Ga naar inhoud

Stripmagazine Spirou - Robbedoes


Suske

Recommended Posts

15 minuten geleden, linthout zei:

Mijn uitleg is: Wees blij met wat er komt.  Wees blij met de albums die wij mogen kopen. Ook uitgevers hebben het moeilijk in deze tijden. Ga alles niet plat redeneren met uw beperkte en verkeerde informatie. Wees positief. Geniet van het leuke aanbod dat we toch nog hebben.

Ik ben heel blij met wat er komt. Er komt meer uit door de vertaaluitgeverijen, dus ben ik heel blij. Ik geniet iedere dag van strips en lees er minimum 2 per dag. Ik bezoek wekelijks SSZ waar ik alles meeneem wat er verschijnt en volg online vele uitgeverijen, recensenten, forums...  

Link naar reactie
1 uur terug, bammar zei:

Ik ben heel blij met wat er komt. Er komt meer uit door de vertaaluitgeverijen, dus ben ik heel blij. Ik geniet iedere dag van strips en lees er minimum 2 per dag. Ik bezoek wekelijks SSZ waar ik alles meeneem wat er verschijnt en volg online vele uitgeverijen, recensenten, forums...  

Goed zo!

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
3 uren geleden, Red Arrow zei:

Om te vieren dat Dupuis honderd jaar bestaat, verschijnt er op 23 maart een dubbel nummer van Spirou.

 

(Misschien is het beter als de twee topics van Spirou samengevoegd worden?)

 

Als die nu worden samengevoegd, dan gaat er dit gebeuren met de reacties in beide threads.

 

afbeelding.thumb.png.cad36c6ee2cbd16189739e86dae7448c.png

 

 

Link naar reactie
  • Bonte changed the title to Stripmagazine Spirou - Robbedoes
  • 3 weeks later...
Op 8/1/2013 om 10:45, Suske zei:

Het bekende stripmagazine Spirou viert dit jaar zijn 75ste verjaardag.

Het feestjaar begint al goed op 11 januari. Dan is er namelijk een interessante documentaire te zien op de RTBF.

Ik ben benieuwd of Canvas ze later in het jaar ook gaat programmeren.

Meer info vind je hier:

http://www.rtbf.be/l...eSAPgk.facebook

 

post-75-0-29972300-1357638134_thumb.jpg

 

Mega%20Spirou.jpg?itok=TJLrUeEt

 

Da's gewoon de 29e aflevering van de neverneeks Méga Spirou. "Niets speciaals", om het zo te zeggen.

Link naar reactie
  • 1 month later...
9 hours ago, cartoonesk said:

Door de problemen met de papierschaarste kan het gebeuren dat jouw Spirou binnenkort op andere papiersoorten kan verschijnen.

Is heel aannemelijk. De laatste National Geographic Historia is gedrukt op "manga papier" ipv glossy. Foto's zien er daardoor wel minder uit en je zal vergeling krijgen. Hoop dat ze wel terug naar glossy gaan gaan.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Naar aanleiding van een recent geplaatste topic, ben ik nu oude Robbedoes-verzamelalbums aan het herlezen. Ook al sla ik sommige verhalen over, dan nog blijft er genoeg leuks om te lezen! Zeemeermin Toet, De Flagada, Bram Jager en zijn buur, Foufi, Jaap en nog meer.

P.S. Nog steeds leesachterstand met mijn recente Spirou-weekbladen. 

 

robbedoes album.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Vapen is ook slecht voor de longen. Er zijn hier wat dampshops in de buurt, en de geur is eigenlijk nog sterker dan van tabak. Je loopt soms door een wolk zoetigheid. Heel irritant.

Roken of vapen, het is allebei een domme manier om je geld weg te gooien. Koop een stripboek. Kun je ten slotte meer dan één keer gebruiken.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Gaat die eenmalige NL uitgave van Robbedoes magazine in september nog door? Is daar ondertussen iets meer over geweten ? 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...