf hardcovers. De verzamelbox wordt handgesigneerd door Jacques Vermeire zelf. 

Winkeladviesprijs: 70,00 EUR

Link naar reactie
4 minuten geleden, Firmin Van De Kasseien zei:

 

De uitgave is gepland voor begin november dus zullen er waarschijnlijk signeersessies zijn in Antwerpen en Kortrijk.

 

 

Zijn daar dan beurzen? Mijn enige bron van info omtrent beurzen is het subforum, maar ondanks de vele die er op komen mis ik er precies toch altijd wel wat.

Link naar reactie

Leonardo.....

Daar is e.e.a. in het nederlands van uitgekomen.

toen weer e.e.a. in het nederlands  in nieuwe nummers en die bleken toch al helemaal of gedeeltelijk uitgegeven te zijn.

En toen snapte niemand er iets meer van.

Als er al een integrale zou komen wil je deze dan nog aanschaffen????

Ik ben het spoor bijster, dwz dankzij stripspeciaalzaak.be die er ooit een item aan geweidt hebben kan ik het nog enigzins volgens maar aangezien ze in het frans al een stuk verder zijn...........

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...