Ga naar inhoud

De Avonturen van URBANUS + De Familie SUPER


esteban²

Recommended Posts

Linthout zal het natuurlijk beter weten dan mij :), maar ik moest denken aan onderstaand stukje van de SSZ dat liet uitschijnen dat de omnibussen zouden verder gezet worden.

 

Quote

Steven de Rie ontwikkelde naast zijn carrière als inkter voor Urbanus een eigen aanbod om workshops striptekenen te geven en karikaturen te tekenen. Ook dat heeft een hoge vlucht genomen zodat hij allerminst zonder werk valt. Bovendien volgen de komend jaren nog luxe-uitgaven, omnibussen, spelletjesboeken en dergelijke meer waarvoor de Rie beschikbaar blijft als tekenaar van covers, spelletjespagina's, illustraties en meer.

 

Link naar reactie

Ik ben er niet helemaal zeker van of er nog omnibussen volgen. Maar zover ik weet volgt er dit jaar nog van alles, zoals een mooie luxe en een beeldje. Maar daar stopt het als het van mij afhangt. En ik denk wel dat het van mij afhangt. 🙂

Ik werk nu heel hard aan nieuwe projecten. Nieuwe uitdagingen. En Steven blijft deeltijds mijn assistent.

 

 

Link naar reactie
Op 13/6/2022 om 21:41, Tanuki zei:

Ben je zeker? Ik heb het je nog niet echt horen bevestigen dat het absoluut en met stellige zekerheid het laatste album wordt...

;)

Zoals in de pers trouwens uitvoerig gemeld wordt 201 absoluut en met stellige zekerheid het einde van de Urbanusstrip. Maar niet betreurd: zeer binnenkort verschijnt het eerste album van 'DE FAMILIE SUPER' .

 

Link naar reactie
22 minuten geleden, linthout zei:

Zoals in de pers trouwens uitvoerig gemeld wordt 201 absoluut en met stellige zekerheid het einde van de Urbanusstrip. Maar niet betreurd: zeer binnenkort verschijnt het eerste album van 'DE FAMILIE SUPER' .

 

 

20 minuten geleden, cinco zei:

 

Al enig idee wanneer daar beeldmateriaal, schetsen, concepttekeningen of een preview van vrijgegeven zal worden?

 

Hier ook heel benieuwd naar het nieuwe werk!

Link naar reactie
46 minuten geleden, Ambreville zei:

Formitastisch of formidastisch is een woordje indertijd door Urbanus uitgedacht in een liveshow. Hij is dus nog niet helemaal verdwenen als invloed.

Ik heb veertig jaar Urbanusgrappen verzonnen. Samen met Urbanus zelf.

Ik ga mijn eigen humor zeker niet aan de kant duwen. Er zijn zeker gelijkenissen tussen De Familie Super en de Urbanusstrip! Maar toch is die strip ook helemaal anders

 

Link naar reactie
15 hours ago, linthout said:

De uitgebreide editie van 'Jaren van de Olifant' niet te vergeten.

Veertig extra strippagina's. Ik voelde gewoon de behoefte om er nog iets mee te doen.

Ook interview met therapeute en mezelf... En covers, enz...

Ik zit wel wat voor ja. Maar tegen november is dat allemaal opgebruikt.

 

 

Al jaren de intentie om deze aan te schaffen, maar het is er - zonder specifieke reden - nooit van gekomen. Ik zie dat dit het juiste moment wordt om dat toch te doen. 

Link naar reactie

Hier een voorbeeld van een album dat bij Amazon als hardcover aan de man wordt gebracht...

 

https://www.amazon.nl/Kogels-en-jarretels-Willy-Linthout/dp/9002208324/ref=sr_1_10?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&crid=2S7PQKBR3PVLD&keywords=urbanus+hardcover&qid=1656703990&s=books&sprefix=urbanus+hardcover%2Cstripbooks%2C72&sr=1-10

 

... maar als je het ISBN-nummer op de stripinfo-site vergelijkt, dan gaat het dus om een softcover.

 

https://www.stripinfo.be/reeks/strip/8199_Urbanus_85_Kogels_en_jarretels

 

afbeelding.png.0c6fcc63fff1db11b753c79d6b8a7ed6.png

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...