Ga naar inhoud

Binge lezen


Renegade

Recommended Posts

Eind augustus stond er in de NRC een artikel over het Binge lezen van strips. Ze hadden ook een aantal suggesties daarvoor en dat waren de series Undertaker, Saga, mede daarom heb ik dat gekocht, Guong Ho, Magasin General en Jerome K. Bloks.

Ik zou er zelf Kill or be Killed aan toevoegen en ook Torens van Schemerwoude en Thorgal.

Doet iemand hier wel eens aan Bingelezen? en zo ja welke stips?

Link naar reactie

Ik doe dit heel vaak. Af en toe in het weekend maar vooral in de vakantieperiodes... en die heb ik als leerkracht vrij veel. 😉

 

Alle 'Kriss van Valnors' liggen momenteel klaar. En recent nog alle albums herlezen van 'Jonathan Cartland', 'Storm' (sinds overname door Molenaar) en 'Op zoek naar de Tijdvogel'. Heerlijke momenten. Geen radio, tv of gsm in de buurt. Vrouw en kids het huis uit... 'Just me and my comics' … 🙂

 

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Bij vervolg verhalen lees ik graag achter elkaar door. Helaas komt dit door tijdgebrek nooit verder dan 3 delen per keer.

 

Op zichzelf staande verhalen als Jeremiah of Rik Ringers, tja, dat heeft niet zoveel zin en kan je ook beter niet teveel achter elkaar lezen, daar dergelijke strips elke keer eenzelfde opzet hebben. Dan verpest je eigenlijk het leesplezier.

 

Als ik een langdurige serie ga herlezen, dan pik ik daar ook echt een goed moment voor uit, dat ik ook genoeg uren leestijd heb.

Link naar reactie
3 minuten geleden, Martin zei:

Of dat bingelezen is weet ik niet.

Ik vraag me wel af welke delen je overslaat en waarom je die niet goed vindt.

het niet lezen of overslaan komt eigenlijk meer door de kaft.

Onder de trant van: oh ja die ken ik nog en die vond ik minder.

Misschien moet je die dan juist lezen maar het is meer een gevoelskwestie op dat moment.

En ik lees graag door, dus als er de tijd is dan moet ik keuze's maken.

Lees te graag denk ik, zowel lees als stripboeken.

De rode ridder is een reeks(voor mij) waar je vaak wel een deel over kunt slaan.

Veel verhalen  die op zich staan.

Ik heb pas ook nog quetzalcoatl gelezen(hoop dat ik het goed schrijf) en dan lees je de delen omdat het verhaal doorgaat in 6 albums.

 

Link naar reactie
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...