Ga naar inhoud

Leuke Dingen


retep

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Awel, Lego Masters heeft aan mij een trouwe kijker.  Nog fans?  Wat ik vooral aan 'onze' editie kan waarderen, is het feit dat het programma niet gericht is op al het overmatige drama tussen de kandidaten.  Dat is elders wel het geval, hier niet.  Want van dergelijke opgeblazen reality-TV ben ik absoluut geen fan.  In mijn omgeving hebben enkele mensen, nochtans Lego-bouwers, het omschreven als doodsaai om die reden.  Ik vind het net enorm leuk om die reden.  Anderen omschrijven het als 'verf zien drogen', maar ik ben geboeid als geen ander.   Naar mijn gevoel gaat het vooral over datgene waarover het moet gaan.  En ik kan ervan genieten om ingenieuze bouwwerkjes tot leven te zien komen.  Er zitten straffe duo's tussen.  De Lego-fans die ik ken kopen dat vooral om te bouwen en dan weg te zetten.  Dat is mijn ding niet, zo braafjes een plan volgen en dan ... dat is het dan?  Neen, geef mij maar de creatievelingen van Lego Masters. :) 

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
Op 27/4/2020 om 17:29, Tanuki zei:

Ik ken enkel deze editie, maar ik kan je wel volgen. Ik vreesde immers ook zo'n plot, maar hier hebben de bouwwerken duidelijk de hoofdrol. Wat sommige duo's weten neer te zetten is zonder meer straf.

Idd.  Waar ik nog het meest onder de indruk van ben, is de tijd waarin ze het klaarspelen.  Daar neem ik mijn hoedje voor af.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 5/5/2020 om 20:38, Aleksandr zei:

had ik nu maar zo een Willys Jeep   :unsure: die hangjongeren hoef ik er niet bij

Inderdaad!😎 

Hier de toenmalige NL-prinses Beatrix (16) met haar jongere zussen in de Willy's Jeep van haar vader:

 

Beatrix-Jeep-1.jpg

Beatrix-Jeep-2.jpg

 

Geen hangjongeren, maar koningin Beatrix met haar 3 zonen in een Jeep: 

 

Beatrix-Jeep-3.jpg

 

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
Op 17/5/2020 om 05:55, Aleksandr zei:

Foei foei Beatrix toch, rijden zonder rijbewijs, mag toch niet...

 

CAR_eX-Queen-Mag_Hof-Journaal-Story_Kathy-Pauwels_Winter-2018-_Nr-14_Prinses-Claire_Van-rots-inde-br-abeth-zonder-rijbewijs_Range-Rover_Balmoral-Schotland.thumb.jpg.41914008add46d2c737f9e27dcb2e38d.jpg

 

alhoewel, er zijn blijkbaar wel meer van die gekroonde hoofden die even gaan joyriden in de tuin...   :rolleyes:   :D

 

De Britse Queen haalde in 1945 haar rijbewijs en was daarnaast ook vrachtwagenmonteur. Bron: https://tinyurl.com/ybq9focv

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
Op 18/5/2020 om 21:56, Aleksandr zei:

zo zie je maar weer, <de boekskes> zijn niet te geloven...

maar maak ze best niet boos, want dan .

 

1993_Queen-Elizabeth-II-firing-a-machine-gun_back-in-1993___________born-1926__was-67-jaar.jpg

Maar pas ook op voor de voormalige NL-koningin...

 

gewapende-Bea.jpg

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...