Ga naar inhoud

Vandaag Gekocht


Skinny

Recommended Posts

Op 2-11-2017 om 10:21, Waldorf zei:

Eerder deze week in Forbidden Planet in Londen:

 

Velvet 3

The hot rock, een verstripping van een boek van Donald Westlake door Lax. In het Nederlands blijkbaar verschenen als De Balabamo smaragd.

Grappig, ik was afgelopen week ook in Forbidden Planet. Ik heb er Hellboy in Hell 1 en 2 gekocht. The Hot Rock heb ik trouwens ook zien liggen en aan getwijfeld. 

 

Bij Gosh Comics heb ik The Spirit Newspaper opgehaald, een speciale uitgave voor een goed doel en eerbetoon aan The Spirit, gefinancierd door Sean Phillips en met verschillende auteurs die telkens 1 krantenpagina vullen. Een leuk hebbeding. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Met 'een Blankenbergse rekening' teruggekomen van De Poort:

 

De Praagse coup

Guust chronologisch 5 en 6

Ik & jij

De kat van de rabbijn 6

Orbital 7

Robbedoes door Hanco Kolk

Sporen van het toeval

Tramp 11

Een zus

Voor de kinderen bracht ik ook nog Yin en de draak 2 mee. Deel 1 was hen erg goed bevallen.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
14 uren geleden, Koen zei:

Vandaag gekocht in De Striep. Dat zwarte boekje is de 'Bible of Filth' van Robert Crumb.

IMG_5800.JPG

The bible of Filth! In het Gugenheim museum van Bilbao heb ik daar nog eens 20 platen zien hangen. Het was een expo over controverses. Eerder een expo met rooie oortjes

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
Op ‎1‎/‎11‎/‎2017 om 22:54, Kontiki zei:

 

Sinds kort/binnenkort (afhankelijk van de winkel die het al binnenkreeg of nog moet krijgen) ook verkrijgbaar in het Nederlands. Zie http://www.stripspeciaalzaak.be/StripFacts-1710.php#Guust

Staat al op Catawikiveiling. Sommige mensen zijn voor niets verlegen. Ongetwijfeld een leerling van Theofiel Boemerang : kleine ventjes, grote percentjes. :e009:

Link naar reactie
33 minuten geleden, Lefranc zei:

Staat al op Catawikiveiling. Sommige mensen zijn voor niets verlegen. Ongetwijfeld een leerling van Theofiel Boemerang : kleine ventjes, grote percentjes. :e009:

Staat momenteel al 45 euro, terwijl ik het deze middag gewoon in de stripwinkel gekocht heb aan de oorspronkelijke prijs.

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

En Freddie overigens ook, want deze tekening kocht hij een week of twee geleden voor EUR 30 bij Galerie Napoleon (ik kocht toen een vergelijkbare tekening voor die prijs):

https://veiling.catawiki.nl/kavels/14758269-dodier-alain-originele-tekening-in-inkt-niet-gebruikt-plaatje-jerome-k-jerome-bloks-jaren-2000?previous=favorites

 

Blijf het echter gerommel in de marge vinden (zeker als je de verzendkosten meerekent)...

Link naar reactie
19 uren geleden, Suske zei:

185 euro en dan moet je de kosten er nog bij rekenen. Nou moe! 

Bizar, en wat een geld...

Het is appels met peren vergelijken, maar ik kocht gisteren op de veiling een Khani luxe uitgave van De Schorpioen op groot formaat (oplage 200 ex.) voor minder dan een derde van de prijs van dit kleine Guust boekje.

Link naar reactie
18 uren geleden, lukoste zei:

Boeiend. Stond gisteren nog in de CWshop van barelli aan €75. Heb em eerder deze week nog gekocht aan €60.

 

‘Retail’ prijs van dit boekje was met EUR 35 al aan de hoge kant, als je ziet wat je ervoor terugkrijgt: een klein dun boekje in een kartonnen doosje, waarvan de oplage met 444 stuks niet eens aan de hele lage kant is. Maar de prijzen die nu door stripwinkels gevraagd (en door kopers betaald) worden, zijn mijns inziens pas echt buitensporig hoog. Tsja, blijft natuurlijk een kwestie van vraag en aanbod (alhoewel ik ook hier wel iets van een gehyped boekje bespeur, zie o.a. de tekst van het veilingkavel).

 

Ik plaatste een voorbestelling voor de Franse uitgave (oplage met 1999 ex. beduidend hoger dan de Nederlandstalige versie): EUR 29,60 incl. verzending, wat ik al aan de hoge kant vond. Maar zoals ik al eerder ergens schreef, vind ik het voor die prijs nog net een leuk verzamelobject/hebbedingetje, zeker als je net als ik niet de albums van Guust Chronologisch koopt (de gags uit dit kleine boekje zouden in deel 0 verschijnen, zo begrijp ik).

 

Overigens is het boekje nog steeds te koop, met een beetje zoeken waarschijnlijk zelfs nog wel voor EUR 35.

Ook Akim bijvoorbeeld heeft het nog, al verhoogde die de prijs vandaag alweer van EUR 49,95 naar EUR 79,95 (en na deze post, wanneer weer wat repers het boekje bestellen, waarschijnlijk weer enkele tienjes erbij :e007:; hype, hype).

 

Als die hoogste bieder gisteren iets verder had gekeken dan zijn/haar neus lang is, had hij/zij ongeveer EUR 150 kunnen besparen (maar goed dat zal niet voor de eerste keer zijn op de CW veiling)...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...