Ga naar inhoud

Stripbeurzen, expo's , etc. in 2021


Hardcover

Recommended Posts

Tentoonstelling van al de originelen van het volledige album LIMBO II van Stephan Louwes bij Expo 59. Van woensdag 20 januari tot en met dinsdag 23 februari 2021 luidt één van Vlaanderens huidige tekentalenten Stephan Louwes ons nieuwste project "Exposition 59" in en deelt met iedereen de 94 originele pagina's die chronologisch resulteerden in "Limbo II". Louwes' stijl vormt een originele kruisbestuiving tussen Rosinski en Moebius, van de ene het rauwe realisme overnemend, van de andere het surreëel dromerige, en dat met een geheel eigen identiteit. Verdwaal mee in Louwes' universum en laat je leiden door de spotlichten van onze galerie.
Van dinsdag tot en met zaterdag van 12u00 tot 17u30 bij Expo 59, Beenhouwersstraat 59.
"Limbo II", de strip, wordt exclusief aangeboden met twee gesigneerde Expo 59-ex-librissen, oplage 59 exemplaren. Ter promotie komt Stephan Louwes al de gereserveerde exemplaren één van de galeriedagen signeren. Dus wacht niet te lang, want op is op.

https://www.facebook.com/events/156296785967357/

Logo-Exposition59-Limbo-300bis.jpg

Link naar reactie
19 uren geleden, Tweetie zei:

Het is te hopen van wel, want anders kunnen de Stripdagen in Haarlem nog een keer uitsteld worden. Net als de Dutch Comic Con. 

 

De sportbonden gaan er van uit dat de grote toernooien moeilijk gaan worden en die worden veel beter beveiligd en hebben veel groter belang.
Rotterdam neemt bijvoorbeeld geen enkele vergunningsaanvraag (voor een event) in behandeling.

 

In juni zijn geen Comic Cons of openbare grotere stripbeurzen mogelijk. Er kan ook niks voorbereid worden, er kunnen geen gasten iets toezeggen etc. etc.

 

Het is een kwestie van logisch nadenken, we zijn net begonnen met inenten (en dat gaat niet bepaald snel), diverse mutaties liggen op de loer en een avondklok staat te beginnen. Tot en met de zomer nergens op rekenen, daarna misschien kleinschalige events. Naar mijn bescheiden mening.

    

Link naar reactie
  • Yncke pinned this topic
1 uur terug, Timothy van Damme zei:

 

Dit is een grap... toch?

Via deze weg willen wij als organisatie van Heroes Dutch Comic Con mededelen dat de online editie van HDCC op 6 februari niet door zal gaan. Dit besluit hebben wij met veel verdriet genomen. Het ingaan van de avondklok legt voor ons teveel restricties op waardoor het niet mogelijk is om de online interactie die wij voor ogen hadden met jullie te kunnen delen. 
.
Alle trouwe fans die al een ticket hebben gekocht zijn op de hoogte gebracht via de mail en zullen binnen 30 dagen hun geld teruggestort krijgen. 
.
Ben jij in bezit van een Galaxy Box? Dan heb je hierover een mail gehad en krijg je de keuze om te box te behouden of een refund aan te vragen.
.
Wij willen de community die in het online event geloofde bedanken voor de steun en het vertrouwen. Wij hopen op jullie begrip en kunnen niet wachten om jullie weer te mogen verwelkomen tijdens de fysieke editie van Heroes Dutch Comic Con. 
.
Mocht je vragen hebben stuur ons dan een mail naar info@dutchcomiccon.nl 
.
Meer informatie - https://bddy.me/3ploWCF

Link naar reactie

DCC ....

 

''Nadat alle aspecten en prognoses zijn afgewogen, voelen we ons genoodzaakt om Heroes Dutch Comic Con te verplaatsen naar 20 & 21 november 2021, in Jaarbeurs Utrecht. Dit besluit nemen we al in een vroeg stadium, omdat wij verwachten in juni nog steeds beperkt te worden met restricties, waardoor we hoogstwaarschijnlijk moeten inleveren op de kwaliteit van het evenement.''

Link naar reactie
3 uren geleden, Timothy van Damme zei:

Het zal aan mij liggen, maar ik vind het bizar dat een online event moet worden afgelast. Avondklok lijkt mij ook niet de reden, want volgens mij mag je je voor werkzaamheden ook na 21.00 nog verplaatsen.

 

Ik denk zelf dat er onvoldoende belangstelling was van standhouders en bezoekers om voor een online beurs te betalen en dat de avondklok meer een excuus was. Ik ben er van overtuigd, maar kan het niet bewijzen. 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik heb geen behoefte aan Heuveltjes hier. Dus graag correct blijven. Op markten mogen alleen etenswaren verkocht worden Tweety.

En of het anders kan: misschien als ze alle ouwe stripverzamelaars, vanaf 67?, niet toelaten. Ik als duidelijk jongere ga óók niet want ik ben wel sociaal vaardig.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
Op 29/1/2021 om 11:20, Timothy van Damme zei:

Het zal aan mij liggen, maar ik vind het bizar dat een online event moet worden afgelast. Avondklok lijkt mij ook niet de reden, want volgens mij mag je je voor werkzaamheden ook na 21.00 nog verplaatsen.

wellicht dat de afstemming van het team intern liever op 1 plek werd gecentreerd. Een andere reden kan ik niet verzinnen.

 

Op 29/1/2021 om 14:46, Tweetie zei:

 

Ik denk zelf dat er onvoldoende belangstelling was van standhouders en bezoekers om voor een online beurs te betalen en dat de avondklok meer een excuus was. Ik ben er van overtuigd, maar kan het niet bewijzen. 

denk het ook...  de prijzen voor standhouders waren dan ook wel exorbitant. Zeker voor een online event. Maar goed.. dat is enkel mijn eigen mening

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Dit nieuws juist gelezen in mail van het stripmaatschap die ik gekregen heb maar vind er wel niets over verder terug . op hun site of facebook .

 

maar dit stond in die mail samen met kampen , Fantasy Fest ,Heroes Dutch Comic Con waar ze aanwezig zouden zijn erachter .

 

. Maar nu komt het. De Stripdagen staan gepland op 30 en 31 oktober, ook in De Broodfabriek in Rijswijk .

Link naar reactie

Klopt maar daar er ook link stond naar een podcast die wel bijna 1 uur duurt om te beluisteren is er sprake van langdurig daar jaarlijks op vast tijdstipt beurs in te richten . was een zekere Ton Mackaaij die dit beweerde in dit geluidsfragment .

 

maar valt te beluisteren via volgende link die ik ook via zelfde mail heb gekregen . 

 

https://stripjournaal.com/2021/05/01/nieuwe-plannen-stripschapprijs/ 

Link naar reactie

Ton 'mr.Bommel' Mackaaij is op de hoogte van alle ins en outs van het stripwereldje dus dat zit wel snor, als je begrijpt wat ik bedoel! 😉

Hopelijk gaat het door, heb altijd met veel plezier in die hal gestaan, mooie nieuwe 4mkramen, spotjes boven de kraam, tapijtje, prima! (al was het qua bezoekersaantallen helaas niet altijd best..)

Link naar reactie
Op 5/5/2021 om 20:46, CDB zei:

Dit nieuws juist gelezen in mail van het stripmaatschap die ik gekregen heb maar vind er wel niets over verder terug . op hun site of facebook .

 

maar dit stond in die mail samen met kampen , Fantasy Fest ,Heroes Dutch Comic Con waar ze aanwezig zouden zijn erachter .

 

. Maar nu komt het. De Stripdagen staan gepland op 30 en 31 oktober, ook in De Broodfabriek in Rijswijk .

 

Een lange serie van Stripdagen op een vaste plaats in een vaste periode zou wel tof zijn.

Link naar reactie

De Art Bubble in Aarhus (Denemarken) gaat door op 17, 18 en 19 september (ter compensatie van de schrapping van de editie 2020 komt er een extra dag bij).

 

Je moet beschikken over een vaccinatiepas.

 

Ik ben benieuwd ...

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Het is algemeen bekend dat het Stripschap en hun Stripdagen niet meer relevant zijn en vergane glorie. Maar nu maakt de club het duidelijk dat het is afgegleden naar niveau amateur met zo'n tekening. Het zal goed bedoeld zijn, maar de echte tekenaars waren zeker druk? Wat erg is dit!

191234644_3947884355287701_6645457532958076687_n.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...