Ga naar inhoud

Vooruitzichten 2024


cinco

Recommended Posts

Nu de grootste uitgeverijen hun najaarspakketten hebben bekendgemaakt, wordt het duidelijk van welke reeksen en uitgaves we pas in 2024 (of later) een release kunnen verwachten.

Zelf hoop ik dat we het slot van Beestenburcht meekrijgen in het komende schrikkeljaar.

 

afbeelding.png.b4de8856895fe1fec308e01e2486a794.png

 

enkele andere uitgaves in het vooruitzicht:

 

- Black Squaw 4 (afsluitend deel)

- Sangre 4

- Trollen van Troy 26 (kan mogelijk nog in december '23 uitkomen??)

- Mademoiselle J. 3

- Keizerin Charlotte 4 (wishful thinking dat die 2024 haalt, maar 2025 lijkt me realistischer)

Link naar reactie

Zo uit de losse pols, waar ik hard naar uitkijk : 

- Fantagraphics hun Atlas Collectie en The Complete Web of Horror

- Taschen hun Marvel Comics Library: Silver Surfer en Amazing Spider-Man 2 zijn aangekondigd 🤩

- Titan hun Conan reprints

- Drawn & Quarterly’s Tsuge collectie

- Sherpa’s Clercs en Chalands

- Terry and the Pirates bij Clovers Press

- Integralen en omnibussen van klassiekers in het algemeen (Standaard Uitgeverij, Marvel, etc.)

- Wat Floating World Comics, New York Review Comics, Twomorrows, Hollow Press, Coconino, Editions de l’Elan, Revival en Rebellion nog allemaal gaan uitspoken

- Andere uitgeverijen die alleen maar goei dingen uitbrengen en ik dus in de gaten houd : Hum!, ‘t Vlaams Stripcentrum, Boumaar, Poespa, Bries en Bonte.

Waarschijnlijk ben ik er een aantal vergeten maar bij deze uitgeverijen heb ik enorm last van “FOMO” en koop ik dus zoveel mogelijk.

☺️

Link naar reactie

Zoveel dat ik wel zou willen.

Integrales van Bob Morane, Axel Moonshine, Isabel en Caesar en Josientje. Verderzetting van de complete Sofie en Baard en Kale.

Verder alle achterstallige albums van Konvooi. (En ineens wereldvrede als we toch realistich wensen)

Graag ook het einde van Mutations.

 

Van comics een herdruk van Rise of the Black flame. Komaan dark horse, het is de enige die ik ontbreek! En misschien nog een een nieuwe Hellboy library edition.

 

En hopelijk wat nieuwe interessante sci-fi reeksen. De fantasie blijkt uitgestorven sinds de 70s en 80s op dat vlak. Gelukkig is er nog Léo.

Link naar reactie

Allan Mac Bride: # 8: … (Work in progress…Patrick Dumas heeft het verhaal afgerond) ???

Apache Junction: # 5: Desert trail; # 6: Dead end

Baard en Kale Integraal : # 11……(4e kwartaal 2024)

Black Squaw : # 4 Secret Six (13-3-2024)

Blueberry door Sfar/Blain: #2: Les Hommes de non-justice (2024)??

Blueberry spin-off: Die Frau mit dem Silberstern: Leutnant Blueskull (Uitg. Hum! 2024?) Problemen met erfgenamen...

Blueberry Jonge jaren: # 22: …????

Buck Danny: # 61:...

Buck Danny classic: # 11…?

Buck Danny Origine: ...?

Code Kimono  # 8: Tiger;  # 9: Voor Sadia;  # 10: De nacht van Caracal

Cor Morelli: # 1 Integraal (bij Arboris) 6-4-2024

Dirkjan: # 30 (oktober/november 2024)

Dutch:  # 2: Een anarchist in Brussel (start voorpublicatie Eppo # 14, 5-7-2023-  t/m  Eppo 5-2024)

Franka: # 26: Klifhanger (start voorpublicatie in Eppo vanaf # 23, 8-11-2023) Breda sept. 2024

Haas: # 8:...(2024) ??

De Havik: # 11: ….(2024??)

Hel: # 3: Het verloren goud van Troje (start voorpublicatie Eppo medio 2024)

Isa Locus: # 4: Buiten de wet (2024)  (start voorpublicatie Eppo # 10-2023)

January Jones: # 13: ….?

Jeff Rylander: # 3: ??

Largo Winch: # 25 ?

Maarten Milaan:  # 4 (slot) Wolkenridder (April 2024)

Marshal Bass:  # 10 Hell Paso (van eind 2023 naar 29-2-2024)

Metro 2033:  # 4: Dans met de dood (voorjaar 2024 - slot)

Natasja Integraal: # 7; # 8

Nevada:  # 4: Jack London; # 5: Viva Las Vegas

Nicky Saxx: # 4: Complot/Loos (Gouda mei 2024); # 5: Teken/Lijn (Breda september 2024)

Professor Palmboom Compleet (?) Ooit aangekondigd door DLC voor 2017... Uitstel of afstel....

Rubine: # 15: Midway

Sangre # 4: Donnadion de zalige (2024)

Scotland: # 3: (13-3-2024)

Sigrid: # 2: De meesters van dit land (feb. 2024 ipv feb. 2023)

Tanguy en Laverdure: # 34: Tanguy tegen Laverdure (Januari 2024); # 35: Een duistere grens (Fr. 24 juni 2022); # 36: Rood getij in de Zwarte zee (Fr. 2023)

Tanguy en Laverdure classic: # 4 De piloot die te veel wist (mei 2024) ; # 5 Het mysterie van het gele zwaard

Tango: # 8:... ??

Team Rafale:# 13: Rafale vs. Rafale (13-3-2024); # 14: Winteroorlog (Fr. 5/22); # 15: Poolnacht (Fr. 9/23)

Tramp: # 12 Traquenard en mer (Valstrik op zee) april 2022 Fr. ?? # 13: De gevangenen van de Saint-Paul (Fr. 2023)

Undertaker:  # 8: De wereld volgens Oz

Wynona: # 2: Het offer (2024-slot) (start voorpublicatie Eppo # 25, 6-12-2023)

XIII: # 29: Moskou - Spaso House

XIII Trilogy: Jones : # 2: Rood Alcatraz

XIII Mystery: # 14: Valstrikken en emoties (14-2-2024)

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 1 month later...

er komt een biografie van Philippe Delzenne 

door uitgeverij bonte 

                                               rood want ik wil niet dood

                                               wit want ik geef geen sikkepit 

                                              blauw omdat ik van jou  houw

 

Link naar reactie
13 minuten geleden, kbellon zei:

De 5 rijken deel 7 dateert alweer van juni en tot maart ook geen aangekondigd. Ondertussen verschijnt er in het frans elke 4-5 maanden een deel. Iemand een idee of dit tijdig is stopgezet in het NL?

Zeker niet stopgezet. Tussen de vorige delen zat meestal ook langer dan een half jaar.

Link naar reactie
2 uren geleden, kbellon zei:

De 5 rijken deel 7 dateert alweer van juni en tot maart ook geen aangekondigd. Ondertussen verschijnt er in het frans elke 4-5 maanden een deel. Iemand een idee of dit tijdig is stopgezet in het NL?

Dat is het vervelende aan deze uitgeverij, teveel nieuwe series opstarten, waardoor lopende series te lang duren. 
Bijzonder jammer want ik koop de strips uit hun fonds graag, maar de achterstanden zijn gewoon te lang. 
 

Link naar reactie

Het einde van reeksen die te lang duren naar mijn goesting. En af is af, stop toch ‘ns met “het begin van de 2de cyclus” etc.

Mag eindigen (maar zal niet in 2024 zijn vrees ik…):

* Op zoek naar de tijdvogel

* De macht der onschuldigen

* Atalante

* Travis

* Carmen Mc Callum

Met die laatste 3 al aantal nummers gestopt trouwens wegens geen einde in zicht…

* Klaagzang van we verloren gewesten

* De adelaars van Rome

* De schorpioen

* Astérix (ja, de laatste was wel ok maar het vet is toch van de soep)

* Saga

 

In contradictio mogen nog wel wat duren:

* Elfen, Dwergen, Orks, Magiërs

* Kronieken van Amoras


En Dylan Dog mag van mij een comeback maken. Robert & Bertrand zou toch zo mooi zijn om Van Riet na de integrales de nrs. 99&100 te gunnen.

 

Vooral wegens plaatsgebrek heb ik me voorgenomen om ook quasi niks nieuws te starten (er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk).

 

p.s. dank voor het afronden van Oorlog&Liefde en De Onthoofde Arenden.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
  • 1 month later...
1 uur terug, cinco zei:

Ondertussen staan de twee eerste delen van de Freddy Lombard integrale beiden gepland op maart 2024.

 

afbeelding.thumb.png.fbbe1b3f65da8525eb9cfc1e4578263a.png

Dat is de planning opgemaakt op 15/11/2023. Daar stonden ook o.a. Blueberry 7+8 voor januari 2024 en Ravian en Laureline 17+18 voor begin 2024. Deze zijn ook nog niet verschenen. Ben dus benieuwd, maar kijk er wel naar uit.  

Link naar reactie
3 minuten geleden, Willem zei:

Ik ben met name zeer benieuwd of er een nieuw deel (nederlands)van RIp komt van uitgeverij Mcrobe.

Dit is nog steeds een van de betere serie's de afgelopen jaren wat mij betreft.

RIP 5 & catamount 4 zullen voor eind februari, begin maart zijn

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...