Ga naar inhoud

Wat zijn de grootste hiaten in je stripverzameling?


Recommended Posts

41 minuten geleden, sanderg zei:

Niets eigenlijk... Ik heb alles wel wat ik wil(de) hebben.. Daarbij zijn dan alle albums van de hand van Van Hamme (by far) mijn favoriet.. 

Heb wel De bloedbruiloft ooit uitgeleend en niet terug gehad.. geloof ook niet dat ik die nog ga krijgen dus die zou ik eens opnieuw moeten kopen..

 

image.thumb.png.67cb05a1a8cccc66d29e43bacdecabc4.png

 

Had je deze ook al ?

Link naar reactie

Nog 1 album van Kramikske, 1 van Marine en 2 kortverhaaltjes van Jommeke.

 

 

 

 

 

 

Verder staat Tijl Uilenspiegel (Fort Oranje) nog op mijn verlanglijstje, maar ik wacht tot ik dit album ergens goedkoop kan aanschaffen. 

 

Screenshot_20240426_115731_Chrome.jpg

Link naar reactie

De 5 Spiegels van Mick Mac Adam.

Heb hem ooit in mijn handen gehad bij Pierke voor 100 euro, maar mijn vrouw was mee en ik stond dus op dat moment min of meer onder curatele. Later nog op een veilingsite - catawiki dacht ik - mijn hoogste bod op 150 euro gezet. Was er één die me constant overbood tot boven die 150 euro. Achteraf kreeg ik nog de vraag van de verkoper of ik hem toch niet wou voor die 150 euro, aangezien de hoogste bieder niet van zich liet horen. Omdat ik ergens dacht dat hij zelf had zitten opbieden, heb ik dat geweigerd. Heb ik toch wel flink spijt van gehad achteraf...

307383.jpg

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
Op 26/4/2024 om 17:10, WILCO zei:

 

Verder staat Tijl Uilenspiegel (Fort Oranje) nog op mijn verlanglijstje, maar ik wacht tot ik dit album ergens goedkoop kan aanschaffen. 

 

Screenshot_20240426_115731_Chrome.jpg

 

Gisteren zag ik er eentje liggen in Gent op de stripbeurs.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
12 uren geleden, Waldorf zei:

 

Gisteren zag ik er eentje liggen in Gent op de stripbeurs.

Staan er ook nogal wat op lastdodo. Blijkbaar ook verschenen onder de titel "Fort Amsterdam". Onder die naam staat er eentje te koop aangeboden voor 12,5 euro. Vind ik best schappelijk. Ik heb de mijne indertijd voor heel weinig aangeschaft. Ik wist niet eens dat die momenteel vrij prijzig staan...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
22 minuten geleden, WILCO zei:

Bedankt, maar dat is de Duitstalige versie. De goedkoopste Nederlandse versie op Lastdodo is 17 euro. 

Oeps sorry, kon het niet genoeg uitvergroten op het scherm van mijn telefoon en dacht dat ie in het Nederlands was.

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...